facebook web

Rozmowa z prof. Jerzym Olędzkim: Czy za niezależne dziennikarstwo będziemy musieli płacić?

Agencje PR nadsyłają materiały do dziennikarzy, ci coraz chętniej z nich korzystają. Czy to dobrze? Jak powinna wyglądać lojalność PR-owca? Czym jest dziennikarstwo niezależne? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w drugiej części wywiadu z prof. dr. hab. Jerzym Olędzkim, wieloletnim wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Załączniki

Pobierz w wybranym formacie

Najnowsze

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...

Wideo

Interaktywność podstawą bloga firmowego . Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

Jaka jest największa pokusa influencerów?. Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

Czy media zagraniczne są bardziej profesjonalne od polskich?. Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Michała Leksińskiego, który opowiedział czym różnią się media zagraniczne od polskich oraz jak wygląda zarządzanie kryzysowe? Zapraszamy do posłuchania. ...

Dobry PR-owiec powinien mieć doświadczenie dziennikarskie. Idealny PR-owiec –  jaki jest? Co jest zadaniem PR-owca i jaką wiedze powinien posiadać, by temu zadaniu sprostać? Jak ważne jest doświadczenie dziennikarskie w branży PR? Dlaczego? Na te wszystkie pytania odpowie Adam Burak, Dyrektor ds. ...