Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym partnerem

Do grona partnerów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączyła firma  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, dostawca zaawansowanych i kompleksowych usług  z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy. 

PSMM specjalizuje się również w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. W ramach tworzonych raportów przygotowuje audyty medialne, rekomendacje działań a także wskazuje nisze medialne i obszary współpracy z mediami, dziennikarzami i infuencerami. PSMM wskazuje naszej organizacji wszystkie istotne informacje z przestrzeni publicznej dotyczące branży public relations oraz przygotowuje dla członków PSPR specjalne okresowe raporty.

- To była dla naszego stowarzyszenia podstawowa kwestia. Móc korzystać z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi, wspierać się nimi przy realizacji celów statutowych na rzecz branży. Niezwykle doceniam gesty, najpierw netPR.pl, teraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, że zgodzili się zostać partnerami technologicznymi naszej organizacji. Należy tu zaznaczyć, że są to też po prostu usługi i praca o konkretnej wartości finansowej, które są bardzo wymiernym wkładem w nasze działania na rzecz rozwoju polskiego PR. Równie ważny jest fakt, że to także kooperacja merytoryczna i możemy liczyć na konsultację i radę w kluczowych kwestiach dla branży - zapewnia Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. - PSMM był także sponsorem ubiegłorocznych obchodów 25-lecia naszego Stowarzyszenia, więc lista powodów do wdzięczności i podziękowań regularnie się wydłuża - dodaje.

Firma podkreśla, że postrzega wieloaspektowo sens w długofalowej współpracy z naszą organizacją. - PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od 20 lat wspiera branżę PR. Od samego początku nie tylko oferujemy swoje usługi dla specjalistów public relations, brand managerów czy rzeczników prasowych, ale także aktywnie uczestniczymy w edukacji branży, dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem, szczególnie tym zdobytym w międzynarodowych projektach. Współpraca z PSPR to dla nas nie tylko szansa na wymianę doświadczeń i współuczestniczenie w integracji środowiska PR, ale także na lepsze zrozumienie oczekiwań branży i stojących przed nią wyzwań - wyjaśnia Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PSMM.


Autor: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Źródło: infoWire.pl

Najnowsze

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową. Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka. ...

Dołącz do Marketing Management Congress. Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej. Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. ...

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców. Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym  Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. ...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...