facebook web

Autoprezentacja w Biznesie


13-14 pażdziernika 2018, godz. 10:00 – 17:00, Warszawa

W ciągu jednego weekendu odbędzie się szkolenie „Autoprezentacja w Biznesie”, a więc 2 dni solidnej merytorycznej wiedzy i szkolenia umiejętności z zakresu komunikacji i wizerunku w biznesie.
Jeśli pracujesz z ludźmi, to pewnie wiesz, że komunikacja to klucz do dobrej współpracy. Pewnie zauważyłeś też, że najczęstszym źródłem nieporozumień są nieprecyzyjne określenia czy język niedopasowany do odbiorcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna to podstawy podstaw, szkoda, że nie mówią o tym w szkole... Warto nauczyć się jak jasno wyrażać swoje myśli i być świadomym mowy własnego ciała. Dlaczego? Bo skuteczna komunikacja to nie tylko mówienie i słuchanie, a umiejętność, dzięki której budujemy dobre relacje i odczytujemy to, co niewypowiedziane.
Z drugiej strony, by rozwijać własną firmę czy być atrakcyjnym na rynku pracy potrzebujesz stworzyć markę osobistą - autentyczną i rozpoznawalną. Wybierając ludzi do współpracy kierujemy się przede wszystkim zaufaniem i rekomendacjami. Wiemy jak ciężko wypracować strategię marki samemu w domu. Dlatego podczas szkolenia trenerzy z Autokreacji przeprowadzą Cię przez cały proces i odkryjemy Twój naturalny potencjał, o którym być może jeszcze sam nie wiesz.

 

SOBOTA 13 pażdziernika 2018 (Komunikacja w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak świadomie panować nad mową ciała i odczytywać ją u rozmówców
  • jak jasno komunikować się, by szybko osiągać porozumienie w zespole i z klientami
  • jak dbać o głos i oddech i mówić tak, by przyjemnie się słuchało
  • jak opowiadać o sobie, by zapadać w pamięć (storytelling) - praca z kamerą


NIEDZIELA 14 pażdziernika 2018 (Wizerunek w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak robić dobre pierwsze wrażenie (dowiesz się też jakie wrażenie wywierałeś do tej pory)
  • jak poprzez szczegóły, na które często nie zwracasz uwagi budujesz swój wizerunek
  • jak budować swoją markę autentyczną i silną
  • kto komu pierwszy podaje rękę i kiedy zacząć maila od "Witam" - zasady biznesowego savoir-vivre
  • jak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień (pokażemy kilka technik relaksacji)

 

KILKA SŁÓW O NAS:

Autokreacja to mix biznesu i psychologii. Kierujemy się do przedsiębiorców i dbamy o ich dobry PR, czyli o dobrą autoprezentację podczas spotkań biznesowych oraz wystąpień publicznych. Współpracując z nami podczas szkoleń i konsultacji indywidualnych, dostaniesz wiedzę oraz konkretne narzędzia, dzięki którym poczujesz się swobodniej w relacjach biznesowych oraz zbudujesz swoją markę osobistą - silną i autentyczną. 
Więcej o nas znajdziesz na stronie: www.autokreacja.net/o-nas

Marlena Momot
Współtworzę Autokreację oraz wspieram Project Managerów w firmie ABB, pomagając rozwijać ich potencjał oraz stawiać kolejne kroki na ścieżce kariery. Uważam, że wysoko rozwinięte kompetencje miękkie to połowa sukcesu zawodowego, druga połowa to dobre relacje.
Pasję do aktorstwa przerodziłam w miłość do występów na sali szkoleniowej. Szkolenia opieram na swoich przeżyciach i pracy warsztatowej, wierząc, że czerpiemy z tego, do czego sami dochodzimy.

Alina Osowska
Współtworzę Autokreację, a przy tym zajmuję się psychologią i marketingiem, budując doświadczenie na połączeniu pracy kreatywnej z analizą. Uważam, że obserwacja to ważny składnik skutecznej komunikacji, ponieważ pozwala szybko reagować na sygnały innych.
Na sali szkoleniowej dzielę się swoim pragmatycznym podejściem do osiągania celów. Psychologię społeczną traktuję jako narzędzie, dzięki któremu podejmowane działania są gwarantem skuteczności.

 

BILETY:
490 PLN PRZEDSPRZEDAŻ tylko do 26 września
590 PLN bilet normalny
Link: https://bit.ly/2M8GQoQ

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Prasa jest bardziej wiarygodna od internetu. Anna Jabłońska z MediaLeaders podpowiada, jak pomóc dziennikarzowi, nie wykonując za niego całej pracy, mówi także o dzisiejszych mediach i ich wiarygodności oraz specyfice treści zamieszczanych w internecie. ...

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?. Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Opinia ma znaczenie. Marki zmieniają podejście dzięki konsumentom . Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raportprzygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska. ...

Czy fake newsy i mowa nienawiści to największe wyzwania współczesnego PR?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem organizatora, Dariusza Tworzydły. ...

Małych firm nie stać na reklamę tradycyjną . Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce” z 2018 r. przygotowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości aż 99% polskich firm stanowią mikroprzedsiębiorstwa (96,2%) oraz małe firmy (2,8%) – ich budżety są bardzo skromne i nie pozwalają im wydawać...

Chcesz zainteresować tematem telewizję śniadaniową? Tych błędów unikaj . Czym różni się praca w telewizji śniadaniowej od zwykłej pracy dziennikarskiej? Jakich cech wymaga? Czym zainteresować ludzi, tworząc programy śniadaniowe? Jakie są największe błędy popełniane przez PR-owców? Na te pytania odpowiada Piotr Zieliński z TVN, dziennikarz oraz twórca projektu MediaLeaders. ...