facebook web

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców

Najnowsze

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...

Różnice między PR a promocją i reklamą się zacierają. Rada Etyki Public Relations bije na alarm. Pojęcie public relations się rozmywa. PR jest mieszany z innymi formami komunikacji i różnice między nim a promocją, reklamą czy nawet CSR się zacierają. Prowadzi to do destrukcji w społeczeństwie wartości etycznych takich jak zaufanie, wiarygodność czy szacunek dla odbiorcy. ...

Jakie działania podejmują banki w ramach CSR-u. Dla banków – tak jak i dla wielu innych podmiotów działających na rynku – liczy się przede wszystkim osiąganie zysków. W swojej działalności nie skupiają się jednak tylko na aspekcie finansowym. Coraz większe znaczenie mają dla nich również takie kwestie, jak potrzeby pracowników, klientów, społeczności lokalnych, wspieranie kultury, edukacji czy ochrona środowiska. ...

Wideo

Rozmowa z profesorem Jerzym Olędzkim: ponad 50% materiałów PR-owych jest wykorzystywanych przez media . W ostatnich latach można zauważyć zmianę sposobu funkcjonowania dziennikarzy i mediów w ogóle. Skrzynki odbiorcze dziennikarzy zasypywane są mailami od PR-owców, a więc źródło artykułów i informacji publikowanych w mediach coraz częściej pochodzi z agencji PR-owych. ...

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Postaw na witrynę mobile-friendly. Być może już niedługo komputery stacjonarne będą służyć nam tylko do pracy, a szukać interesujących treści w internecie będziemy wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego konsumpcja na smartfonach i tabletach stale rośnie i według wielu badań generowany na nich ruch w sieci już od kilku lat przewyższa ten pochodzący z urządzeń stacjonarnych. ...

Jakie działania podejmują banki w ramach CSR-u. Dla banków – tak jak i dla wielu innych podmiotów działających na rynku – liczy się przede wszystkim osiąganie zysków. W swojej działalności nie skupiają się jednak tylko na aspekcie finansowym. Coraz większe znaczenie mają dla nich również takie kwestie, jak potrzeby pracowników, klientów, społeczności lokalnych, wspieranie kultury, edukacji czy ochrona środowiska. ...

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...