Wideo

>
#Informacje

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś

„Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...

|
2 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

PR-owcy przed wieloma wyzwaniami

„Musimy się cały czas uczyć PR-u […]. Musimy wiedzieć, po co on jest, jaka jest jego rola […]. Musimy to profesjonalizować […]. Musimy sobie pokazywać, co jest dobrego, jakie są tzw. best practices (najlepsze praktyki), i na tym budować. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
>
#Informacje

Po co inwestować w komunikację wewnętrzną

„Ludzie, aby w ogóle móc »uprawiać« employer branding, muszą się w firmie czuć dobrze. I to jest moim zdaniem podstawa. Przede wszystkim należy prowadzić sporo programów dla pracowników, po to żeby oni wiedzieli, że nie tylko przychodzą do pracy, ale robią jeszcze coś fajnego” – mówi Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji w Innogy Polska. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Wideo tworzyć każdy może

Dlaczego materiały wideo są obecnie tak chętnie tworzone i oglądane? „Przyczyny są dwie. Pierwsza to jest powszechność urządzeń, które nagrywają. Każdy z nas może być operatorem, nagrać telefonem i wrzucić do internetu. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

W pracy przede wszystkim powinniśmy czuć się bezpiecznie

Co jest najważniejsze dla pracownika w pracy? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Co z tego, że tworzysz kontent, jeśli jest on beznadziejny?

„Jeżeli nie będziemy produkować atrakcyjnych treści, fajnego, angażującego kontentu, to te wszystkie kanały komunikacji, które sobie budujemy, możemy wsadzić w buty, bo to po prostu nikogo nie będzie interesowało” – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>