facebook web

Czego w tym roku nie zrobiłeś, a powinieneś, czyli o wysyłaniu wideokartek słów kilka

Koniec roku to czas podsumowań. Jednak zanim podsumujemy mijający rok w branży, wróćmy na chwilę do… świąt.  A dokładnie do wysyłania wideokartek.


W mediach naszą uwagę skupiają zazwyczaj reklamy świąteczne. Nie trudno się temu dziwić,  takie marki jak chociażby Allegro czy H&M od lat robią to dobrze. Ich pomysły śledzą media, śledzimy również i my. Można powiedzieć, że czekamy na to, kiedy pojawią się w telewizji czy social mediach i z chęcią angażujemy się w opowiedziane w nich historie. Potem czytamy w mediach wszelkiego rodzaju rankingi, komentarze, jednym słowem ochy i achy. Można jednak odnieść wrażenie, że w tym przedświątecznym szale umyka nam coś istotnego. Te reklamy, szczególnie w polskiej wersji językowej robi tylko kilka, zazwyczaj dużych firm.
Co robi reszta? Przeważnie nic. A szkoda, bo przedświąteczny czas to doskonały moment na budowanie (i ocieplanie) relacji z klientami i kontrahentami. I tutaj doskonałym pomysłem jest stworzenie przez firmę wideo kartki. Możecie ją wykonać praktycznie przy zerowym budżecie, a jej stworzenie wcale nie musi zająć wam dużo czasu. Liczy się pomysł i zaangażowanie zespołu. 
Nadal nie jesteście przekonani?


„Na pewno dużą zaletą życzeń świątecznych w postaci wideo jest szybkość ich dotarcia. Do wielu firm życzenia wysyłane tradycyjną pocztą trafiają z opóźnieniem. Kiedy mija już magia świąt, nie wywołują one w nas tylu emocji. Dodatkowo wideokartka jest dobrym kontentem do umieszczenia w naszych kanałach społecznościowych – za jej pomocą możemy złożyć życzenia także naszym obserwatorom. A tworzenie takiej kartki świątecznej pomoże również zintegrować osoby zatrudnione w firmie”. – zauważa Justyna Wasinkiewicz, kierownik działu wideo w netPR.pl

„Nowe technologie i internet sprzyjają temu, żeby rozwijać swoją kreatywność oraz pomysłowość, jeżeli chodzi o wideo kartki świąteczne” –  podkreśla Aleksandra Wesołowska, specjalista ds. PR i mediów społecznościowych w Praca.pl.
 

 

Podsumujmy. Jeśli nie stać nas na reklamę świateczną, nie rezygnujmy z komunikacji z naszymi klientami, postawmy na kartkę wideo. Twoja firma może tylko na tym zyskać!  W tym miejscu warto wyróżnić firmy, które w tym roku zdecydowały się na taką formę składania życzeń.



  • świąteczny carpool karaoke w wydaniu Drukarni Opolgraf (ogromny plus za pomysł, stroje i konwencję rozmowy o świętach z pracownikami w czasie jazdy samochodem):

         

 

  • "Przybieżeli do Betlejem" w wykonianiu Grupy LOTOS (świetne zaangażowanie wszystkich [nie tylko tych umysłowych] pracowników w projekt – tańczą, grają i śpiewają, że aż miło oglądać!):

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

Wideo

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...