facebook web

Nowoczesne strategie sprzedaży. Intensywne warsztaty szkoleniowe

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

➢poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

➢nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

➢nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

➢poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

➢zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

➢poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

➢zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem


Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

●Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

●Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

●Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,

●Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

●Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to

mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

●Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

●Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

●Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

●Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

●Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

●Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

●Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

●Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

●Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

●Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Czas trwania: 2 dni -16 h

CENA SZKOLENIA:

1550 zł brutto / os (zw. z VAT)

Przy zgłoszeniu 3 osób z firmy 1250 zł brutto/os


Cena szkolenia zawiera:

•pakiet materiałów szkoleniowych,

•obiad + przerwy kawowe,

•certyfikat ukończenia szkolenia,

•możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia


PROGRAM:

SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

Motywacja i automotywacja

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

Błędy w zamykaniu rozmów.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty. Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży? „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Gwarancje SOLBERG:

•grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

•gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

•gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje,

- mini- wykłady

- ćwiczenia

- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera,

- burze mózgów,

- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji.
To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

➢ Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji

Szkoleniowych 2.24/00207/2014

➢ Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS


Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji?
Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

 



Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 30 03 145

www.solberg-szkolenia.pl

 

Najnowsze

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?. RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

Jak prowadzić “funpaga”?. Codziennie ktoś na świecie zadaje sobie to pytanie. Setki tysięcy osób rozmyśla różne strategie, rozważa pomysły lub wzoruje się na tym co robi konkurencja. Jak zatem prowadzić swojego “funpaga”? Podpowiadamy i zdradzamy największy sekret ludzkości! Są dwie drogi prowadzenia swojej strony na Facebooku. ...

Lepszy niż tradycyjna reklama – sponsoring sportowy przyciągnie klientów i poprawi wizerunek firmy. Tradycyjna reklama już od dawna jest niezbyt efektywna, a na pewno nie tak efektywna, jak życzyłby sobie tego świat biznesu. Przez lata zdążyliśmy się na nią w dużym stopniu uodpornić. Nie lubimy, kiedy ktoś próbuje w ten czy inny (zwykle dość natarczywy i mało wyrafinowany) sposób wcisnąć nam jakiś produkt lub przekonać nas do jakiejś usługi. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...