Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Agencja MSL,  jedna z największych globalnych agencji PR, należąca do Publicis Groupe, otwiera biuro na Ukrainie

  • MSL, część Grupy Publicis, kontynuuje swoją ekspansję w regionie Europy Środkowo - Wschodniej
  • Obecność MSL w regionie obejmuje obecnie: Polskę, Czechy, Rumunię, Bułgarię, Turcję, Słowenię, a teraz również Ukrainę
  • Dzięki dostępowi do globalnego know-how Grupy, w połączeniu z wiedzą o lokalnym rynku, MSL Ukraina ma nadzieję szybko zdobyć pozycję lidera na ukraińskim rynku komunikacyjnym
  • HUB MSL w Europie Środkowo-Wschodniej zarządzany jest przez biuro w Warszawie, którym kieruje Sebastian Stępak, CEO MSL CEE

Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis. 

Korzystając z nowego globalnego narzędzia MSL – Fluency – MSL Ukraina będzie oferować kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influencerów.

Biuro MSL Ukraina będzie zarządzane przez Olenę Sukhanovą, która obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej. Jej dotychczasowe doświadczenie to działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, m.in.: Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

„Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów. Nasza wiedza na temat lokalnej specyfiki rynkowej, w połączeniu z globalnym know-how oraz narzędziami oferowanymi przez sieć MSL, sprawiają, że jesteśmy silnym, międzynarodowym partnerem dla naszych klientów” – mówi Elena Bakum – Ramola, Business Director of Creative Services, Publicis Groupe Ukraine.

“Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo -Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku.” – podkreśla Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

W ostatnich latach MSL silnie zaznacza swoją obecność na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej. Obecnie sieć posiada biura w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Słowenii, a teraz także na Ukrainie.

Działania grupy w regionie są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak, CEO agencji MSL w regionie CEE. Sieć w tej części Europy zatrudnia ponad 200 konsultantów, w minionej dekadzie trzykrotnie uznana została za najlepszą agencję, otrzymując tytuł Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA (2015, 2017 and 2019).


Autor: MSLGROUP

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...