facebook web

Kuloodporna komunikacja w czasach fake news i RODO: dotarcie do mediów, wideo, analityka treści

PLAN WARSZTATU

9.00-9.15 - Rejestracja i przywitanie uczestników

9.15-10.45 - Blok I

1. Najnowsze trendy w media relations

  • koniec tradycyjnego maila w komunikacji z mediami - bądź jak Jobs i Woźniak
  • informacja prasowa to za mało - czym wypełnić centrum prasowe?
  • must-have każdego biura prasowego/newsroomu
  • SXO, Mobile First Index - o czym najczęściej zapominamy?
  • wideo w centrach prasowych

2. Fake news i RODO w kontekście komunikacji z dziennikarzami

  • jak biznes może się bronić przed fake news?
  • RODO - czy jest się czego bać?
  • platforma do komunikacji z mediami gotowa na RODO - co powinna zapewniać?

10.45-11.00 - Przerwa kawowa

11.00-12.15 - Blok II

3. Media wolą wideo. Social media też

  • jak działa wideo w mediach - case studies
  • strategie komunikacji wideo dla dużych i małych firm po rozpoczęciu obowiązywania RODO.
  • PR buduje wizerunek, reklamy są blokowane, a content wideo sprzedaje
  • trendy i formy filmowe do komunikacji w Internecie

12.15-13.15 - Przerwa obiadowa

13.15-15.15 - Blok III

4. Jak efektywnie monitorować treści i wyszukiwać nowe szanse

  • dlaczego monitoring mediów może być przydatny?
  • sposoby na ułatwienie zarządzania codzienną komunikacją
  • badanie ilościowe real-time, case studies

5. Analityka danych - wyzwania badawcze w internecie

a. pomiar wizerunku internetowego

  • jak zaprojektować badanie odpowiadające na potrzeby klienta?
  • wskaźniki pomagające mierzyć wizerunek marki
  • jak znaleźć dobry insight w natłoku danych z sieci?

b. analityka w Social Media

  • audyt owned media channels - porównanie z konkurencją
  • poprawna interpretacja meta danych

15.15-15.30 - Podziękowanie, rozdanie certyfikatów

  

Bilety dostępne tutaj

 

PRELEGENCI

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

 

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

 

Paulina Pocheć - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. W Newspoint odpowiada za kontakty z klientami; bieżące zgłoszenia, ustawianie kont, analizy ad-hoc . Na co dzień dotyka praktycznych zastosowań monitoringu mediów i dzieli się skutecznymi metodami ułatwiającymi zarządzanie bieżącą komunikacją. Przedstawi przydatne wskazówki dotyczące wykorzystania monitoringu mediów.

 

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety dostępne tutaj

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...