Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt.

Pomysł na komunikację powstał w wyniku ostatnich doświadczeń związanych z epidemią koronawirusa, czyli w czasie, kiedy ludzie przekonali się w jakim stopniu niewola, zakazy i ograniczenia, których doznają, wpływają na ich życie. Mając za sobą te doświadczenia, lepiej niż kiedykolwiek rozumieją, co czują zwierzęta hodowlane pozbawiane dokładnie tego, za czym przyszło nam tęsknić. Efektem tego podejścia jest kampania outdoorowa, która ruszyła z początkiem lipca.

To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania agencji wykonywane są pro bono. Jest to tym samym pierwsza akcja projektu Starcom4Good, w ramach którego agencja będzie pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym, w indywidualnie ustalanym zakresie.

Starcom4Good to inicjatywa, której celem jest wsparcie strategiczne dla organizacji non-profit. Eksperci Agencji Starcom oferują swój czas, wiedzę oraz pomysły tym wszystkim, których misją jest nieść pomoc potrzebującym. Więcej o akcji, w tym o zasadach w niej uczestnictwa, będzie można przeczytać już niebawem w mediach społecznościowych Agencji – mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director Starcom.

Ekspozycja kampanii jest możliwa dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które wsparły działania kampanii udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.

Franken-BillWiz-P1-V1-Miasto.jpg


Autor: Starcom

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...