facebook web

Intensywny Trening Marketingowy dla Kobiet - Embrace Marketing Strategy

** WARSZAWA - 19.05.2018 (sobota) - TRENING MARKETINGOWY NA ŻYWO **

 

🙏🏻 Daj nam jeden dzień, a nauczymy Cię, jak zwiększyć sprzedaż z kampanii online do 5-cio lub 6-cio cyfrowych kwot, przez usystematyzowane i strategiczne działania marketingowe.

 

Szczególnie polecane dla przedsiębiorczych Kobiet, które sprzedają przez internet usługi (dostarczane głównie online), doradztwo, szkolenia, warsztaty, coaching lub kursy.

➡️ http://embraceyourbusiness.pl/szkolenie/

 

Wciągu jednego dnia przekażemy w Twoje ręce przetestowane i najbardziej skuteczne taktyki marketingowe, które:

 

📌 pozwolą Ci ułożyć samodzielnie Twoją własną strategię dla rozwoju marki i zwiększenia sprzedaży

📌 nauczą Cię korzystania z najbardziej popularnych mediów społecznościowych (zrozumiesz ich działanie i zaczniesz stosować tylko takie kroki, które skutecznie przyciągną klientów do Ciebie)

📌 pozwolą Ci sprecyzować grupę docelową, poznać bliżej jej zachowania online oraz zwiększą świadomość o Twojej marce wśród tej grupy

📌 zrewolucjonizują Twoje podejście do marketingu online i pozyskiwania klientów z górnej półki

 

💡 Ponad to chcemy przekazać Ci jeden bardzo skuteczny sposób sprzedaży Twojej ekspertyzy do klientów, którzy są gotowi zapłacić najwyższe stawki za rozwiązania, które dostarczasz.

 

I nie potrzebujesz do tego ŻADNYCH umiejętności technicznych, typu budowania listy mailingowej, stron zapisu czy tworzenia kursów online.

 

Wszystko to oparte jest na naszym łącznie 11-sto letnim doświadczeniu sprzedażowym online oraz na doświadczeniu naszych klientów, którzy przy współpracy z nami miesiąc w miesiąc realizują swoje cele finansowe.

Szczegóły szkolenia i rezerwację miejsc znajdziesz tutaj:

➡️ http://embraceyourbusiness.pl/szkolenie/

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...