As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców

Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. Umowa obejmuje cztery sezony.

Polska siatkówka ma długą i piękną historię. Rozgrywki najwyższych lig są śledzone w milionach domów. Cieszymy się, że możemy być częścią tej sportowej sagi i wspierać generowanie sportowych emocji. Największym walorem siatkówki jest jej familijność, łączy pokolenia dzięki sportowym emocjom – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

W PlusLidze sezonu 2020/2021 występować będzie 12 z 14 aktualnych mistrzów świata w siatkówce. Z biało-czerwonej drużyny trenera Vitala Heynena z 2018 roku poza Polską grają tylko Bartosz Kurek oraz Michał Kubiak (obaj w Japonii).

Współpracę z TAURONEM podsumowuje Kamil Składowski, dyrektor Działu Komunikacji Polskiej Ligi Siatkówki. – Zainteresowanie siatkówką rośnie, sukcesy wielu drużyn, tak męskich jak i żeńskich, wspierane milionami kibiców, przyciągają największe firmy. Witamy wśród sponsorów TAURON Polska Energia, jednego z najważniejszych graczy na polskim rynku energetycznym. Siatkówka i energia to naturalne skojarzenie, co dobrze wróży współpracy i pozwoli rozwijać tak polską siatkówkę, jak i pozycję rynkową TAURONA – dodaje Składowski.

Siatkówka kobiet wypada doskonale na tle czołowych dyscyplin w Polsce, jeżeli chodzi o zasięgi komunikacyjne. Z ekwiwalentem reklamowym przekraczającym 33 miliony złotych jest najwyżej sklasyfikowana spośród sportów kobiecych – na czwartej pozycji. W zestawieniu przygotowanym przez firmę Sponsoring Insight (z kwietnia 2020 roku) ustępuje tylko piłce nożnej mężczyzn, skokom narciarskim oraz siatkówce mężczyzn.

Walkę o Superpuchar w piłce siatkowej mężczyzn pod auspicjami PLS wznowiono w 2012 roku, z kolei panie walczyły o to trofeum po raz pierwszy w 2015 roku. Jest to starcie mistrzów Polski ze zdobywcą Pucharu Polski, które otwiera nowy sezon.

As serwisowy

W trakcie rozgrywek TAURON prowadzić będzie kampanię „As serwisowy w Twoim domu” polegającą na promocji usług serwisantów, które TAURON oferuje klientom wraz z prądem i gazem. Akcja nawiązuje do emocji towarzyszącym meczom siatkówki, a także buduje skojarzenie z niezawodnością usług TAURONA. W kampanii występują gwiazdy polskich rozgrywek ligowych sponsorowanych przez TAURON, czyli Maria Stenzel, Mariusz Wlazły oraz Tomasz Fornal. Działania promocyjne będą toczyć się głównie w Internecie.

TAURON od lat rozbudowuje wachlarz usług, które świadczą fachowcy z różnych dziedzin. Do domów klientów zawitał najpierw Elektryk 24H, który pomagał w usuwaniu awarii instalacji wewnętrznych. Potem pojawiły się usługi napraw sprzętów RTV, AGD a także Serwisant 24H. Dziś „asy serwisowe” Spółki obejmują także naprawę sprzętu i instalacji gazowej oraz usługi szklarza, ślusarza czy hydraulika. Klienci TAURONA dodatkowo mogą skorzystać z oferty Zdrowie 24H oraz Serwisant komputerowy 24H.


Autor: TAURON Polska Energia SA

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...