facebook web

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. W ciągu dwóch dni 120 prelegentów z całego świata, na czterech scenach omawiało najważniejsze wydarzenia i trendy związane z gospodarką, komunikacją marketingową i nowymi technologiami. W Centrum Praskim Koneser w Warszawie wzięło w niej udział blisko 3 tys. osób z Polski i zagranicy. Organizatorem wydarzenia jest Business Insider Polska.

BI Trends Festival Hannes Schmid

Podczas Business Insider Trends Festival kilkadziesiąt prelekcji, debat, warsztatów i paneli dyskusyjnych podzielono na cztery sceny tematyczne – Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Podczas wydarzenia zorganizowano także specjalne bloki tematyczne – China Session (w ramach sceny Global Economy), Leadership Session (scena Life Science), PropTech oraz Women Power.

Business Insider Trends Festival to więcej niż konferencja. To miejsce wymiany inspiracji i szukania kreatywnych rozwiązań. Myślą przewodnią tegorocznego wydarzenia był zrównawożony rozwój ekonomiczny. Firmy dzisiaj powinny działać mając na względzie potrzeby społeczne i przysłość naszej planety. Cieszę się, że udało nam się zainspirować 2,5 tys menedżerów do myślenia nie tylko przez pryzmat zysków, ale także potrzeb społecznych. – powiedział Jovan Protic, COO, Członek Zarządu, Ringier Axel Springer Polska.

BI Trends Festival Henry Blodget

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in. Hannes Schmid, światowej sławy fotograf i twórca organizacji charytatywnej, Smiling Gecko, Henry Blodget, założyciel Business Insider, Marieme Jamme, bizneswoman i działaczka społeczna, twórczyni iamtheCODE, Haiwen Chen z Alibaba Group, Zev Siegl, współzałożyciel Starbucksa, Pascal Kaufmann, założyciel Starmind czy Mark T. Hofmann, kryminolog i psycholog biznesu.

BI Trends Festival Henry Blodget 1

Pierwszego dnia konferencji, wystąpienie Henrego Blodgeta stanowiło mocny akcent całej konferencji. Założyciel Business Insider twierdzi, że współczesne przedsiębiorstwa, wobec problemów i wyzwań współczesnego świata, muszą zrobić krok w tył – przestać koncentrować się jedynie na tworzeniu zysku dla swoich udziałowców, żeby zrobić dwa kroki naprzód – zacząć dbać o tworzenie wartości dla ogółu – udziałowców, pracowników, klientów i swojego otoczenia.

BI Trends Festival Media&Marketing

Niezwykle poruszająca dla publiczności była także prezentacja Hannesa Schmida, światowej sławy fotografa, twórcy organizacji charytatywnej Smiling Gecko. Schmid pokazał, na przykładzie działalności Smiling Gecko w Kambodży, że walka ze skrajną biedą i innymi kwestiami społecznymi wymaga niezwykłej determinacji, zaangażowania wielu stron, i że są to procesy bardzo złożone, gdzie proste rozwiązania często są po prostu nieskuteczne.

Dużym zainteresowaniem cieszył się również blok tematyczny China Session, podczas którego przedstawiciele największych biznesów z Państwa Środka opowiadali o chińskim rynku, jego specyfice, przemianie z największego naśladowcy świata w coraz bardziej liczącego się innowatora, a także przybliżali swoje marki i dzielili się własnymi doświadczeniami zebranymi w Chinach i w Europie.

BI Trends Festival Zev Siegl

Kolejnym wystąpieniem, cieszącym dużym powodzeniem, była prezentacja Zeva Siegla, współtwórcy Starbucksa. Na przykładzie historii własnej firmy i trendów rządzących rynkiem kawiarni na przestrzeni lat, pokazywał że droga do sukcesu usłana jest porażkami. Siegl zwracał również uwagę na to, że wiele firm tworząc swoje produkty czy usługi zapomina o najważniejszym – kliencie, jego psychologii i potrzebach.

Druga edycja Business Insider Trends Festival za nami, ale my już myślimy o kolejnej. To ekscytujący projekt i widząc jaką popularnością się cieszy wśród liderów branży mediowej, marketingowej, technologicznej i szeroko rozumianego biznesu, tym bardziej chcemy go rozwijać, aby był na jeszcze wyższym poziomie, i żeby Polskę odwiedzali tak niesamowici goście jak w tym i ubiegłym roku. Chcemy, żeby Business Insider Trends Festival był platformą wymiany wiedzy, najnowszych informacji, doświadczeń i emocji – podsumował Protic.

BI Trends Festival Zev Siegl 1

Kolejna edycja Business Insider Trends Festival odbędzie się 14-15 października 2020 r.


Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!. Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna. Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

Wideo

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?. Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

Employee advocacy – jak robić to dobrze. „Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?. „Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?. „Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...