facebook web

MSL otwiera biuro w Turcji

MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego.

 

MSL w Stambule to fulll-serwisowa agencja, z dwunastoma pracownikami, silnie zintegrowana z Publicis Groupe. Firma obsługuje kilku klientów, w tym sieciowe kontrakty MSL. Klienci agencji otrzymują strategiczne doradztwo komunikacyjne i pełne spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu. Jednocześnie MSL w Stambule oferuje wyczucie i znajomość lokalnego rynku, jego uwarunkowań 
i kluczowych interesariuszy.

CEO tureckiej agencji została Mehin Öner, ekspertka PR z wieloletnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Przed dołączeniem do MSL, Mehin zarządzała globalną komunikacją marki Beko. Firma podkreśla z dumą, że w sieci MSL to 34 kobieta zarządzająca agencją.

Biuro MSL w Warszawie, będące hubem regionalnym na rynki CEE włączając w to Rosję i Turcję, było odpowiedzialne za proces powstania MSL Turcja. Decyzję o rozszczerzeniu oferty w tym regionie tłumaczy Sebastian Hejnowski, CEO MSL CEE, do którego raportuje oddział w Stambule: Kolejne biuro MSL to lepsze przygotowanie do rozwoju usług w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na kluczowych rynkach nowej Europy.

MSL CEE to dynamicznie rozwijająca się sktruktura, która oferuje klientom usługi we wszystkich krajach regionu. Nowootwarty oddział w Stambule ma strategiczne znaczenie, ponieważ znajduje się na skrzyżowaniu Europy, Bliskiego Wschodu i Azji, czyli tam, gdzie sieć MSL jest wyjątkowo silna.

Hub w Warszawie jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz umacnianie obecności MSL w CEE. W listopadzie utworzone zostało biuro MSL 
w czeskiej Pradze, w planach jest dalsza ekspansja. Prestiżowy Holmes Report od 2011 roku umieszczał MSL wśród najlepszych firm konsultingu komunikacyjnego w regionie, w 2015 roku przyznając jej pierwsze miejsce.


Źródło: MSL

Najnowsze

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota. Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Wideo

Postmillenialsi – instrukcja obsługi. Postmillenialsi, jacy są? Czym się charakteryzują? Jak pracować z pokoleniem Z? Czy to jest łatwe? Na te i inne pytania odpowiada Sylwia Królikowska, trenerka biznesu z Van Dahlen Group. ...

Zadbaj o swój wizerunek – to zawsze procentuje. Jak ważna jest marka osobista? Co ma wspólnego z byciem influencerem? Czym jest monetyzacja wizerunku? Między innymi tego dowiecie się z wypowiedzi Artura Kurasińskiego, autora bloga kurasinski.com. ...

W biznesie najlepszy jest złoty środek. Czy kobiety potrafią go odnaleźć?. W Polsce coraz więcej kobiet prowadzi własną działalność gospodarczą. I choć zarządzanie ludźmi nie jest im obce, wiele przedstawicielek płci pięknej zadaje sobie pytanie, jakim być typem zarządcy, jaki wizerunek szefowej kreować czy na czym opierać autorytet. ...

Rządzić w kuchni czy w firmie? Jak swoją przyszłość planują studentki?. Polska jest krajem, w którym kobiety nie mają szans na zrobienie kariery biznesowej? W żadnym wypadku. Według danych Eurostatu w naszym kraju ok. 40% stanowisk kierowniczych zajmują właśnie kobiety. Plasuje nas to na drugim miejscu w całej Unii Europejskiej, za Łotwą. ...