facebook web

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?

Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. Znakami tej mody są takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram, a także rosnąca popularność facebookowych streamów, nie mówiąc już o serwisie YouTube, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie zwykłego dnia.

Szczególnie popularne jest w ostatnim czasie wideo w czasie rzeczywistym, zarówno transmisje z YouTube’a, jak i Facebooka cieszą się sporym zainteresowaniem. Instagram, idąc tym tropem, także wprowadził możliwość zamieszczania krótkich filmów czy zdjęć z czasowym limitem ich wyświetlania – Stories. Coraz większą popularność zyskują też przekazy wideo 360 stopni, umożliwiające użytkownikowi rozglądanie się dookoła, bycie w centrum relacjonowanych na bieżąco wydarzeń. Facebook i YouTube już stwarzają możliwość prowadzenia przekazów wideo w tym formacie.

Warto również wspomnieć o influencer marketingu, czyli tworzeniu kampanii reklamowych z udziałem influencerów. Blogerzy i vlogerzy z dużą liczbą followersów są angażowani do reklam, m.in. wideo, dzięki czemu ich liczni fani wykazują większe zainteresowanie przedstawianym produktem bądź usługą. Jest to przełomowa formuła, której wyniki od niespełna trzech lat cieszą stosujących ją przedsiębiorców.

Komunikacja w mediach to grunt stale ewoluujący, żyzny i niezwykle elastyczny. Odbiorcy formułują wymagania w sposób klarowny, w rankingach widać, co się opłaca najlepiej, co jest odbierane najszerzej i najbardziej pozytywnie. Portale tematyczne oraz społecznościowe, te najczęściej i najtłumniej odwiedzane, obfitują w audiowizualne treści. Wskazuje to jednoznacznie, że kluczowym formatem komunikacji z większą rzeszą odbiorców jest wideo.

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Wideo

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...