facebook web

Rola głosu w komunikacji

O mowie ciała wiemy już sporo, ale czy zdajemy sobie sprawę z tego, ile miejsca w komunikacji pozawerbalnej zajmuje głos?  To potężne narzędzie oddziaływania na innych. Jego siłą, barwą, intonacją, a także wyrazistością i poprawnością mowy możemy wpływać na cały wachlarz emocji odbiorców.

Głos jest nawet kilka razy ważniejszy od słów, które wypowiadamy. Jeśli mówca pozna moc drzemiącą w tym fantastycznym instrumencie, będzie wiedział, jak wzmocnić swój przekaz i jego sens, jak urozmaicić komunikat, jak – dzięki sposobowi mówienia – zapewnić odbiorcę, że jest wiarygodny. Warto uczynić z głosu swoją wizytówkę! I warto dowiedzieć się, co zrobić, by nigdy nam go nie zabrakło.

Nawet najwięksi przywódcy wiedzieli, że kłopoty z głosem mogą być wielkim ograniczeniem komunikacyjnym. Margaret Thatcher i król Jerzy VI przeszli długie szkolenia, by nauczyć się mówienia władczego i przekonującego. Ja też wiem, ile może zdziałać praktyka. Dzięki odpowiednim treningom uświadomimy sobie,  jak wiele w bezpośrednim kontakcie z odbiorcą zależy od sposobu naszego mówienia. Dowiemy się jak zaciekawić rozmówcę, przykuć uwagę, czasem wpłynąć na jego uspokojenie.

Głos ma niezwykłą moc, ale dźwięk musi mieć też wdzięk!


Prowadzący

Organizator szkolenia

tadla.jpg

face_szkolenia.jpg

Beata Tadla

  • dziennikarka
  • trenerka mówców
  • pogromczyni tremy
  • Prowadziła Fakty TVN i Wiadomości TVP
  • "Mistrzyni mowy polskiej"

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...

Czy dostosowywanie ofert do potrzeb swoich klientów gwarantuje sukces?. Posłuchaj wywiadu z Mateuszem Piotrowskim, communication & marketing managerem z Virgin Mobile. Dowiesz się, który zeszłoroczny projekt jego firmy okazał się największym sukcesem, jakie kampanie komunikacyjne i kontentmarketingowe sprawdzały się w 2018 r. ...

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?. Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? jak promować swoją markę w internecie? co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc ekspertki, Joanny Ceplin, czyli przedsiębiorcy digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorki książki Uwierz w swoją markę online. ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...