facebook web

Autoprezentacja w Biznesie


13-14 pażdziernika 2018, godz. 10:00 – 17:00, Warszawa

W ciągu jednego weekendu odbędzie się szkolenie „Autoprezentacja w Biznesie”, a więc 2 dni solidnej merytorycznej wiedzy i szkolenia umiejętności z zakresu komunikacji i wizerunku w biznesie.
Jeśli pracujesz z ludźmi, to pewnie wiesz, że komunikacja to klucz do dobrej współpracy. Pewnie zauważyłeś też, że najczęstszym źródłem nieporozumień są nieprecyzyjne określenia czy język niedopasowany do odbiorcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna to podstawy podstaw, szkoda, że nie mówią o tym w szkole... Warto nauczyć się jak jasno wyrażać swoje myśli i być świadomym mowy własnego ciała. Dlaczego? Bo skuteczna komunikacja to nie tylko mówienie i słuchanie, a umiejętność, dzięki której budujemy dobre relacje i odczytujemy to, co niewypowiedziane.
Z drugiej strony, by rozwijać własną firmę czy być atrakcyjnym na rynku pracy potrzebujesz stworzyć markę osobistą - autentyczną i rozpoznawalną. Wybierając ludzi do współpracy kierujemy się przede wszystkim zaufaniem i rekomendacjami. Wiemy jak ciężko wypracować strategię marki samemu w domu. Dlatego podczas szkolenia trenerzy z Autokreacji przeprowadzą Cię przez cały proces i odkryjemy Twój naturalny potencjał, o którym być może jeszcze sam nie wiesz.

 

SOBOTA 13 pażdziernika 2018 (Komunikacja w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak świadomie panować nad mową ciała i odczytywać ją u rozmówców
  • jak jasno komunikować się, by szybko osiągać porozumienie w zespole i z klientami
  • jak dbać o głos i oddech i mówić tak, by przyjemnie się słuchało
  • jak opowiadać o sobie, by zapadać w pamięć (storytelling) - praca z kamerą


NIEDZIELA 14 pażdziernika 2018 (Wizerunek w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak robić dobre pierwsze wrażenie (dowiesz się też jakie wrażenie wywierałeś do tej pory)
  • jak poprzez szczegóły, na które często nie zwracasz uwagi budujesz swój wizerunek
  • jak budować swoją markę autentyczną i silną
  • kto komu pierwszy podaje rękę i kiedy zacząć maila od "Witam" - zasady biznesowego savoir-vivre
  • jak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień (pokażemy kilka technik relaksacji)

 

KILKA SŁÓW O NAS:

Autokreacja to mix biznesu i psychologii. Kierujemy się do przedsiębiorców i dbamy o ich dobry PR, czyli o dobrą autoprezentację podczas spotkań biznesowych oraz wystąpień publicznych. Współpracując z nami podczas szkoleń i konsultacji indywidualnych, dostaniesz wiedzę oraz konkretne narzędzia, dzięki którym poczujesz się swobodniej w relacjach biznesowych oraz zbudujesz swoją markę osobistą - silną i autentyczną. 
Więcej o nas znajdziesz na stronie: www.autokreacja.net/o-nas

Marlena Momot
Współtworzę Autokreację oraz wspieram Project Managerów w firmie ABB, pomagając rozwijać ich potencjał oraz stawiać kolejne kroki na ścieżce kariery. Uważam, że wysoko rozwinięte kompetencje miękkie to połowa sukcesu zawodowego, druga połowa to dobre relacje.
Pasję do aktorstwa przerodziłam w miłość do występów na sali szkoleniowej. Szkolenia opieram na swoich przeżyciach i pracy warsztatowej, wierząc, że czerpiemy z tego, do czego sami dochodzimy.

Alina Osowska
Współtworzę Autokreację, a przy tym zajmuję się psychologią i marketingiem, budując doświadczenie na połączeniu pracy kreatywnej z analizą. Uważam, że obserwacja to ważny składnik skutecznej komunikacji, ponieważ pozwala szybko reagować na sygnały innych.
Na sali szkoleniowej dzielę się swoim pragmatycznym podejściem do osiągania celów. Psychologię społeczną traktuję jako narzędzie, dzięki któremu podejmowane działania są gwarantem skuteczności.

 

BILETY:
490 PLN PRZEDSPRZEDAŻ tylko do 26 września
590 PLN bilet normalny
Link: https://bit.ly/2M8GQoQ

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...