facebook web

Facebook wprowadza w Polsce przycisk „Przekaż datek” dla łatwiejszego organizowania zbiórek charytatywnych

Facebook udostępnił w Polsce funkcję o nazwie „Przekaż datek”, która ma umożliwić finansowe wspieranie przez użytkowników zbiórek na cele dobroczynne prowadzonych przez organizacje pozarządowe. - Jestem przekonana, że nowe narzędzia pozwolą na efektywną realizację celów statutowych i lepsze niż kiedykolwiek działanie na rzecz wspólnego dobra - podkreśla Agata Kornhauser-Duda, Pierwsza Dama RP.

 
Przycisk „Donate” od pewnego czasu funkcjonuje na Facebooku w Stanach Zjednoczonych i kilku wybranych krajach pozwalając na bezpośrednią wpłatę datków na cele charytatywne podczas akcji społecznych organizowanych w serwisie.
 
Teraz podczas konferencji w Warszawie Facebook poinformował, że nowa funkcja o nazwie „Przekaż datek” będzie dostępna także dla polskich organizacji pozarządowych (NGO) korzystających z serwisu jako kanału komunikacji.
 
W trakcie spotkania zaproszona na nie Agata Kornhauser-Duda, Pierwsza Dama RP podkreśliła znaczenie nowego narzędzia oraz mediów społecznościowych w skutecznym funkcjonowaniu NGO.
 
- Obecność trzeciego sektora w mediach społecznościowych i internecie jest niezwykle potrzebna - zaznaczyła Agata Kornhauser-Duda. - Jestem przekonana, że nowe narzędzia pozwolą na efektywną realizację celów statutowych i lepsze niż kiedykolwiek działanie na rzecz wspólnego dobra.
 
Przycisk „Przekaż datek” umożliwia zbieranie funduszy na Facebooku na rzecz organizacji pozarządowych na kilka sposobów:
 
Przycisk „Przekaż datek” we wpisie
Zarówno ludzie jak i strony na Facebooku mogą teraz dodać przycisk „Przekaż datek” do swojego wpisu, aby szybko zebrać dotacje. Przycisk może zostać przypięty do dowolnej treści zawierającej film, zdjęcie lub tekst.
 
Przycisk „Przekaż datek” w nagłówku strony
Strony organizacji pozarządowych mogą dodać przycisk „Przekaż datek” w nagłówku swojej strony na Facebooku. Ludzie odwiedzają strony organizacji ponieważ są zainteresowani ich działalnością lub ze względu na aktualne wydarzenia, zatem umieszczony tam przycisk pozwala na łatwe i szybkie udzielenie wsparcia organizacji.
 
Przycisk „Przekaż datek” w transmisji na żywo
By w łatwy sposób zbierać dotacje w trakcie transmisji na żywo, ludzie i zweryfikowane strony organizacji mogą również dołączyć przycisk przekazania datku do transmisji - widzowie mogą udzielić wsparcia w jej trakcie a także po jej zakończeniu i umieszczeniu na stronie.

W ramach akcji charytatywnych organizowanych na Facebooku możliwe są także zbiórki urodzinowe. Osoby, które udostępniły informację o dacie swoich urodzin na Facebooku mają możliwość utworzenia zbiórki urodzinowej maksymalnie dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem. Wystarczy wybrać organizację, na rzecz której użytkownik chce zbierać pieniądze i zaprosić przyjaciół do udzielenia wsparcia z tej okazji.
 
Według zapowiedzi wszystkie narzędzia Facebooka dla organizacji pozarządowych są bezpłatne – serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w zbieraniu datków.
 
Według zapowiedzi wszystkie narzędzia Facebooka dla organizacji pozarządowych są bezpłatne – serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w zbieraniu datków.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze

Wideo w godzinę – w mediach na lata. Zapotrzebowanie na kontent wideo w mediach wciąż rośnie. Niestety w biurach prasowych tego rodzaju materiałów nadal jest niewiele. Aby wesprzeć firmy w tworzeniu tych treści, multimedialna agencja informacyjna infoWire.pl uruchomiła sklep internetowy z płatnościami online. ...

Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?. Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. ...

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Fake newsy oczami internautów. Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.   Czym są fake newsy zwane czasami postprawdą? Tak naprawdę pojęcie to nie zostało nadal dobrze zdefiniowane. ...

Wideo

Robisz zakupy? Uważaj na manipulacje stosowane przez sprzedawców. Zdarza ci się wracać z zakupów z czymś zupełnie niepotrzebnym? Kupujesz czasami produkty, na których się zawodzisz? A jak często nabywasz te rzeczy pod wpływem sprzedawcy? Niestety w niektórych firmach pracują ludzie, którzy robią wszystko – nie wyłączając oszustw – byle tylko wcisnąć konsumentom swoje towary. ...

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...