Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. W ciągu dwóch dni 120 prelegentów z całego świata, na czterech scenach omawiało najważniejsze wydarzenia i trendy związane z gospodarką, komunikacją marketingową i nowymi technologiami. W Centrum Praskim Koneser w Warszawie wzięło w niej udział blisko 3 tys. osób z Polski i zagranicy. Organizatorem wydarzenia jest Business Insider Polska.

BI Trends Festival Hannes Schmid

Podczas Business Insider Trends Festival kilkadziesiąt prelekcji, debat, warsztatów i paneli dyskusyjnych podzielono na cztery sceny tematyczne – Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Podczas wydarzenia zorganizowano także specjalne bloki tematyczne – China Session (w ramach sceny Global Economy), Leadership Session (scena Life Science), PropTech oraz Women Power.

Business Insider Trends Festival to więcej niż konferencja. To miejsce wymiany inspiracji i szukania kreatywnych rozwiązań. Myślą przewodnią tegorocznego wydarzenia był zrównawożony rozwój ekonomiczny. Firmy dzisiaj powinny działać mając na względzie potrzeby społeczne i przysłość naszej planety. Cieszę się, że udało nam się zainspirować 2,5 tys menedżerów do myślenia nie tylko przez pryzmat zysków, ale także potrzeb społecznych. – powiedział Jovan Protic, COO, Członek Zarządu, Ringier Axel Springer Polska.

BI Trends Festival Henry Blodget

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in. Hannes Schmid, światowej sławy fotograf i twórca organizacji charytatywnej, Smiling Gecko, Henry Blodget, założyciel Business Insider, Marieme Jamme, bizneswoman i działaczka społeczna, twórczyni iamtheCODE, Haiwen Chen z Alibaba Group, Zev Siegl, współzałożyciel Starbucksa, Pascal Kaufmann, założyciel Starmind czy Mark T. Hofmann, kryminolog i psycholog biznesu.

BI Trends Festival Henry Blodget 1

Pierwszego dnia konferencji, wystąpienie Henrego Blodgeta stanowiło mocny akcent całej konferencji. Założyciel Business Insider twierdzi, że współczesne przedsiębiorstwa, wobec problemów i wyzwań współczesnego świata, muszą zrobić krok w tył – przestać koncentrować się jedynie na tworzeniu zysku dla swoich udziałowców, żeby zrobić dwa kroki naprzód – zacząć dbać o tworzenie wartości dla ogółu – udziałowców, pracowników, klientów i swojego otoczenia.

BI Trends Festival Media&Marketing

Niezwykle poruszająca dla publiczności była także prezentacja Hannesa Schmida, światowej sławy fotografa, twórcy organizacji charytatywnej Smiling Gecko. Schmid pokazał, na przykładzie działalności Smiling Gecko w Kambodży, że walka ze skrajną biedą i innymi kwestiami społecznymi wymaga niezwykłej determinacji, zaangażowania wielu stron, i że są to procesy bardzo złożone, gdzie proste rozwiązania często są po prostu nieskuteczne.

Dużym zainteresowaniem cieszył się również blok tematyczny China Session, podczas którego przedstawiciele największych biznesów z Państwa Środka opowiadali o chińskim rynku, jego specyfice, przemianie z największego naśladowcy świata w coraz bardziej liczącego się innowatora, a także przybliżali swoje marki i dzielili się własnymi doświadczeniami zebranymi w Chinach i w Europie.

BI Trends Festival Zev Siegl

Kolejnym wystąpieniem, cieszącym dużym powodzeniem, była prezentacja Zeva Siegla, współtwórcy Starbucksa. Na przykładzie historii własnej firmy i trendów rządzących rynkiem kawiarni na przestrzeni lat, pokazywał że droga do sukcesu usłana jest porażkami. Siegl zwracał również uwagę na to, że wiele firm tworząc swoje produkty czy usługi zapomina o najważniejszym – kliencie, jego psychologii i potrzebach.

Druga edycja Business Insider Trends Festival za nami, ale my już myślimy o kolejnej. To ekscytujący projekt i widząc jaką popularnością się cieszy wśród liderów branży mediowej, marketingowej, technologicznej i szeroko rozumianego biznesu, tym bardziej chcemy go rozwijać, aby był na jeszcze wyższym poziomie, i żeby Polskę odwiedzali tak niesamowici goście jak w tym i ubiegłym roku. Chcemy, żeby Business Insider Trends Festival był platformą wymiany wiedzy, najnowszych informacji, doświadczeń i emocji – podsumował Protic.

BI Trends Festival Zev Siegl 1

Kolejna edycja Business Insider Trends Festival odbędzie się 14-15 października 2020 r.


Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Co wolno rzeczniczce i rzecznikowi? Podsumowanie debaty z XX Kongresu PR. Niniejszy tekst jest luźnym podsumowaniem debaty poprowadzonej przez profesora Dariusza Tworzydło w pierwszym dniu jubileuszowego XX Kongresu Profesjonalistów PR. Kongres, jak co roku, odbył się w Rzeszowie, a pomysł na debatę zrodził się w rozmowach profesora Tworzydło oraz innych członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations – Damiana Ziąber i Macieja Krzysztoszka. ...

Serviceplan Health i Good Story z kampanią społeczną „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi”. Wystartowała kampania społeczna „Wrażliwi na słowa. Wrażliwi na ludzi” dotycząca języka niedyskryminującego osób z zaburzeniami psychicznymi, realizowana przez firmę Janssen. Za kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health (Group One), natomiast agencja Good Story prowadzi działania komunikacyjne w obszarze PR i social media. ...

Mieć wpływ, czyli być influencerem. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach główna arena wymiany poglądów, opinii, czy pozyskiwania informacji. Instagram ma na całym świecie ponad miliard aktywnych użytkowników, a 60% z nich korzysta z niego codziennie1. ...

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży commerce i sektorze bankowym?. Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwarteki piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends...

Wideo

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków. Polskie jabłko to coś absolutnie wyjątkowego w skali świata, przy tym zdrowe, smaczne i naturalne. Jabłonki możemy świętować już od maja, od momentu, kiedy kwitną jabłonie – wtedy korzystamy z rodzinnych pikników w sadach i degustujemy leżakujące cydry. ...

Na czym polega PR. „PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

Jak walczyć z hejterami. „Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

Branża PR musi reagować na rozwój technologii. „Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...