facebook web

Wideo w godzinę – w mediach na lata

Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. Klient sam wybiera interesujące go opcje, dotyczące nie tylko produkcji form audiowizualnych.

Stworzenie i zakup wideo zwykle wiązało się z wykonaniem kilku telefonów, żmudną wymianą maili i często kilkudniowym oczekiwaniem na wycenę. Sklep online agencji infoWire.pl ma przejrzysty cennik – za pomocą jednego kliknięcia można wybrać interesujący pakiet i zapłacić kartą, co jest dużym krokiem naprzód w kwestii jakości obsługi klienta.

Do wyboru są cztery podstawowe opcje: startersetkasetka z przebitkami oraz mobile ready. Pakiet dodaje się do koszyka, jak w każdym innym sklepie internetowym. Można zakupić także usługę dystrybucji materiału do mediów. Dostępne są również trening medialny czy make-up telewizyjny.

Komunikacja wideo w każdej firmie wygląda inaczej. Niektóre potrzebują bardziej zaawansowanych form filmowych, a część – chce tylko uzupełnić własną mediatekę o wypowiedzi eksperckie. Wprowadzenie sklepu z usługami wideo, w wariantach modułowych, z opisanym standardem, daje większą swobodę wyboru.

Sklep dostępny jest pod adresem http://produkcja.infowire.pl/. Koszt wyprodukowania materiału wideo rozpoczyna się już od 290 zł netto.

Zespół infoWire.pl nadal wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo oraz świadczy usługi realizacji materiałów i ich dystrybucji do internetu, stacji radiowych i telewizyjnych.

Najnowsze

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?. Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Wideo

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online. Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody. Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

Jaka jest przyszłość Facebooka?. Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...