Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem

Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy. 

PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. W ramach tworzonych raportów przygotowuje audyty medialne, rekomendacje działań a także wskazuje nisze medialne i obszary współpracy z mediami, dziennikarzami i infuencerami. PSMM wskazuje naszej organizacji wszystkie istotne informacje z przestrzeni publicznej dotyczące branży public relations oraz przygotowuje dla członków PSPR specjalne okresowe raporty.

- To była dla naszego stowarzyszenia podstawowa kwestia. Móc korzystać z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi, wspierać się nimi przy realizacji celów statutowych na rzecz branży. Niezwykle doceniam gesty, najpierw netPR.pl, teraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, że zgodzili się zostać partnerami technologicznymi naszej organizacji. Należy tu zaznaczyć, że są to też po prostu usługi i praca o konkretnej wartości finansowej, które są bardzo wymiernym wkładem w nasze działania na rzecz rozwoju polskiego PR. Równie ważny jest fakt, że to także kooperacja merytoryczna i możemy liczyć na konsultację i radę w kluczowych kwestiach dla branży - zapewnia Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. - PSMM był także sponsorem ubiegłorocznych obchodów 25-lecia naszego Stowarzyszenia, więc lista powodów do wdzięczności i podziękowań regularnie się wydłuża - dodaje.

Firma podkreśla, że postrzega wieloaspektowo sens w długofalowej współpracy z naszą organizacją. - PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od 20 lat wspiera branżę PR. Od samego początku nie tylko oferujemy swoje usługi dla specjalistów public relations, brand managerów czy rzeczników prasowych, ale także aktywnie uczestniczymy w edukacji branży, dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem, szczególnie tym zdobytym w międzynarodowych projektach. Współpraca z PSPR to dla nas nie tylko szansa na wymianę doświadczeń i współuczestniczenie w integracji środowiska PR, ale także na lepsze zrozumienie oczekiwań branży i stojących przed nią wyzwań - wyjaśnia Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PSMM.


Autor: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

PSPR wycofuje swoich przedstawicieli z REPR. Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. ...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem. Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy.  PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. ...

Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów. Konsekwencje pandemii i związanych z nią ograniczeń nie omijają żadnej z branż – w tym również sektora mediowego. Najwięcej zyskają Ci marketerzy, którzy potrafią działać szybko i elastycznie, uwzględniając specyfikę obecnej sytuacji. ...

Jak nie trafić z informacją prasową do zakładki Oferty, czyli co powinien robić PR-owiec, jeżeli dziennikarz korzysta ze skrzynki Gmail?. Często zaglądasz do zakładki Oferty w swojej skrzynce Gmail? Nie musisz odpowiadać – wiadomo, że nie. Dla niektórych zakładka ta jest takim drugim miejscem na przychodzący spam. Miejscem, które na co dzień trzeba omijać szerokim łukiem, a od czasu do czasu – oczyścić ze śmieci (czytaj: ze wszystkiego, co się tam znajduje). ...

Wideo

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...