facebook web

Grupa RMF od nowego roku podnosi ceny reklam we wszystkich stacjach

Grupa RMF od 1 stycznia 2018 roku wprowadza nowy cennik reklamowy. Podwyżki obejmą stacje RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, zmienią się również stawki za pakiety reklamowe.

Średnia cena pojedynczych spotów, emitowanych na antenie RMF FM została podniesiona o 9,3 proc. (z 9 972 zł do 10 899 zł), w RMF Maxxx o 8,1 proc. (z 2 286 zł do 2 472 zł), a w RMF Classic o 7,7% (z 952 zł na 1 025 zł).
 
Korekta cen obejmuje również pakiety, które nadal pozwalają na uzyskanie rabatów od sumy cenników stacji składowych. Pakiet RMF3D będzie droższy o 10 proc., RMF na Maxxxa o 8 proc., a RMF z Klasą o 3 proc.
 
Średnia cena pakietu RMF3D wyniesie od nowego roku 13 063 zł (dotychczas 11 977 zł), w RMF na Maxxxa 12 313 zł (11 287 zł), a w RMF z Klasą 11 576 zł (dotychczas 10 609 zł).

Według nowego cennika (bez podatku VAT), najwięcej w RMF FM reklamodawcy będą musieli zapłacić za spot w paśmie nadawanym od środy do piątku, w godzinach od 7:00 do 10:00 – 34,8 tys. zł. Na antenie RMF Maxx najdroższy pojedynczy spot kosztuje 5,5 tys. zł, obejmuje pasma w godzinach 7:00-9:00 oraz 15:00-18:00, od środy do piątku. W RMF Classic za jeden spot w paśmie od środy do piątku w godzinach 7:00-10:00 trzeba będzie od stycznia zapłacić 2,6 tys. zł.
 
- W 2017 roku nie zmienialiśmy cenników, robiła to natomiast nasza konkurencja, której wzrosty cen osiągały często poziom dwucyfrowy. Popyt na reklamę radiową, szczególnie w drugiej połowie 2017 roku, przeszedł nasze wszelkie oczekiwania. Ogromnym wyzwaniem jest realizacja wszystkich kampanii reklamowych. Te wszystkie czynniki skłoniły nas do podjęcia decyzji o wejściu w nowy 2018 rok z nową polityką handlową, w której większe akcenty będziemy kładli na elementy wszelakich ekskluzywnych warunków emisji, relacji długości kopii do ceny itd. W nowych cennikach opisane są wszystkie te zasady, których będziemy bacznie pilnować - komentuje Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
 
W tym roku radio RMF Classic zwiększyło swój zasięg techniczny, uruchamiając nadajniki we Włocławku i w Płocku. Jak podaje w komunikacie Grupa RMF, dzienny zasięg jej stacji w okresie od marca do października wzrósł o 13 proc. do poziomu 10,1 mln słuchaczy.
 
- Rynek radiowy ma się naprawdę dobrze, po trzech kwartałach w naszej ocenie był na plusie rok do roku i podobnie radio jako medium skończy rok – komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza.

- Rynek radiowy ma się naprawdę dobrze, po trzech kwartałach w naszej ocenie był na plusie rok do roku i podobnie radio jako medium skończy rok – komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza.
 
W okresie od sierpnia do października br. RMF FM było liderem słuchalności stacji radiowych w Polsce z wynikiem 25,5 proc. udziałów w rynku.
 
W tym samym okresie, RMF Maxxx miało 3,6 proc., a RMF Classic 1,2 proc. udziałów. RMF FM jest także liderem rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej, Trójmieście, Krakowie czy Łodzi. To także najchętniej słuchana stacja wśród kadry zarządzającej, osób w wieku 25-59 lat, mieszkańców wsi i małych miast.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

Wideo

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...