facebook web

PRINCE2 Foundation – szkolenie akredytowane


Interesujesz się Zarządzaniem Projektami? Chciałbyś zostać Kierownikiem Projektu? A może już nim jesteś? Sprawdź jak kurs PRINCE2 może pomóc Ci zdobyć potrzebną wiedzę i umiejętności by stać się świetnym Project Managerem. 
http://kolejnykrok.pl/szkolenia/prince2/  

Akredytowany kurs PRINCE2 powstał, by przekazać Ci podstawy dobrych i sprawdzonych praktyk zarządzania projektami. Dzięki temu zwiększa się szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu, a także pomaga w kontrolowany sposób prowadzić projekt.

PRINCE2 jest metodyką zarządzania projektami opartą na najlepszych i ciągle aktualizowanych standardach oraz doświadczeniach z tej dziedziny. Posiada uniwersalny charakter i da się zastosować do każdego typu projektu w każdej organizacji. 

Kurs PRINCE2 Foundation jest trwającym 2 dni szkoleniem akredytowanym przez AXELOS. 
Celem szkolenia jest poznanie metodyki zarządzania projektami PRINCE2 i przygotowanie się do egzaminu PRINCE2 Foundation. Szkolenie zakończone jest egzaminem – w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu uczestnicy otrzymują międzynarodowy certyfikat PRINCE2 Foundation.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Na naszym kursie możesz: 

- zaznajomić się z metodologią i terminologią,
- poznać podstawowe zasady prowadzenia projektu zgodnie z PRINCE2,
- zdobyć wiedzę, jakie przewagi może osiągnąć organizacja realizując projekt wg PRINCE2,
- uzyskać wiedzę na temat procesu zarządzania projektem,
- poznać schemat podejmowania decyzji w projekcie,
- zdobyć wiedzę, w jaki sposób można dostosować metodykę do projektu i organizacji.

Statystyka nie kłamie: stanowiska kierownicze obejmują wyłącznie kandydaci przeszkoleni z zakresu Project Management. 




Więcej informacji dotyczącej korzyści szkolenia oraz wymagań uczestniczenia można dowiedzieć się na stronie: 
http://kolejnykrok.pl/szkolenia/prince2/ 






Najnowsze

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

Jak prowadzić “funpaga”?. Codziennie ktoś na świecie zadaje sobie to pytanie. Setki tysięcy osób rozmyśla różne strategie, rozważa pomysły lub wzoruje się na tym co robi konkurencja. Jak zatem prowadzić swojego “funpaga”? Podpowiadamy i zdradzamy największy sekret ludzkości! Są dwie drogi prowadzenia swojej strony na Facebooku. ...

Lepszy niż tradycyjna reklama – sponsoring sportowy przyciągnie klientów i poprawi wizerunek firmy. Tradycyjna reklama już od dawna jest niezbyt efektywna, a na pewno nie tak efektywna, jak życzyłby sobie tego świat biznesu. Przez lata zdążyliśmy się na nią w dużym stopniu uodpornić. Nie lubimy, kiedy ktoś próbuje w ten czy inny (zwykle dość natarczywy i mało wyrafinowany) sposób wcisnąć nam jakiś produkt lub przekonać nas do jakiejś usługi. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...