facebook web

PRINCE2 Foundation – szkolenie akredytowane


Interesujesz się Zarządzaniem Projektami? Chciałbyś zostać Kierownikiem Projektu? A może już nim jesteś? Sprawdź jak kurs PRINCE2 może pomóc Ci zdobyć potrzebną wiedzę i umiejętności by stać się świetnym Project Managerem. 
http://kolejnykrok.pl/szkolenia/prince2/  

Akredytowany kurs PRINCE2 powstał, by przekazać Ci podstawy dobrych i sprawdzonych praktyk zarządzania projektami. Dzięki temu zwiększa się szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu, a także pomaga w kontrolowany sposób prowadzić projekt.

PRINCE2 jest metodyką zarządzania projektami opartą na najlepszych i ciągle aktualizowanych standardach oraz doświadczeniach z tej dziedziny. Posiada uniwersalny charakter i da się zastosować do każdego typu projektu w każdej organizacji. 

Kurs PRINCE2 Foundation jest trwającym 2 dni szkoleniem akredytowanym przez AXELOS. 
Celem szkolenia jest poznanie metodyki zarządzania projektami PRINCE2 i przygotowanie się do egzaminu PRINCE2 Foundation. Szkolenie zakończone jest egzaminem – w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu uczestnicy otrzymują międzynarodowy certyfikat PRINCE2 Foundation.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Na naszym kursie możesz: 

- zaznajomić się z metodologią i terminologią,
- poznać podstawowe zasady prowadzenia projektu zgodnie z PRINCE2,
- zdobyć wiedzę, jakie przewagi może osiągnąć organizacja realizując projekt wg PRINCE2,
- uzyskać wiedzę na temat procesu zarządzania projektem,
- poznać schemat podejmowania decyzji w projekcie,
- zdobyć wiedzę, w jaki sposób można dostosować metodykę do projektu i organizacji.

Statystyka nie kłamie: stanowiska kierownicze obejmują wyłącznie kandydaci przeszkoleni z zakresu Project Management. 




Więcej informacji dotyczącej korzyści szkolenia oraz wymagań uczestniczenia można dowiedzieć się na stronie: 
http://kolejnykrok.pl/szkolenia/prince2/ 






Najnowsze

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...

Czy dostosowywanie ofert do potrzeb swoich klientów gwarantuje sukces?. Posłuchaj wywiadu z Mateuszem Piotrowskim, communication & marketing managerem z Virgin Mobile. Dowiesz się, który zeszłoroczny projekt jego firmy okazał się największym sukcesem, jakie kampanie komunikacyjne i kontentmarketingowe sprawdzały się w 2018 r. ...

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?. Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? jak promować swoją markę w internecie? co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc ekspertki, Joanny Ceplin, czyli przedsiębiorcy digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorki książki Uwierz w swoją markę online. ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...