facebook web

Autoprezentacja w Biznesie

dodaj wydarzenie do kalendarza


28-29 lipca 2018, godz. 10:00 – 17:00, Warszawa

W ciągu jednego weekendu odbędzie się szkolenie „Autoprezentacja w Biznesie”, a więc 2 dni solidnej merytorycznej wiedzy i szkolenia umiejętności z zakresu komunikacji i wizerunku w biznesie.
Jeśli pracujesz z ludźmi, to pewnie wiesz, że komunikacja to klucz do dobrej współpracy. Pewnie zauważyłeś też, że najczęstszym źródłem nieporozumień są nieprecyzyjne określenia czy język niedopasowany do odbiorcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna to podstawy podstaw, szkoda, że nie mówią o tym w szkole... Warto nauczyć się jak jasno wyrażać swoje myśli i być świadomym mowy własnego ciała. Dlaczego? Bo skuteczna komunikacja to nie tylko mówienie i słuchanie, a umiejętność, dzięki której budujemy dobre relacje i odczytujemy to, co niewypowiedziane.
Z drugiej strony, by rozwijać własną firmę czy być atrakcyjnym na rynku pracy potrzebujesz stworzyć markę osobistą - autentyczną i rozpoznawalną. Wybierając ludzi do współpracy kierujemy się przede wszystkim zaufaniem i rekomendacjami. Wiemy jak ciężko wypracować strategię marki samemu w domu. Dlatego podczas szkolenia trenerzy z Autokreacji przeprowadzą Cię przez cały proces i odkryjemy Twój naturalny potencjał, o którym być może jeszcze sam nie wiesz.

 

SOBOTA 28 lipca 2018 (Komunikacja w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak świadomie panować nad mową ciała i odczytywać ją u rozmówców
  • jak jasno komunikować się, by szybko osiągać porozumienie w zespole i z klientami
  • jak dbać o głos i oddech i mówić tak, by przyjemnie się słuchało
  • jak opowiadać o sobie, by zapadać w pamięć (storytelling) - praca z kamerą


NIEDZIELA 29 lipca 2018 (Wizerunek w Biznesie)
Na szkoleniu nauczysz się:

  • jak robić dobre pierwsze wrażenie (dowiesz się też jakie wrażenie wywierałeś do tej pory)
  • jak poprzez szczegóły, na które często nie zwracasz uwagi budujesz swój wizerunek
  • jak budować swoją markę autentyczną i silną
  • kto komu pierwszy podaje rękę i kiedy zacząć maila od "Witam" - zasady biznesowego savoir-vivre
  • jak radzić sobie ze stresem podczas wystąpień (pokażemy kilka technik relaksacji)

Najnowsze

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...