facebook web

Social Media + Marketing

Social Media, chcąc nie chcąc, stanowią one obecnie jedną z najistotniejszych części życia. Nie tylko prowadzimy w nich nasze osobiste profile, poprzez które utrzymujemy kontakt ze znajomymi, ale także pracujemy, zarabiamy, budujemy własny lub firmowy wizerunek. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy z czystym sumieniem pozwolić sobie na luksus życia "off-line", ale czy obecnie jest to tak samo możliwe?
 
 
Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się nie tylko o wszystkich najpopularniejszych kanałach social media w Polsce i na świecie, ale także poznasz metody i narzędzia do tworzenia kampanii reklamowych na facebook, instagram czy youtube. Pokażemy Ci także jakich platform użyć, aby monitorować działania w sieci: Twojej konkurencji, samego siebie lub porównywać się do konkurencji i wyciągać wnioski.
 
Bez względu na to, czy prowadzisz firmę, czy nie - a może dopiero zaczynasz? Budujesz markę osobistą w sieci lub może chcesz po prostu dowiedzieć się czym są i jak funkcjonują social media i jak w prosty, efektywny sposób możesz się w nich reklamować. Sprzedawaj, prowadź poprawną komunikację i ciesz się z efektów.


Szkolenie Certyfikowane - po ukończeniu dostajesz dokument poświadczający zdobytą wiedzę

Poznaj wszystkie najpopularniejsze kanały Social Media od podszewki. Zapoznaj się z tajnikami o których nie miałeś pojęcia. Dowiedz się jak szerokie możliwości daje Ci Facebook, Instagram, Youtube oraz inne platformy. Szkolenie to nie tylko idealne miejsce w którym wyciągniesz maksimum wiedzy, ale także przemiła atmosfera i praktyczna część w której wszystko przećwiczysz pod okiem eksperta. Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi Social Media i wzbogać swoją wiedzę. Szkolenie to nie tylko twój rozwój ale także inwestycja w przyszłość, dodatkowo otrzymasz certyfikat który poświadczy o zdobytych umiejętnościach. 


Dla kogo?

Zabierzemy cię w wycieczkę po social mediach bez względu czy prowadzisz firmę lub nią zarządzasz? A może dopiero zaczynasz? Budujesz markę osobistą w sieci lub chcesz dowiedzieć się jak funkcjonują social media i jak w prosty, efektywny sposób możesz się w nich reklamować? To idealne szkolenia dla Ciebie!

Poziom szkolenia: dla tych którzy mają pojęcie o marketingu w sieci oraz dla tych którzy są w tym temacie zieloni. Każdy z uczestników wyciąga nowe interesujące informacje. 


Cel

Social media mają zastosowanie w każdym aspekcie życia. Dowiesz się o trikach marketerów, którzy właśnie dzięki nim osiągają wyżyny sprzedaży. Dowiesz się gdzie popełniasz błędy i jak możesz usprawnić swoje działania w sieci oraz dlaczego pozyskanie klienta jest ważniejsze niż sama sprzedaż.

Nasze szkolenie to użyteczna wiedza przekazywana przez praktyków, którzy każdego dnia zajmują się profesjonalnie social mediami i komunikacją.


Trzy filary szkolenia

  • Czym są social media i jakie dają możliwości.
  • Dlaczego content marketing to podstawa w dzisiejszych czasach.
  • Content marketing, który sprzeda wszystko.
  • Marketing wirusowy.
  • Sprawny mailing.
  • Jak zrobić reklamę na facebook i instagram za 0zł.
  • Czy warto być na Snapchat?
  • Monitorowanie kanałów social media.
  • Marketing kontra Remarketing.
  • Skuteczny YouTube marketing
  • Zasady skutecznej komunikacji w social mediach.
  • Jak budować efektywne relacje z klientem.
  • Jak tworzyć angażujące treści i obrazy.
  • Jak w prosty sposób zachęcać do zakupu.




PROWADZĄCY:




Estera Olejniczak - Specjalista ds. komunikacji, coach kryzysowy. Praktyk NLP (w trakcie certyfikacji mistrzowskiej NLP). Trenerka Nonviolent Communication, psychologii komunikacji i komunikacji social media. Autorka programu "Komunikacja budująca relacje". Współzałożycielka firmy Next Level, która inspiruje do zmian i wspiera w pokonywaniu swoich ograniczeń. Prowadzi blog, na którym omawia tematy dotyczące komunikacji, rozwoju osobistego oraz podnoszenia jakości swojego życia.

 

 




Jakub Sobieraj - Ekspert w dziedzinie marketingu i content marketingu w social media oraz PR. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy przy akcjach marketingowych w sieci. Posiada doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi oraz wieloletnie doświadczenie we współtworzeniu akcji marketingowych największych firm w sieci. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Empik, Converse, Desperados, Reserved czy MTV. Kreatywny i otwarty na ludzi, na codzień prowadzi jednego z najpopularniejszych blogów lifestyle w kraju oraz firmę szkoleniową w branży Social Marketingu.

 


Bilety dostępne tutaj: 
https://smwarszawa.evenea.pl/


 
 

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

6 błędów popełnianych w marketingu mobilnym. Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez swoich telefonów i iPhonów. ...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Klikam albo znikam - czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient. Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: superkomfortowo. ...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...