WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową

Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.

Kampania jest realizowana m.in. w kinach, radiu i serwisach Wirtualnej Polski. Fabuła 30-sekundowego spotu utrzymana jest w lekko niepokojącym klimacie. Opowiada on końcu pewnej ery – ery telewizji kablowej. WP Pączek pojawia się w nim jako zwiastun i symbol wolności w oglądaniu ulubionych programów. Zrywa ze wszelkimi ograniczeniami, jak miejsce, umowy, a nawet kabel. Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja Spot and Dot. Materiał wyprodukował i zrealizował zespół wideo Wirtualnej Polski.

Już prawie połowa klientów WP Pilota nie ma w domu telewizora, jesteśmy dla nich nowym i jedynym sposobem na telewizję linearną – mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. Anna Michałowska, head of business serwisu dodaje, że jest to lepszy sposób na telewizję: kluczowym aspektem naszej kampanii jest pokazanie, że dostęp do najlepszych kanałów telewizyjnych można mieć na wyciągnięcie ręki, bez podpisywania długoterminowych umów, wiercenia ścian i umawiania z monterami. WP Pilot to platforma telewizyjna na miarę naszych czasów.

WP Pilot to jedna z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online, która oferuje elastyczne pakiety bez zobowiązań i długoterminowych umów. Nadawca współpracuje z największymi podmiotami na rynku i umożliwia oglądanie niemal 100 kanałów.

W ofercie znajdują się stacje ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Spośród nich ponad 30 kanałów jest darmowych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje na platformy Android, iOS, Windows i Xbox, Huawei Mobile Services, Samsung Smart TV oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku z WP Pilot korzystało ponad 2,4 mln realnych użytkowników.


Autor: Wirtualna Polska Media SA

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

ABC, największa sieć sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego. Znane wszystkim Polakom pomarańczowo-zielone sklepy zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...