BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników

Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR.

Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal 90% ratowników GOPR to ochotnicy i pasjonaci, którzy w pomoc nam inwestują własny czas, a często sprzęt czy środki finansowe. W tym specyficznym roku ratownicy będą mieli jeszcze więcej pracy, zdecydowanie przecież wzrośnie liczba osób spędzających wakacje w Polsce.

Dziś jest więc ten moment, by każdy, kto góry ma w sercu, powiedział głośno #jestemzgor i włączył się do pomocy. Zebrane środki zostaną przeznaczone na szkolenia i niezbędny sprzęt. Wszystko po to, abyśmy byli jeszcze bardziej bezpieczni i mogli czerpać pełną radość ze spędzonych chwil w górach.

Planując strategię komunikacji podjęliśmy decyzję, aby zgodnie z wartościami marki podejść do nowej współpracy nie jako sponsor, ale jako partner. Poznając wyzwania ratowników, postanowiliśmy zainicjować akcję crowdfoundingową połączoną z ogólnopolską kampanią, która ma na celu zwiększenie świadomości nt. bezpieczeństwa w górach oraz wsparcie nowego partnera w codziennych wyzwaniach. BMW staje ramię w ramię z ratownikami GOPR, łącząc wszystkich, którzy tak jak my kochają góry – potęgujemy radość z pomagania! – mówi Kacper Studencki, Brand and Customer Connection Manager marki BMW.

Akcja połączona jest z kampanią komunikacyjną poświęconą GOPR na portalach internetowych oraz w kanałach społecznościowych GOPR i BMW. Do promocji akcji wykorzystywany jest spot promocyjny oraz specjalna strona internetowa jestemzgor.pl, na której można udzielić wsparcia.

W ramach akcji równolegle prowadzone są działania z influencerami i sportowcami, mające na celu zwiększenie zasięgu organicznego, aby jak najszerzej dotrzeć do społeczności pasjonatów i miłośników gór.

Za koncept kreatywny i opracowanie wszystkich materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. Produkcją spotu wideo zajęła się spółka produkcyjna Media Ready. Obie spółki należą do Group One.


Autor: Group One

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

Wideo

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...