Marketing Management Congress

23 września w najnowocześniejszym hotelu w Warszawie - Sound Garden Hotel, odbędzie się pierwszy w Polsce kongres dla kadry zarządzającej i managerów działów marketingu.

Marketing Management Congress to wydarzenie, które wyróżnia się niezwykle wysokim poziomem merytorycznym i starannie dobraną tematyką prelekcji dopasowaną do potrzeb kadry zarządzającej.

Organizatorem Marketing Management Congress jest agencja eventowa IC Events, najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce. IC Events tworzy między innymi Targi FranczyzaExpo, REHA Trade Show, REHA Management Congress, Grand Businesswoman Congress, Targi FIWE, portal Branża Fitness, Konferencję PEI, Kongres FEM, Go Up Cogress i wiele innych wydarzeń biznesowych, targów branżowych oraz specjalistycznych kongresów i konferencji.

O Kongresie

Podczas Marketing Management Congress nie zostaną poruszone powtarzające się tematy większości konferencji i wydarzeń marketingowych w Polsce. Jak informuje organizator, kongres skierowany jest do ekspertów i managerów, którzy doskonale opanowali specjalistyczne działania marketingowe.

Rekrutacja i komunikacja w dziale marketingu, zarządzanie teamem marketingowym, kluczowe wskaźniki efektywności oraz współpraca z firmami zewnętrznymi to tylko niektóre tematy prelekcji Marketing Management Congress. Wśród prelegentów wystąpią ściśle wyselekcjonowani eksperci i założyciele najszybciej rozwijających się firm oraz startupów w Polsce.

Wydarzenie wyróżnia brak ukrytych wystąpień sprzedażowych, praktyczna wiedza i case studies oparte na doświadczeniu prelegentów. Podczas kongresu dostępne dla uczestników będą atrakcyjne wydarzenia towarzyszące, a wśród nich strefa wystawiennicza, konsultacje i networking.

Udział w kongresie zostanie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia.

Więcej informacji i rejestracja: https://mmcongress.pl/


Autor: IC Events

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...