facebook web

Przekonywanie bez Pokonywania. Erystyka, retoryka, argumentowanie

Szkolenie, które pozwoli nauczyć się metody miękkiej perswazji w autorskim ujęciu Olgierda Annusewicza – Przekonywanie bez Pokonywania – z zachowaniem dobrych relacji, angażowania we własne pomysły, mobilizowania do wspólnego osiągania celów.

  • Jak zdobywać akceptację dla siebie i przekazywanych treści?
  • Jak budować argumentację i formułować perswazyjne wypowiedzi?
  • Jak budować relacje ze z osobami, które mają inne zdanie?
  • Jak rozpoznać i poradzić sobie zarówno z próbami manipulacji i zachowaniami, w których druga strona stara się uzyskać nienależną jej przewagę?
  • Jak zachowywać się podczas dyskusji w studiu tv?

Program szkolenia wykorzystuje metodę ćwiczeń symulacyjnych, które są nagrywane, odtwarzane i omawiane. Ćwiczenia odbywają się na trzech poziomach przekonywania:
– autoprezentacyjnym: jak zbudować wizerunek, który wzbudza autorytet i zaufanie.
– perswazyjnym: jak zbudować linię argumentacyjną i formułować argumenty.
– erystycznym: jak przygotować się do debaty, dyskusji, jak zachować relacje z kimś, z kim się nie zgadzamy, jak obronić się przed manipulacjami.

Szkolenie otwarte w grupie 6-osobowej
Termin: 16 listopada 2018, godz. 9.00-17.00
Miejsce: Centrum Szkoleniowe ADGAR, Warszawa, Al. Jerozolimskie 181B
Cena: 1480 zł VAT/osoba. Cena obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe, linki do nagrań każdego uczestnika, lunch i przerwy kawowe.

TRENER:

Dr OLGIERD ANNUSEWICZ – wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2000 roku prowadzi zajęcia m.in. z retoryki i erystyki dla studentów różnych kierunków, a także sztuki negocjacji, metod reklamy i promocji. Równolegle uczy przedstawicieli świata biznesu skutecznej komunikacji. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z perswazyjnego użycia języka. Prowadzi także szkolenia z negocjacji i zarządzania ludźmi. Łączy tematykę i doświadczenia z różnych dziedzin realizując autorskie programy szkoleniowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

 

ZGŁOSZENIA:

Organizator szkolenia:
Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE (www.agencjaface.com)
+ 48 501 301 773
a.jakobczak@agencjaface.com

Trener:
dr Olgierd Annusewicz
AGENCJA FACE (www.agencjaface.com)
+ 48 602 684 733
o.annusewicz@agencjaface.com

Najnowsze

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? Jak promować swoją markę w internecie? Co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? Jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc eksperta, Joanne Ceplin, czyli przedsiębiorcę digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorkę książki "Uwierz w swoją markę online".  ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...

Nie z każdym influencerem osiągniesz sukces. Zobacz, na co zwrócić uwagę, planując kampanię. Co odróżnia influencera od ambasadora? Jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową? Jak dobrać najlepszego influencera, by kampania osiągnęła sukces? Na te pytania odpowie Kamil Bolek, CMO oraz członek zarządu LifeTube.  ...

Serial w drodze na smartfonie?. Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – wynika z autorskiego badania syndykatowego Video Love Story 2, którego autorem jest agencja badawcza IQS. ...

W dzisiejszych czasach każdy sprzedaje. Zobacz jak zmienił się wizerunek sprzedawcy na przestrzeni lat . Wizerunek sprzedawcy od lat nie kojarzy się pozytywnie. Dlaczego? Kiedy to się stało? Czy jest szansa na zmianę? Jak wygląda to za granicą? Sprzedawca – kim właściwie jest? Na wszystkie te pytania odpowiada trener biznesu Dorota Rymaszewska.    ...

Jak piszesz, tak cię widzą. Nasz język jest naszą wizytówką. Poprzez słowa pokazujemy siebie: jaką mamy kulturę osobistą, wiedzę czy kompetencje, ale także – co może nawet ważniejsze – jak szanujemy innych. Dlatego włóżmy trochę więcej wysiłku w to, co wypowiadamy i zapisujemy, a wtedy z pewnością będziemy postrzegani lepiej. ...

Hejt sposobem na walkę z konkurencją. Hejt kojarzy się głównie ze słownymi przepychankami w sieci między młodzieżą. Jak wynika z raportu Wilki i owce w Internecie przeprowadzonego pod patronatem Biura Rzecznika Praw Dziecka, aż dla 10% respondentów umieszczanie negatywnych komentarzy jest formą rozrywki. ...

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...