facebook web

Employee advocacy – jak robić to dobrze

„Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. Zobacz całą wypowiedź.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Wideo

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...