A czy twój kontent żre w internecie?

„W przypadku kontentu bardzo ważne jest to, do kogo z tym kontentem idziemy, gdzie go będziemy publikować. Tak naprawdę to jest klucz” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. Zobacz całą wypowiedź.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...

PR-owcy przed wieloma wyzwaniami. „Musimy się cały czas uczyć PR-u […]. Musimy wiedzieć, po co on jest, jaka jest jego rola […]. Musimy to profesjonalizować […]. Musimy sobie pokazywać, co jest dobrego, jakie są tzw. best practices (najlepsze praktyki), i na tym budować. ...

Po co inwestować w komunikację wewnętrzną. „Ludzie, aby w ogóle móc »uprawiać« employer branding, muszą się w firmie czuć dobrze. I to jest moim zdaniem podstawa. Przede wszystkim należy prowadzić sporo programów dla pracowników, po to żeby oni wiedzieli, że nie tylko przychodzą do pracy, ale robią jeszcze coś fajnego” – mówi Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji w Innogy Polska. ...

Wideo tworzyć każdy może. Dlaczego materiały wideo są obecnie tak chętnie tworzone i oglądane? „Przyczyny są dwie. Pierwsza to jest powszechność urządzeń, które nagrywają. Każdy z nas może być operatorem, nagrać telefonem i wrzucić do internetu. ...

Wideo

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś. „Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...

PR-owcy przed wieloma wyzwaniami. „Musimy się cały czas uczyć PR-u […]. Musimy wiedzieć, po co on jest, jaka jest jego rola […]. Musimy to profesjonalizować […]. Musimy sobie pokazywać, co jest dobrego, jakie są tzw. best practices (najlepsze praktyki), i na tym budować. ...

Po co inwestować w komunikację wewnętrzną. „Ludzie, aby w ogóle móc »uprawiać« employer branding, muszą się w firmie czuć dobrze. I to jest moim zdaniem podstawa. Przede wszystkim należy prowadzić sporo programów dla pracowników, po to żeby oni wiedzieli, że nie tylko przychodzą do pracy, ale robią jeszcze coś fajnego” – mówi Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji w Innogy Polska. ...

Wideo tworzyć każdy może. Dlaczego materiały wideo są obecnie tak chętnie tworzone i oglądane? „Przyczyny są dwie. Pierwsza to jest powszechność urządzeń, które nagrywają. Każdy z nas może być operatorem, nagrać telefonem i wrzucić do internetu. ...