Marketing Management Congress

23 września w najnowocześniejszym hotelu w Warszawie - Sound Garden Hotel, odbędzie się pierwszy w Polsce kongres dla kadry zarządzającej i managerów działów marketingu.

Marketing Management Congress to wydarzenie, które wyróżnia się niezwykle wysokim poziomem merytorycznym i starannie dobraną tematyką prelekcji dopasowaną do potrzeb kadry zarządzającej.

Organizatorem Marketing Management Congress jest agencja eventowa IC Events, najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce. IC Events tworzy między innymi Targi FranczyzaExpo, REHA Trade Show, REHA Management Congress, Grand Businesswoman Congress, Targi FIWE, portal Branża Fitness, Konferencję PEI, Kongres FEM, Go Up Cogress i wiele innych wydarzeń biznesowych, targów branżowych oraz specjalistycznych kongresów i konferencji.

O Kongresie

Podczas Marketing Management Congress nie zostaną poruszone powtarzające się tematy większości konferencji i wydarzeń marketingowych w Polsce. Jak informuje organizator, kongres skierowany jest do ekspertów i managerów, którzy doskonale opanowali specjalistyczne działania marketingowe.

Rekrutacja i komunikacja w dziale marketingu, zarządzanie teamem marketingowym, kluczowe wskaźniki efektywności oraz współpraca z firmami zewnętrznymi to tylko niektóre tematy prelekcji Marketing Management Congress. Wśród prelegentów wystąpią ściśle wyselekcjonowani eksperci i założyciele najszybciej rozwijających się firm oraz startupów w Polsce.

Wydarzenie wyróżnia brak ukrytych wystąpień sprzedażowych, praktyczna wiedza i case studies oparte na doświadczeniu prelegentów. Podczas kongresu dostępne dla uczestników będą atrakcyjne wydarzenia towarzyszące, a wśród nich strefa wystawiennicza, konsultacje i networking.

Udział w kongresie zostanie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia.

Więcej informacji i rejestracja: https://mmcongress.pl/


Autor: IC Events

Najnowsze

Zenith: Kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50%. Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%. ...

BMW i GOPR inicjują akcję #jestemzgor – ogólnopolską zbiórkę na sprzęt i szkolenia dla ratowników. Startuje ogólnopolska akcja crowdfoundingowa na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, której inicjatorem jest marka BMW — nowy partner GOPR. Polacy kochają góry, są ważną częścią naszej kultury i popularnym miejscem spędzania wolnego czasu. ...

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS. Skąd pomysł, by zapytać gamerów o niesienie pomocy innym? Fundacja DKMS od lat może liczyć na fanów gamingu, którzy wspierają ideę dawstwa szpiku podczas streamów charytatywnych. Dotychczas na transmisjach udało się zebrać ponad 100 tysięcy złotych na rejestrację nowych potencjalnych Dawców szpiku. ...

Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu nawiązującą do ograniczeń w czasie pandemii. Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt. ...

Wideo

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...