Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny

Konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” (27-28 sierpnia) będzie towarzyszyć cel charytatywny. Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Pierwsi darczyńcy otrzymają zaproszenia do stacjonarnego udziału w konferencji w sali Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie.

Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo.

W świetlicach socjoterapeutycznych Fundacji, dzieci i młodzież z warszawskiego Powiśla codziennie dostają ciepły posiłek, troskliwą opiekę, uwagę i czas na rozmowę, pomoc w odrabianiu lekcji i przestrzeń do rozwoju.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont będą mogli wesprzeć uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”.

Pierwszych 30 osób, które przekaże darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do udziału stacjonarnego w wydarzeniu.

Konferencja będzie realizowana w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu konferencyjnym, z którego będzie realizowana transmisja online dla wszystkich osób zarejestrowanych na wydarzenie (do dzisiaj swój udział zadeklarowało ponad 600 osób). Możliwość osobistego udziału w konferencji i bezpośredniej interakcji z prelegentami będzie dostępna dla osób, które jako pierwsze dokonają darowizny na odbudowę działalności społecznej świetlicy.

Wpłat można dokonać na stronie Fundacji, wpisując w tytule przelewu: „PR 2021”. Osoby zainteresowane obecnością w studiu konferencyjnym podczas obydwu dni Konferencji powinny dodatkowo dopisać słowo „studio”. Zasady udziału zostały opisane w regulaminie dostępnym na http://zfpr.pl/pr2021/.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27-28 sierpnia w godz. 9:00-14:00. Jej celem jest dostarczenie menadżerom i szefom komunikacji najwyższej jakości wiedzy, skutecznych insightów i narzędzi pomocnych w planowaniu budżetów na kolejny rok w rzeczywistości zmienionej przez pandemię COVID-19.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Szczegółowy program konferencji, informacje o prelegentach i rejestracja są dostępne pod adresem: www.zfpr.pl/pr2021.

 

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN

Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, PRoto, VIDEOactions – agencja filmowa, Konfederacja Lewiatan, Follow Vision, Michał Gmitruk Production, Mondelēz International.


Autor: Związek Firm Public Relations

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...