facebook web

KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ – Spieraj się, przekonuj, słuchaj

KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ – Spieraj się, przekonuj, słuchaj

...te umiejętności zawsze warto szkolić.
To od nich zależą nasze relacje ze współpracownikami i szefami. A nierzadko bywa trudno…

Zdarzyło Ci się nie sprzedać, ponieważ nie zbudowałeś relacji, nie usłyszałeś czego tak na prawdę chce klient?

Czy pamiętasz jak się czułeś, kiedy ostatnio przekazywałeś pracownikowi informację o zwolnieniu? Albo kiedy jeden z Twoich najlepszych pracowników złożył wypowiedzenie?

Czy w jakiejkolwiek zawodowej sytuacji zdarzyło Ci się, że poniosły Cię emocje i żałowałeś tego, jak się wtedy zachowałeś?

Możesz być pewny, że w swojej karierze znajdziesz się jeszcze w wielu trudnych sytuacjach – i na to nie masz wpływu. Od Ciebie zależy jednak, jak sobie wtedy poradzisz.

Na najbliższym szkoleniu dostaniesz konkretny zestaw kompetencji, które pozwolą Ci efektywnie, czyli bez naruszania przestrzeni drugiej strony, a przy jednoczesnej obronie własnych interesów, komunikować się w różnych sytuacjach (nie tylko tych zawodowych!).


Nauczę Cię:

1. Rozmawiać tak, aby nawet w przypadku ostrego sporu i dużej różnicy zdań realizować swój cel i nie zrażać do siebie drugiej strony (tak, aby nie odbyło się to ze szkodą dla Waszej relacji).

2. Jasno komunikować swoje interesy w wtedy, gdy druga strona jest nieprzychylnie nastawiona, a nawet nie chce słuchać tego, co masz do powiedzenia.

3. Przekazywać trudne informacje pracownikom i współpracownikom.

4. Opanowywać emocje w stresujących sytuacjach i w momencie, kiedy druga strona nie posługuje się już merytorycznymi argumentami, tylko działa pod wpływem emocji.

5. Słuchać rozmówcy tak, aby poznać jego potrzeby i cele. Pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że podawany na początku powód rozmowy okazywał się inny od rzeczywistego jej celu – rozmówcy chodziło o coś innego, tylko nie potrafił tego zwerbalizować. Ty nauczysz się, jak uzyskać te informacje i poprowadzić spotkanie tak, abyś zarówno Ty, jak i Twój partner mieli poczucie bycia wysłuchanym oraz przybliżenia do zakładanego celu.

Zdobądź konkretne umiejętności i zapisz się na szkolenie już teraz>> https://badzasertywny.evenea.pl/



Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...