As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców

Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. Umowa obejmuje cztery sezony.

Polska siatkówka ma długą i piękną historię. Rozgrywki najwyższych lig są śledzone w milionach domów. Cieszymy się, że możemy być częścią tej sportowej sagi i wspierać generowanie sportowych emocji. Największym walorem siatkówki jest jej familijność, łączy pokolenia dzięki sportowym emocjom – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

W PlusLidze sezonu 2020/2021 występować będzie 12 z 14 aktualnych mistrzów świata w siatkówce. Z biało-czerwonej drużyny trenera Vitala Heynena z 2018 roku poza Polską grają tylko Bartosz Kurek oraz Michał Kubiak (obaj w Japonii).

Współpracę z TAURONEM podsumowuje Kamil Składowski, dyrektor Działu Komunikacji Polskiej Ligi Siatkówki. – Zainteresowanie siatkówką rośnie, sukcesy wielu drużyn, tak męskich jak i żeńskich, wspierane milionami kibiców, przyciągają największe firmy. Witamy wśród sponsorów TAURON Polska Energia, jednego z najważniejszych graczy na polskim rynku energetycznym. Siatkówka i energia to naturalne skojarzenie, co dobrze wróży współpracy i pozwoli rozwijać tak polską siatkówkę, jak i pozycję rynkową TAURONA – dodaje Składowski.

Siatkówka kobiet wypada doskonale na tle czołowych dyscyplin w Polsce, jeżeli chodzi o zasięgi komunikacyjne. Z ekwiwalentem reklamowym przekraczającym 33 miliony złotych jest najwyżej sklasyfikowana spośród sportów kobiecych – na czwartej pozycji. W zestawieniu przygotowanym przez firmę Sponsoring Insight (z kwietnia 2020 roku) ustępuje tylko piłce nożnej mężczyzn, skokom narciarskim oraz siatkówce mężczyzn.

Walkę o Superpuchar w piłce siatkowej mężczyzn pod auspicjami PLS wznowiono w 2012 roku, z kolei panie walczyły o to trofeum po raz pierwszy w 2015 roku. Jest to starcie mistrzów Polski ze zdobywcą Pucharu Polski, które otwiera nowy sezon.

As serwisowy

W trakcie rozgrywek TAURON prowadzić będzie kampanię „As serwisowy w Twoim domu” polegającą na promocji usług serwisantów, które TAURON oferuje klientom wraz z prądem i gazem. Akcja nawiązuje do emocji towarzyszącym meczom siatkówki, a także buduje skojarzenie z niezawodnością usług TAURONA. W kampanii występują gwiazdy polskich rozgrywek ligowych sponsorowanych przez TAURON, czyli Maria Stenzel, Mariusz Wlazły oraz Tomasz Fornal. Działania promocyjne będą toczyć się głównie w Internecie.

TAURON od lat rozbudowuje wachlarz usług, które świadczą fachowcy z różnych dziedzin. Do domów klientów zawitał najpierw Elektryk 24H, który pomagał w usuwaniu awarii instalacji wewnętrznych. Potem pojawiły się usługi napraw sprzętów RTV, AGD a także Serwisant 24H. Dziś „asy serwisowe” Spółki obejmują także naprawę sprzętu i instalacji gazowej oraz usługi szklarza, ślusarza czy hydraulika. Klienci TAURONA dodatkowo mogą skorzystać z oferty Zdrowie 24H oraz Serwisant komputerowy 24H.


Autor: TAURON Polska Energia SA

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...