facebook web

Wideo w godzinę – w mediach na lata

Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. Klient sam wybiera interesujące go opcje, dotyczące nie tylko produkcji form audiowizualnych.

Stworzenie i zakup wideo zwykle wiązało się z wykonaniem kilku telefonów, żmudną wymianą maili i często kilkudniowym oczekiwaniem na wycenę. Sklep online agencji infoWire.pl ma przejrzysty cennik – za pomocą jednego kliknięcia można wybrać interesujący pakiet i zapłacić kartą, co jest dużym krokiem naprzód w kwestii jakości obsługi klienta.

Do wyboru są cztery podstawowe opcje: startersetkasetka z przebitkami oraz mobile ready. Pakiet dodaje się do koszyka, jak w każdym innym sklepie internetowym. Można zakupić także usługę dystrybucji materiału do mediów. Dostępne są również trening medialny czy make-up telewizyjny.

Komunikacja wideo w każdej firmie wygląda inaczej. Niektóre potrzebują bardziej zaawansowanych form filmowych, a część – chce tylko uzupełnić własną mediatekę o wypowiedzi eksperckie. Wprowadzenie sklepu z usługami wideo, w wariantach modułowych, z opisanym standardem, daje większą swobodę wyboru.

Sklep dostępny jest pod adresem http://produkcja.infowire.pl/. Koszt wyprodukowania materiału wideo rozpoczyna się już od 290 zł netto.

Zespół infoWire.pl nadal wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo oraz świadczy usługi realizacji materiałów i ich dystrybucji do internetu, stacji radiowych i telewizyjnych.

Najnowsze

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Internauci oczekują od wideo większych emocji. Co im je zapewni?. Wideo jest formą przekazu informacji jednogłośnie preferowaną przez użytkowników. To oni jako potencjalni klienci sklepów czy moc sprawcza rozmaitych akcji opierających się na liczbie uczestników mają decydujące zdanie, jeśli chodzi o stosowane formy przekazu. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Wideo

A co ty wiesz o początkach reklamy telewizyjnej w Polsce?. Jak wyglądały początki polskiej reklamy telewizyjnej? Kim byli ludzie, którzy ją tworzyli? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Agatą Jakóbczak, autorką książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.–90. ...

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...