facebook web

Jak firmy powinny wykorzystywać Facebook Messenger

„Warto częściowo zautomatyzować Messenger. Taka idea, żeby zautomatyzować go w całości, czyli żeby po prostu nie odpowiadać na wiadomości, żeby wszystko robił system, jest moim zdaniem przynajmniej na tym etapie trochę utopijna. Dlatego że często się to kończy nieporozumieniami, tym, że osoby, które próbują tam uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, odbijają się od ściany. Ale częściowe zautomatyzowanie – tak” – mówi Piotr Chmielewski, założyciel agencji Social Media Now. Zobacz całą wypowiedź.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival. Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival, największej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej o trendach, które będą kształtowały biznes w najbliższych latach. Jest to również największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider, które w tym roku przyciągnęło dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Wideo

A czy ty potrafisz sprzedawać na LinkedInie?. „LinkedIn jest świetnym narzędziem do sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że niektórzy nie potrafią z niego korzystać” – mówi Angelika Chimkowska, strateg social sellingu i silnych marek. Zobacz całą wypowiedź. ...

Czy duże firmy powinny tworzyć własne media?. „Firmy globalne absolutnie powinny stawiać na rozwój mediów własnych i swoich kanałów […]. Budowanie własnych kanałów komunikacji jest dzisiaj absolutnie niezbędne” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

Dziennikarze nie łykają wszystkiego jak młody pelikan. „U dziennikarza, który ma jakieś doświadczenie, jest już gdzieś w tyle głowy jakiś taki »instynkt«, który pozwala wyłapać rzeczy, które nie do końca są sprawdzone, nie do końca są wiarygodne, nie do końca odpowiadają rzeczywistości” – mówi Paweł Gadomski, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu. ...

Influencer jest jak żona – też trzeba mu zaufać. Firma współpracująca z influencerem nie powinna narzucać mu stylu komunikacji. „Trzeba zaufać influencerowi. Kontrolować, ale zaufać – żeby jego komunikacja ze społecznością była jak najbardziej naturalna” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. ...