facebook web

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?

Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. Szczególne znaczenie ma to w odniesieniu do młodego pokolenia, dla którego „lajfstajl” jest niezwykle ważny.

„Młodzi ludzie, nazywani millenialsami, oczekują marek »reaktywnych«, z którymi mogą wchodzić w interakcje, które angażują konsumentów osobiście i autentycznie. Dlatego obecnie wiele firm stara się stworzyć brandy o określonym stylu życia, będące blisko swojej grupy docelowej. Niektóre odnoszą sukces, inne nie, bo trudno jest zbudować historię i przekazać ją użytkownikom” – mówi Jonas Lörnell, head of Rebtel Poland.

Kluczowe znaczenie ma właśnie szeroko rozumiane angażowanie grupy docelowej. Samo pozycjonowanie się jako firma lansująca ten, a nie inny styl życia to często za mało, aby przekonać do siebie konsumentów. Trzeba jeszcze utrzymywać z nimi odpowiednie relacje, aktywizować ich, inspirować etc. Warto również zapewnić sobie wsparcie ambasadorów, których nie należy mylić z influencerami – są od nich wiarygodniejsi. Jest to istotne zwłaszcza dla nowych marek lub tych, które dopiero wchodzą na dany rynek.

Jak informuje rozmówca: „Jako nowa marka w Polsce wykorzystaliśmy okazję, aby zbudować markę autentyczną, opartą na stylu życia. Dlatego w działaniach korzystamy ze wsparcia społeczności ambasadorów w Polsce […]. Zależało nam na ich pozytywnych doświadczeniach, stąd brali oni udział w specjalnych wydarzeniach Rebtela, imprezach oraz różnych warsztatach, i dzielili się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. To był ciekawy sposób na wdrożenie marki”.

Najnowsze

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Wideo

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...