facebook web

„Kampanie są znakomitym odbiciem tego, co się dzieje w naszym życiu”

O czym mówią nam kampanie zdrowotne? Jak wyglądał tegoroczny konkurs Cannes Lions? Zobacz wypowiedź Sebastiana Stępaka, dyrektora zarządzającego w MSL.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Mężczyźni wciąż zarabiają więcej. Zarobki kobiet i mężczyzn powinny zostać zrównane? Zobacz wypowiedź Moniki Kordowskiej, dyrektor zarządzającej Pionu Ryzyka Operacyjnego w BNP Paribas Bank Polska. ...

To, czy twoja firma osiągnie sukces, zależy również od… schematów. „Każde nasze działania marketingowe, każde nasze działania firmowe, nawyki w zespołach – to wszystko są pewne schematy. Gdybyśmy tych schematów nie mieli, to byłoby nam trudno w ogóle funkcjonować, ponieważ musielibyśmy za każdym razem się zastanawiać, co robić, jaką decyzję podjąć” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019. Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR. Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

Wideo

Mężczyźni wciąż zarabiają więcej. Zarobki kobiet i mężczyzn powinny zostać zrównane? Zobacz wypowiedź Moniki Kordowskiej, dyrektor zarządzającej Pionu Ryzyka Operacyjnego w BNP Paribas Bank Polska. ...

To, czy twoja firma osiągnie sukces, zależy również od… schematów. „Każde nasze działania marketingowe, każde nasze działania firmowe, nawyki w zespołach – to wszystko są pewne schematy. Gdybyśmy tych schematów nie mieli, to byłoby nam trudno w ogóle funkcjonować, ponieważ musielibyśmy za każdym razem się zastanawiać, co robić, jaką decyzję podjąć” – mówi Michał Michalski, trener biznesu, ekspert w dziedzinie nawyków. ...

Po co firmie rebranding?. „Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz. „Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...