facebook web

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!

Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas 18-minutowych prezentacji. Na konferencji pojawiło się 1500 osób, a event wspierało ponad 50 sponsorów i partnerów. Dziesięciu najwyżej ocenionych prelegentów z każdego dnia otrzymało nagrody finansowe oraz uzyskało awans na kolejną edycję, która odbędzie się 17-20 marca 2020 roku. Na konferencji byli obecni zarówno pracownicy korporacji i dużych przedsiębiorstw, jak i szefowie małych i średnich firm. Licznie reprezentowane były również agencje interaktywne, agencje reklamowe oraz osoby zajmujące się komunikacją, a także sprzedażą.

Konferencja I ♥️ Marketing trwa aż cztery dni, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny. Dla osób, które na marketing patrzą przez pryzmat statystyk i efektywność podejmowanych działań, świetną opcją był pierwszy dzień - I ♥️ Ads & Analytics. Jeśli ktoś szukał inspiracji, ciekawych case studies i branżowych trendów to na pewno zdecydował się na dzień drugi - I ♥ Marketing. Kolejny dzień to I ♥ Influencer skupiony na kampaniach z influencerami zarówno od strony firmy lub agencji zlecającej działania promocyjne, jak i od strony twórców internetowych. Konferencję zamknął dzień przeznaczony dla wszystkich skupiających się na mediach społecznościowych od Facebooka, przez Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube, aż po TikTok czyli I ♥ Social Media. Podczas IX decyzji nowością będzie z kolei dzień dla specjalistów od pozycjonowania i copywriterów, a mianowicie I ♥ SEO & Content

 

Wyniki głosowania publiczności podczas VIII edycji I ♥ Marketing: 

I ♥️ Ads & Analytics:

1. Łukasz Chwiszczuk 5,57/6
2. Maciej Lewinski 5,55/6
3. Janina Bak 5,43/6
4. Krzysztof Marzec 5,42/6
5. Mateusz Sobieraj 5,13/6
6. Albert S. Radomski 4,62/6
7. Ewa Wysocka i Adam Ziółkowski 4,61/6
8. Witold Wrodarczyk 4,55/6
9. Dominik Karbowski 4,43/6
10. Karol Dziedzic 4,35/6

 

I ♥️ Marketing

1. Piotr Konieczny 5,74/6
2. Kamil Kozieł 5,68/6
3. Piotr Bucki 5,44/6
4. Tomasz Manikowski 5,38/6
5. Wojtek Ławniczak 5,34/6
6. Jacek Kłosiński 5,11/6
7. Paulina Mazur 5,05/6
8. Barbara Stawarz 4,80/6
9. Jakub B. Bączek 4,51/6
10. Bartosz Mateja 4,49

 

I ♥️ Influencer

1. Cezary Stacewicz 5,62/6
2. Maciek Budzich 5,54/6
3. Kamil Bolek 5,24/6
4. Masny Rafał 5,17/6
5. Marcin Radziwoń 5,10/6
6. Michał Sadowski 5,05/6
7. Michał Kasprzyk 4,77/6
8. Łukasz Zdrodowski 4,75/6
9. Barbara Soltysinska 4,51/6
10. Agata Patoła 4,47/6

 

I ♥️ Social Media

1. Jakub Biel 5,78/6
2. Tomasz Palak 5,64/6
3. Michał Matysiak 5,56/6
4. Artur Jabłoński 5,22/
5. Maciek Wróblewski i Karol Modzelewski 5,21/6
6. Dagmara Pakulska 5,17/6
7. Magdalena Urbaniak 5,09/6
8. Rafał Szymański 4,97/6
9. Cezary Kuik 4,96/6
10. Bartek Sibiga 4,76/6


Autor: sprawny.marketing

Najnowsze

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...

Wideo

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Jak zmienić swoje nawyki. „Zmiana nawyków jest czymś bardzo ważnym i można to zrobić. To, czego nie można zrobić, to nie można usunąć pewnych nawyków. Jeżeli już mamy jakiś nawyk, to on zostaje z nami do końca życia” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Co może dać firmie strategia lean. „Technologie i narzędzia to jeden z kluczowych aspektów prowadzenia firmy w modelu lean […]. Wydaje mi się, że te technologie nie tylko powodują pracę w modelu dość oszczędnym i w modelu, który jest bardzo zwinny, aktywny w kontekście nowych technologii, nowych wyzwań, ale też są po prostu wygodne” – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24. ...

Współczesny PR-owiec człowiekiem renesansu. „Współczesny PR-owiec powinien być wyposażony w wiele, wiele różnych kompetencji. Powinien być narratorem rzeczywistości, powinien być ekspertem, powinien być także vlogerem i youtube’erem, powinien być strażakiem w przypadku kryzysu, powinien być analitykiem, który potrafi przetworzyć informacje. ...