facebook web

Więcej o RODO z internetPR.pl

To rewolucja w public relations i marketingu i dlatego razem z redakcja infoWire.pl, netPR.pl oraz Neuron Agencja Public Relations próbujemy wyjaśniać wątpliwości. Kompendium wiedzy powstaje przy pomocy Ministerstwa Cyfryzacji i kancelarii prawnych

RODO
25.05.2018

Najnowsze o RODO

#RODO

Rok po RODO z punktu widzenia dziennikarza. Testujemy największe agencje PR oraz firmy w Polsce – raport z badania

Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Interesowało nas to, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy. ...

|
4 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Polskie prawo jest niezgodne z RODO?

Od 4 maja obowiązuje w polskim prawie tzw. ustawa wprowadzająca. Znowelizowała ona m.in. Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Niezmienione w niej pozostały np. przepisy mówiące o konieczności uzyskania przez usługodawcę zgody od użytkownika w przypadku chęci wykorzystywania jego danych, które nie są niezbędne do świadczenia usług. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
#Informacje

Wdrożenia RODO w media relations. Czy już możemy mówić o branżowych standardach?

RODO zaczęło mieć zastosowanie już niemal trzy miesiące temu. Po trzęsieniu ziemi powoli opada już kurz, a z mglistych rad i interpretacji klarują się modele i rozwiązania, które zaczynają być powielaną praktyką przy przetwarzaniu danych w komunikacji z mediami. ...

|
10 mies. temu
czytaj więcej>
>
#RODO

Już w piątek wchodzi RODO. Czy wiesz, że…

Aby pomóc przygotować się na wejście RODO, Fundacja internetPR.pl przez ponad miesiąc publikowała rozmowy z ekspertami dotyczące jego tematyki. Przegapiłeś? Zobacz wideokompilację rozmów i zapoznaj się z odpowiedziami na ciekawsze pytania. ...

|
1 rok temu
zobacz
>
>
#Informacje

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody

Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

|
1 rok temu
zobacz
>
>
#RODO

RODO: Firmy, które chcą utrzymać kontakt z dziennikarzami, muszą umożliwić im łatwe wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Rozmowa Piotra Ślusarczyka, eksperta netPR.pl, z dziennikarzem Piotrem Wardziakiem, autorem bloga GospodarkaPoProstu.pl, na temat RODO w kontekście pracy dziennikarzy.   Piotr Ślusarczyk: RODO dotyczy również danych osobowych dziennikarzy. ...

|
1 rok temu
zobacz
>

#RODO

#RODO
|
3 tygodni(e) temu
#RODO
|
3 tygodni(e) temu
#RODO
|
3 tygodni(e) temu
|
4 tygodni(e) temu