Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami

Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej.

W Poznaniu przez dwa dni wysłuchaliśmy aż 25 ekspertów, którzy wygłosili prelekcje m.in. z zakresu komunikacji, digitalu, brandingu, inkluzywności czy social sellingu i aspektów prawnych naszej branży.

Mamy nadzieję, że dla osób, które 14 i 15 września zebrały się w Sali Ziemi by wysłuchać przygotowanych wystąpień były to dni przepełnione inspirującą i bardzo wartościową wiedzą. Były też momenty bardzo zabawne i takie, gdzie do oczu napływały łzy wzruszenia. Dla prelegentów ta edycja to długie tygodnie szlifowania swoich wystąpień, a dla nas, organizatorów, dziewięciomiesięczny proces by wraz z wykładowcami i partnerami stworzyć wyjątkowe wydarzenie.

Przeprowadzone po Golden Marketing Conference badania ukazują, że aż 87%  uczestników uważa poziom merytoryczny wydarzenia za bardzo wysoki lub wysoki. W kuluarowych rozmowach wielokrotnie usłyszeliśmy, że w nowej rzeczywistości nasza konferencja jest świetnym benchmarkiem jak to robić. Jesteśmy dumni i bardzo szczęśliwi, że poznańska edycja dzięki Państwa ogromnemu wsparciu, zaangażowaniu oraz zaufaniu miała szanse się odbyć.

Już teraz pracujemy nad naszym kolejnym spotkaniem, tym razem w Katowicach. Do zobaczenia 24 i 25 listopada w Vienna House Easy!


Autor: Grupa MTP

Najnowsze

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...