facebook web

Instagram detronizuje Facebooka

Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Martynie Borowik, która wypowiedziała się na temat portali społecznościowych. Zapraszamy do przesłuchania.

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Czy należy reagować na każdego fake newsa. „Nasze otoczenie zawsze ma wpływ na wizerunek firmy, w której pracujemy. Powinniśmy bardzo dokładnie monitorować to, co się dzieje wokół nas, i odpowiednio na to reagować. »Odpowiednio« nie zawsze oznacza, że jesteśmy zobowiązani odpowiedzieć na każdą zaczepkę i każdy komunikat […]. ...

Czy reklama na Facebooku się opłaca. „Uważam, że reklama na Facebooku jak najbardziej sprzedaje. Ba, nawet mamy na to dowody. Reklama na Facebooku potrafi przynosić fantastyczne zwroty, od stu procent do nawet dziesiątek tysięcy procent” – mówi Artur Jabłoński, CEO w digitalk. ...

Gender w mediach społecznościowych. Czy mężczyźni prowadzą swoje profile społecznościowe inaczej niż kobiety? Zobacz wypowiedź dr Magdaleny Łużniak-Piechy, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...

Wideo

Czy należy reagować na każdego fake newsa. „Nasze otoczenie zawsze ma wpływ na wizerunek firmy, w której pracujemy. Powinniśmy bardzo dokładnie monitorować to, co się dzieje wokół nas, i odpowiednio na to reagować. »Odpowiednio« nie zawsze oznacza, że jesteśmy zobowiązani odpowiedzieć na każdą zaczepkę i każdy komunikat […]. ...

Czy reklama na Facebooku się opłaca. „Uważam, że reklama na Facebooku jak najbardziej sprzedaje. Ba, nawet mamy na to dowody. Reklama na Facebooku potrafi przynosić fantastyczne zwroty, od stu procent do nawet dziesiątek tysięcy procent” – mówi Artur Jabłoński, CEO w digitalk. ...

Gender w mediach społecznościowych. Czy mężczyźni prowadzą swoje profile społecznościowe inaczej niż kobiety? Zobacz wypowiedź dr Magdaleny Łużniak-Piechy, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

Kryzys może być dla firmy szansą. „Kryzys nie zawsze jest zły. Jest wiele sytuacji, w których kryzys można wykorzystać do tego, żeby zmienić swoje podejście do komunikacji, żeby zmienić wizerunek firmy […]. Czasem kryzys jest potrzebny do tego, żeby firma się przewartościowała. ...