facebook web

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?

Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. Znakami tej mody są takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram, a także rosnąca popularność facebookowych streamów, nie mówiąc już o serwisie YouTube, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie zwykłego dnia.

Szczególnie popularne jest w ostatnim czasie wideo w czasie rzeczywistym, zarówno transmisje z YouTube’a, jak i Facebooka cieszą się sporym zainteresowaniem. Instagram, idąc tym tropem, także wprowadził możliwość zamieszczania krótkich filmów czy zdjęć z czasowym limitem ich wyświetlania – Stories. Coraz większą popularność zyskują też przekazy wideo 360 stopni, umożliwiające użytkownikowi rozglądanie się dookoła, bycie w centrum relacjonowanych na bieżąco wydarzeń. Facebook i YouTube już stwarzają możliwość prowadzenia przekazów wideo w tym formacie.

Warto również wspomnieć o influencer marketingu, czyli tworzeniu kampanii reklamowych z udziałem influencerów. Blogerzy i vlogerzy z dużą liczbą followersów są angażowani do reklam, m.in. wideo, dzięki czemu ich liczni fani wykazują większe zainteresowanie przedstawianym produktem bądź usługą. Jest to przełomowa formuła, której wyniki od niespełna trzech lat cieszą stosujących ją przedsiębiorców.

Komunikacja w mediach to grunt stale ewoluujący, żyzny i niezwykle elastyczny. Odbiorcy formułują wymagania w sposób klarowny, w rankingach widać, co się opłaca najlepiej, co jest odbierane najszerzej i najbardziej pozytywnie. Portale tematyczne oraz społecznościowe, te najczęściej i najtłumniej odwiedzane, obfitują w audiowizualne treści. Wskazuje to jednoznacznie, że kluczowym formatem komunikacji z większą rzeszą odbiorców jest wideo.

Najnowsze

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Wideo

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...