Wideo

>
#Informacje

Na czym polega PR

„PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

|
5 godz. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jak walczyć z hejterami

„Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
>
#Informacje

Branża PR musi reagować na rozwój technologii

„Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego

„Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć

„Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Coraz ważniejsza rola CSR-u

CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>