facebook web

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?

Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci.

 

Informacje zebrane z poszczególnych miesięcy roku 2017 pozwoliły wyłonić prawdziwych liderów swoich branż i zapoznać się z merytorycznymi komentarzami, które odkryją tajniki skutecznej reklamy. Miesięczne dane o skuteczności wyszukiwania zebrane zostały z pomocą narzędzia SEMSTORM, które szczegółowo śledzi działania serwisów. Liderzy wybrani zostali na podstawie uśrednionych wyników z całego roku, a podstawowym kryterium wyboru były wyniki średniego szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” pozwoli zapoznać się z metodami stosowanymi przez najskuteczniejszych przedsiębiorców i sprawdzić, w jakie rozwiązania warto inwestować w swoim biznesie. Tegoroczna edycja wzbogacona została o wypowiedzi specjalistów, którzy odpowiedzialni są za marketing w takich firmach jak:

  • Empik.com
  • Oponeo.pl
  • Decathlon.pl
  • Olx.pl
  • Wakacje.pl
  • Nieruchomosci-online.pl
  • Itaka.pl
  • Otodom.pl
  • Bdsklep.pl

„Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” to także okazja do zapoznania się z prognozami i komentarzami przygotowanymi przez zawodowców, zajmujących się od wielu lat marketingiem SEO/SEM. Dodatkową niespodzianką są też specjalne rabaty i promocje od patronów i partnerów: Brand24, SEMSTORM, Marketer+ i Edrone.

Raport do pobrania pod adresem https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2017-liderzy-swoich-branz/


Źródło: Mayko 

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

Wideo

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...