facebook web

Autoprezentacja w Biznesie


13-14 pażdziernika 2018, godz. 10:00 – 17:00, Warszawa

W ciągu jednego weekendu odbędzie się szkolenie „Autoprezentacja w Biznesie”, a więc 2 dni solidnej merytorycznej wiedzy i szkolenia umiejętności z zakresu komunikacji i wizerunku w biznesie.
Jeśli pracujesz z ludźmi, to pewnie wiesz, że komunikacja to klucz do dobrej współpracy. Pewnie zauważyłeś też, że najczęstszym źródłem nieporozumień są nieprecyzyjne określenia czy język niedopasowany do odbiorcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna to podstawy podstaw, szkoda, że nie mówią o tym w szkole... Warto nauczyć się jak jasno wyrażać swoje myśli i być świadomym mowy własnego ciała. Dlaczego? Bo skuteczna komunikacja to nie tylko mówienie i słuchanie, a umiejętność, dzięki której budujemy dobre relacje i odczytujemy to, co niewypowiedziane.
Z drugiej strony, by rozwijać własną firmę czy być atrakcyjnym na rynku pracy potrzebujesz stworzyć markę osobistą - autentyczną i rozpoznawalną. Wybierając ludzi do współpracy kierujemy się przede wszystkim zaufaniem i rekomendacjami. Wiemy jak ciężko wypracować strategię marki samemu w domu. Dlatego podczas szkolenia trenerzy z Autokreacji przeprowadzą Cię przez cały proces i odkryjemy Twój naturalny potencjał, o którym być może jeszcze sam nie wiesz.

 

SOBOTA 13 pażdziernika 2018 (Komunikacja w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak świadomie panować nad mową ciała i odczytywać ją u rozmówców
  • jak jasno komunikować się, by szybko osiągać porozumienie w zespole i z klientami
  • jak dbać o głos i oddech i mówić tak, by przyjemnie się słuchało
  • jak opowiadać o sobie, by zapadać w pamięć (storytelling) - praca z kamerą


NIEDZIELA 14 pażdziernika 2018 (Wizerunek w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak robić dobre pierwsze wrażenie (dowiesz się też jakie wrażenie wywierałeś do tej pory)
  • jak poprzez szczegóły, na które często nie zwracasz uwagi budujesz swój wizerunek
  • jak budować swoją markę autentyczną i silną
  • kto komu pierwszy podaje rękę i kiedy zacząć maila od "Witam" - zasady biznesowego savoir-vivre
  • jak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień (pokażemy kilka technik relaksacji)

 

KILKA SŁÓW O NAS:

Autokreacja to mix biznesu i psychologii. Kierujemy się do przedsiębiorców i dbamy o ich dobry PR, czyli o dobrą autoprezentację podczas spotkań biznesowych oraz wystąpień publicznych. Współpracując z nami podczas szkoleń i konsultacji indywidualnych, dostaniesz wiedzę oraz konkretne narzędzia, dzięki którym poczujesz się swobodniej w relacjach biznesowych oraz zbudujesz swoją markę osobistą - silną i autentyczną. 
Więcej o nas znajdziesz na stronie: www.autokreacja.net/o-nas

Marlena Momot
Współtworzę Autokreację oraz wspieram Project Managerów w firmie ABB, pomagając rozwijać ich potencjał oraz stawiać kolejne kroki na ścieżce kariery. Uważam, że wysoko rozwinięte kompetencje miękkie to połowa sukcesu zawodowego, druga połowa to dobre relacje.
Pasję do aktorstwa przerodziłam w miłość do występów na sali szkoleniowej. Szkolenia opieram na swoich przeżyciach i pracy warsztatowej, wierząc, że czerpiemy z tego, do czego sami dochodzimy.

Alina Osowska
Współtworzę Autokreację, a przy tym zajmuję się psychologią i marketingiem, budując doświadczenie na połączeniu pracy kreatywnej z analizą. Uważam, że obserwacja to ważny składnik skutecznej komunikacji, ponieważ pozwala szybko reagować na sygnały innych.
Na sali szkoleniowej dzielę się swoim pragmatycznym podejściem do osiągania celów. Psychologię społeczną traktuję jako narzędzie, dzięki któremu podejmowane działania są gwarantem skuteczności.

 

BILETY:
490 PLN PRZEDSPRZEDAŻ tylko do 26 września
590 PLN bilet normalny
Link: https://bit.ly/2M8GQoQ

Najnowsze

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? Jak promować swoją markę w internecie? Co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? Jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc eksperta, Joanne Ceplin, czyli przedsiębiorcę digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorkę książki "Uwierz w swoją markę online".  ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...

Nie z każdym influencerem osiągniesz sukces. Zobacz, na co zwrócić uwagę, planując kampanię. Co odróżnia influencera od ambasadora? Jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową? Jak dobrać najlepszego influencera, by kampania osiągnęła sukces? Na te pytania odpowie Kamil Bolek, CMO oraz członek zarządu LifeTube.  ...

Serial w drodze na smartfonie?. Co trzeci Polak w wieku 9-22 lat deklaruje, że chce oglądać więcej seriali w aplikacji na smartfonie – wynika z autorskiego badania syndykatowego Video Love Story 2, którego autorem jest agencja badawcza IQS. ...

W dzisiejszych czasach każdy sprzedaje. Zobacz jak zmienił się wizerunek sprzedawcy na przestrzeni lat . Wizerunek sprzedawcy od lat nie kojarzy się pozytywnie. Dlaczego? Kiedy to się stało? Czy jest szansa na zmianę? Jak wygląda to za granicą? Sprzedawca – kim właściwie jest? Na wszystkie te pytania odpowiada trener biznesu Dorota Rymaszewska.    ...

Jak piszesz, tak cię widzą. Nasz język jest naszą wizytówką. Poprzez słowa pokazujemy siebie: jaką mamy kulturę osobistą, wiedzę czy kompetencje, ale także – co może nawet ważniejsze – jak szanujemy innych. Dlatego włóżmy trochę więcej wysiłku w to, co wypowiadamy i zapisujemy, a wtedy z pewnością będziemy postrzegani lepiej. ...

Hejt sposobem na walkę z konkurencją. Hejt kojarzy się głównie ze słownymi przepychankami w sieci między młodzieżą. Jak wynika z raportu Wilki i owce w Internecie przeprowadzonego pod patronatem Biura Rzecznika Praw Dziecka, aż dla 10% respondentów umieszczanie negatywnych komentarzy jest formą rozrywki. ...

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...