Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.

Co wyróżnia pokolenie Z

To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu. Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są “w internecie”, a media społecznościowe to dla nich oczywistość. Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy,a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy.

Czego dowiesz się na MTC2020 o przedstawicielach generacji Z?

Podczas pierwszego dnia konferencji Marcin Pyć (Grupa LTTM) pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością. Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.

Drugiego dnia od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Tomasz Pasko (NotBoring.agency) zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.

Nie tylko pokolenie Z

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe.

Konferencja online

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie!

Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce & Banking oraz Sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek.

#MTC2020.png

8-9 października online.

Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie: www.2020.mobiletrends.pl

Dodatkowych informacji udziela:
Joanna Ossowska
joanna@mobiletrends.pl
Tel. 537 33 89 57


Autor: MobileTrends

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...