facebook web

Mowa ciała – manipulacja i obrona przed nią


termin i czas trwania szkolenia: 2 lipca 2018 r., 9.30-14.30

miejsce szkolenia: Warszawa, Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72

cena szkolenia: 580 zł (+ 23% VAT)

 

BLOK I


Zachowania niewerbalne w manipulacji
Pierwsze 20 sekund budowania relacji i sprawdzania nastawienia rozmówcy.

• powitanie partnerskie:
- oficjalne
- półoficjalne
- europejskie
- manipulacji sympatią
- szczerych intencji

Uśmiech i mimiki oddające intencje

• formy uśmiechu
• ułożenie głowy: poziome, pionowe,
• szczątkowe formy strachu i zawstydzenia w ułożeniu głowy

Zachowania wzrokowe managerów firm, dziennikarzy, polityków, samorządowców

• obserwowanie twarzy, skóry rozmówcy i określenie jego emocji
• mruganie, rozszerzenie oczu i poszerzanie źrenic
• obserwacja uśmiechu i określenie cech charakteru od zrównoważonej do impulsywnej, romantycznej i agresywnej.
• przypominanie obrazów, dźwięków
• konstruowanie obrazów, dźwięków
• głębokie przypominanie, odczucia wewnętrzne i doznania cielesne.
• kłamstwo a zachowania wzrokowe
• ukrywanie agresji,
• ukrywanie niezgadzania się z nami
• unikanie konfrontacji
• ocenianie a zachowania wzrokowe
• zachowania wzrokowe a sygnały zastanawiania się i potrzeby uwiarygodnienia 

 

BLOK II

Mowa ciała podczas rozmowy na siedząco
Emocje i manipulacja za pomocą mowy ciała. Warsztaty z analizy zachowania rozmówcy.

• ukrywanie prawdziwych emocji
• ograniczone ruchy dłońmi
• szczątkowe zachowania wykazywane palcami i kciukami
• gesty blokady i wycofania - postawy obronne
• jak odczytać ułożenie nóg
• ruchy stopami
a) pionowe,
b) poziome
c) boczne i niekontrolowane
d) sygnały znudzenia i zdenerwowania
• znaczenie konkretnych sposobów ułożenia dłoni na stole
• gesty otwartości i pozytywnego nastawienia
• gesty zainteresowania
• kontrolowanie mięśni - drżenia lub nadmiernego spięcia  

BLOK III


Mowa ciała na stojąco.

• gesty pewności siebie.
• gesty kłamstwa.
• gesty uzupełniające słowa.
• gesty prezentacji dokumentów, wniosków
• gesty ostrzegawcze ukrywania emocji.
• gesty uwiarygodniania się
• gesty z wykorzystaniem garderoby i przedmiotów biurowych
• gesty pełne i szczątkowe maskowania emocji
• postawy uspokajania się i wahania się
• sygnały niepewności

 

• inne niż gesty sygnały kłamstwa.
• sygnały stresu i zdenerwowania.
• sygnały wiarygodności



Szkolenie prowadzi: Maurycy Seweryn - absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Zrealizował ponad 1250 szkoleń przede wszystkim z wystąpień publicznych i z mowy ciała. Jest zaliczany do 3 najlepszych specjalistów od mowy ciała i wystąpień publicznych w Polsce. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka Sejmu RP - Marka Borowskiego. 

 

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...