facebook web

MSL otwiera biuro w Turcji

MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego.

 

MSL w Stambule to fulll-serwisowa agencja, z dwunastoma pracownikami, silnie zintegrowana z Publicis Groupe. Firma obsługuje kilku klientów, w tym sieciowe kontrakty MSL. Klienci agencji otrzymują strategiczne doradztwo komunikacyjne i pełne spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu. Jednocześnie MSL w Stambule oferuje wyczucie i znajomość lokalnego rynku, jego uwarunkowań 
i kluczowych interesariuszy.

CEO tureckiej agencji została Mehin Öner, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Przed dołączeniem do MSL, Mehin zarządzała globalną komunikacją marki Beko. Firma podkreśla z dumą, że w sieci MSL to 34 kobieta zarządzająca agencją.

Biuro MSL w Warszawie, będące hubem regionalnym na rynki CEE włączając w to Rosję i Turcję, było odpowiedzialne za proces powstania MSL Turcja. Decyzję o rozszczerzeniu oferty w tym regionie tłumaczy Sebastian Hejnowski, CEO MSL CEE, do którego raportuje oddział w Stambule: Kolejne biuro MSL to lepsze przygotowanie do rozwoju usług w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na kluczowych rynkach nowej Europy.

MSL CEE to dynamicznie rozwijająca się sktruktura, która oferuje klientom usługi we wszystkich krajach regionu. Nowootwarty oddział w Stambule ma strategiczne znaczenie, ponieważ znajduje się na skrzyżowaniu Europy, Bliskiego Wschodu i Azji, czyli tam, gdzie sieć MSL jest wyjątkowo silna.

Hub w Warszawie jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz umacnianie obecności MSL w CEE. W listopadzie utworzone zostało biuro MSL 
w czeskiej Pradze, w planach jest dalsza ekspansja. Prestiżowy Holmes Report od 2011 roku umieszczał MSL wśród najlepszych firm konsultingu komunikacyjnego w regionie, w 2015 roku przyznając jej pierwsze miejsce.


Źródło: MSL

Najnowsze

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga. Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Jak pogłębić storytelling w kinie?. Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę1. ...

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Wideo

Firmy walczą o millenialsów. Czego młodzi ludzie oczekują od marek?. Walka firm o konsumenta jest dziś bardzo trudna. Duża konkurencja powoduje, że sama wysoka jakość produktów lub usług czasami nie wystarcza. Dlatego aby przyciągnąć do siebie klientów, wiele firm chce być kojarzonych z danym stylem życia. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...