facebook web

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?

Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. Znakami tej mody są takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram, a także rosnąca popularność facebookowych streamów, nie mówiąc już o serwisie YouTube, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie zwykłego dnia.

Szczególnie popularne jest w ostatnim czasie wideo w czasie rzeczywistym, zarówno transmisje z YouTube’a, jak i Facebooka cieszą się sporym zainteresowaniem. Instagram, idąc tym tropem, także wprowadził możliwość zamieszczania krótkich filmów czy zdjęć z czasowym limitem ich wyświetlania – Stories. Coraz większą popularność zyskują też przekazy wideo 360 stopni, umożliwiające użytkownikowi rozglądanie się dookoła, bycie w centrum relacjonowanych na bieżąco wydarzeń. Facebook i YouTube już stwarzają możliwość prowadzenia przekazów wideo w tym formacie.

Warto również wspomnieć o influencer marketingu, czyli tworzeniu kampanii reklamowych z udziałem influencerów. Blogerzy i vlogerzy z dużą liczbą followersów są angażowani do reklam, m.in. wideo, dzięki czemu ich liczni fani wykazują większe zainteresowanie przedstawianym produktem bądź usługą. Jest to przełomowa formuła, której wyniki od niespełna trzech lat cieszą stosujących ją przedsiębiorców.

Komunikacja w mediach to grunt stale ewoluujący, żyzny i niezwykle elastyczny. Odbiorcy formułują wymagania w sposób klarowny, w rankingach widać, co się opłaca najlepiej, co jest odbierane najszerzej i najbardziej pozytywnie. Portale tematyczne oraz społecznościowe, te najczęściej i najtłumniej odwiedzane, obfitują w audiowizualne treści. Wskazuje to jednoznacznie, że kluczowym formatem komunikacji z większą rzeszą odbiorców jest wideo.

Najnowsze

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Gdzie kryzys, tam i zarządzanie kryzysowe. Zamiast pytać się, czy kryzys przyjdzie, powinniśmy raczej spytać, kiedy się pojawi. Będzie dotkliwy dla małych i dużych firm. Będzie, o ile nie wiemy, jak z nim postąpić. Najlepiej uczyć się na czyichś błędach – może dzięki temu nasz kryzys nie będzie wywołany zlekceważeniem klienta, zaserwowaniem nieświeżej żywności czy przejęciem konta na Twitterze.Każda, nawet najlepiej...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Wideo

Po co jest PR?. Ciekawią cię początki public relations lub to, jaki jest ideał praktyka public relations, a może chciałbyś się dowiedzieć, przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiejszy PR? W takim razie zapraszamy do przesłuchania rozmowy z Łukaszem Zającem – socjologiem, praktykiem public relations oraz autorem książki Po co jest PR? ...

Chcesz, aby twoja firma zaistniała w social mediach? Posłuchaj rozmowy z ekspertem. Jakie działania promocyjne w social mediach są najskuteczniejsze? Jak zdobywać najwyższe zasięgi na Facebooku? Jak podtrzymywać zainteresowanie i sympatię użytkowników? Na wszystkie te pytania odpowiada Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers. ...

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...