Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie

22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. Jedną z nich była członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) Agnieszka Bednarczyk. Obrażenia okazały się bardzo poważne i poszkodowaną czeka długie, kosztowne leczenie oraz rehabilitacja. Ruszyła zbiórka, w ramach której są gromadzone pieniądze na pomoc.

Agnieszka Bednarczyk ma złamane oba nadgarstki, ale przede wszystkim doznała ciężkich obrażeń twarzoczaszki. Aby powrócić do zdrowia, będzie musiała przejść jeszcze niejeden zabieg i odbyć długą rehabilitację. Będzie to powrót bardzo kosztowny, również w sensie dosłownym. Dlatego też rodzina poszkodowanej uruchomiła internetową zbiórkę pieniędzy w serwisie Pomagam.pl. Zachęcamy do udzielenia wsparcia.


Źródła:

https://pomagam.pl/aga_bednarczyk

http://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomosci/277094,Areszt-dla-sprawcy-wypadku-ktory-uciekl-z-miejsca-zdarzenia.html

Najnowsze

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie. Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Wideo

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego. „Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...