facebook web

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

  • Szkolanie indiwydualne lub grupy do 5 osób
  • Profesjonalne studio telewizyjne
  • Prowadzi Jarosław Kulczycki: dziennikarz informacyjny, trener medialnym lingwista

Jak wspierać rozwój kariery poprzez budowanie publicznego wizerunku?

Jak zostać cytowanym ekspertem?

Jak mówić, by zostać zrozumianym?

Czego oczekują dziennikarze?

Jak osiągać swoje cele w kontaktach z mediami?

Media przeżywają rewolucję. Jeszcze 10 lat temu rynkiem rządziły wielkie stacje telewizyjne. Bardzo trudno było w nich zaistnieć. Dziś jest wiele kanałów dystrybucji contentu video. Najważniejszy jest internet. Jedna wypowiedź ekspercka do agencji newsowej daje dziesiątki tysięcy odsłon w portalach internetowych. Kolejne wypowiedzi mogą być oglądane przez miliony użytkowników.

Świadomie wykreowany, silny, ekspercki wizerunek publiczny wspiera rozwój kariery w rodzimej organizacji i ułatwia transfery na wyższe stanowiska w innych firmach.

  • Pokaż się w mediach
  • Podziel się swoją wiedzą
  • Bądź zapamiętany
  • Zostań cytowanym ekspertem

Aby to osiągnąć potrzebna jest wiedza o tym jak zachować się przed kamerą, jak formułować myśli, jak budować przekaz, jak rozmawiać z dziennikarzem, jak współpracować z operatorem kamery.

Tę wiedzę trzeba przełożyć na umiejętności.  Do tego potrzebny jest doświadczony trener.

ADRESACI SZKOLENIA

  • właścicielki/właściciele firm,
  • członkowie zarządów, menedżerzy
  • pracownicy działów komunikacji i PR
  • specjalistki/specjaliści z różnych dziedzin, któzy pragną funkcjonować lub zaczynają istnieć w przestrzeni medialnej jako eksperci

CEL SZKOLENIA

Przygotowanie uczestników do sprawnego i kompetentnego funkcjonowania w mediach oraz do różnego rodzaju wystąpień medialnych i publicznych.

FORMA

Szkolenie warsztatowe w studiu telewizyjnym. Grupy do 5 osób.

CZAS TRWANIA

Jeden dzień (ok. 7 godzin)

ZAKRES SZKOLENIA

  • Przygotowanie krótkiej wypowiedzi dla mediów na zadany temat (przygotowanie informacji, selekcja informacji, typy wypowiedzi, opracowanie tekstu, przygotowanie tekstu do wygłoszenia przed kamerą);
  • Wygłoszenie wypowiedzi do kamery, praca z operatorem, praca z dziennikarzem (jak mówić krótko, zwięźle i na temat, na co zwrócić uwagę przy realizacji nagrania, czego oczekuje dziennikarz i redakcja, jak ocalić meritum i zmieścić się w czasie, selekcja materiału);
  • Przygotowanie do udziału w wywiadzie tv (opracowanie materiału, zdefiniowanie celu udziału w wywiadzie, tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej, punkty kluczowe do realizacji podczas wywiadu, zabiegi retoryczne);
  • Udział w wywiadzie/debacie TV (jak mówić by nas zrozumiano, jak zaciekawić widza, jak siedzieć, jak się zachowywać);
  • Relacje z mediami w sytuacjach kryzysowych. Trudne pytania, oświadczenia, komunikaty.

REZULTATY?

Podczas szkolenia uczestnik nabędzie teoretyczną i praktyczną wiedzę dotyczącą wystąpień przed kamerą i publicznością.  Rozwinie umiejętność swobodnego zachowania przed kamerą, wygłaszania skutecznych wypowiedzi w zależności od rozmówcy, panowania nad głosem i ciałem. Będzie potrafił poradzić sobie  z trudnymi pytaniami dziennikarzy w sytuacjach kryzysowych, brać czynny udział w debacie.

Po szkoleniu uczestnicy otrzymują indywidualne nagrania szkolenia wraz z analizą i wskazówkami trenera.


Prowadzący

Organizator szkolenia

kulczyccki.jpg

face_szkolenia.jpg 

Jarosław Kulczycki jest dziennikarzem informacyjnym, który przez lata prowadził główne wydania Wiadomości TVP i Panoramy.

Teraz w Nowa TV. Szkolił dziennikarzy, przygotowywał wejście programu na antenę. Prowadzi program informacyjny "24 godziny" i publicystyczny "Tu i teraz".

 Szkolił w Akademii Telewizyjnej. Jest lingwistą i wykładowcą akademickim, doświadczonym trenerem i dziennikarzem-praktykiem.

Organizator szkolenia:

Agata Jakóbczak
AGENCJA FACE
a.jakobczak@agencjaface.com
www.agencjaface.com

 

ZAMÓW SZKOLENIE

 

Inne szkolenia zamknięte

Wystąpienia w mediach i sytuacje kryzysowe

Rola głosu w komunikacji

Warsztaty medialne z Jarosławem Kulczyckim

Retoryka - jak skutecznie mówić i przekonywać

Najnowsze artykuły

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...

Gwiazda, akumulator, wizjoner… A Ty? Którym typem lidera jesteś?. Jak właściwie zarządzać zespołem? Czy istnieje idealny lider? Jacy liderzy są potrzebni? Ile jest typów lidera? Na te i inne pytania odpowiada Dawid Bagiński, autor bloga dawidbaginski.com. ...

Czy dostosowywanie ofert do potrzeb swoich klientów gwarantuje sukces?. Posłuchaj wywiadu z Mateuszem Piotrowskim, communication & marketing managerem z Virgin Mobile. Dowiesz się, który zeszłoroczny projekt jego firmy okazał się największym sukcesem, jakie kampanie komunikacyjne i kontentmarketingowe sprawdzały się w 2018 r. ...

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?. Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Wypłyń z biznesem w internecie. Nie wiesz, jak stworzyć biznes online? jak promować swoją markę w internecie? co jest najważniejsze w komunikacji online z klientem? jak tworzyć angażujące grafiki? Posłuchaj więc ekspertki, Joanny Ceplin, czyli przedsiębiorcy digital, trenera skutecznej komunikacji online, a także autorki książki Uwierz w swoją markę online. ...

Wideo robić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Jak tworzyć ciekawy wideomarketing? Na czym właściwie polega? Jak zacząć? Co jest potrzebne do wystartowania? Jak się wyróżnić z tłumu, tworząc wideomarketing? O tym wszystkim opowie Artur Kurasiński, autor bloga www.kurasinski.com. ...