facebook web

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Co buduje wizuernek eksperta w mediach, a co może go zepsuć? Dlaczego jedni rozmówcy są chętnie zapraszani przez dziennikarze w charakterze ekspertów, a innych - my dziennikarze - wolimy unikać?

Cel szkolenia

Jak być skutecznym w kontaktach z dziennikarzami?

Tematyka

  • język wypowiedzi - najważniejsze zasady
  • mowa ciała - jak siedzieć podczas wywiadu lub konferencji prasowej? Jak stać przed publicznością na scenie? Jak powinna wyglądać nasza postawa, twarz, dłonie, ręce?
  • retoryka - jak unikać trudnych pytań? Najważniejsze tricki wykorzystywane przez dziennikarzy i trudnych rozmówców - jak je omijać?
  • strategia - jak przygotować się merytorycznie do wystąpienia publicznego lub wywiadu? Jak budować wypowiedzi medialne? Jak wyznaczać sobie cele PR i jak je osiągać?
  • wypowiedź do telewizji, do internetu - jak wykorzystać media do własnych celów?
  • wywiad TV - co powinieneś wiedzieć o telewizyjnej kuchni, by chronić własne interesy (oświetlenie, tło, kąt patrzenia kamery, make-up, zasady on-the-record, off-the-record)
  • wywiad prasowy, radiowy - najważniejsze zasady, autoryzacja wywiadu
  • trudne pytania, sytuacje kryzysowe - jak wyjść z tarczą?
  • marka osobista w Social mediach - najważniejsze zasady

Prowadzący

Organizator szkolenia

weglarczyk.jpg

face_szkolenia.jpg

Bartosz Węglarczyk

  • dziennikarz
  • dyrektor programowy Onet.pl
  • 25-letnie doświadczenie dziennikarskie (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, TVN)
  • komentator wydarzeń krajowych i międzynarodowych w telewizji TVN24, Polsat News, Superstacji oraz w radiu TOK FM, radiowej Jedynce i Trójce

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...

Czy dostosowywanie ofert do potrzeb swoich klientów gwarantuje sukces?. Posłuchaj wywiadu z Mateuszem Piotrowskim, communication & marketing managerem z Virgin Mobile. Dowiesz się, który zeszłoroczny projekt jego firmy okazał się największym sukcesem, jakie kampanie komunikacyjne i kontentmarketingowe sprawdzały się w 2018 r. ...

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?. Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? jak promować swoją markę w internecie? co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc ekspertki, Joanny Ceplin, czyli przedsiębiorcy digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorki książki Uwierz w swoją markę online. ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...