facebook web

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?

„Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. Większość kryzysów, które obsługiwałem w ubiegłym roku, miało swój aspekt polityczny, dotyczący biznesu” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Zobacz całą wypowiedź.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Wideo

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”. „Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?. Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...