facebook web

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Czy słyszałeś już o I Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji? To jedna z największych imprez szkoleniowych w branży! W całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations i social media!

Chcesz uczyć się od największych ekspertów w branży PR? Tylko u nas, już 29 listopada, wysłuchasz prelekcji takich specjalistów jak:

  • Beata Tadla
  • Łukasz Majewski
  • Monika Czaplicka
  • Kamila Biedrzycka - Osica
  • Artur Jabłoński
  • Justyna Bakalarska
  • Kamil Bolek
  • Magdalena Urbaniak
  • Andrzej Gruszka

Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji?

  • Stworzysz silna i rozpoznawalną markę w mediach
  • Przyciągniesz nowych klientów
  • Wyróżnisz się na tle konferencji
  • Unikniesz kryzysów
  • Zbudujesz "pozytywny klimat" wokół swoich produktów/usług
  • Poprawisz komunikację marketingową
  • Wdrożysz nowe standardy komunikacji wewnątrz

Dla kogo przeznaczona jest konferencja?

Oczywiście dla każdego, kto chce rozwinąć swoją wiedzę z zakresu public relations i komunikacji, w szczególności jednak będą one przydatne w życiu zawodowym takich osób jak:

  • Managerowie public relations
  • pracownicy agencji PR-owych
  • Szefowie firm i instytucji
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie kanałów social media
  • Właściciele prowadzący własną działalność
  • Managerowie odpowiedzialni za kształtowanie wizerunku
  • Osoby planujące rozwój własnej kariery pod kątem PR

W dalszym ciągu zastanawiasz się nad udziałem w konferencji? Wejdź na http://www.nowoczesny-pr.pl/ i dowiedz się więcej!

Najnowsze

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność? O budowaniu i utrwalaniu wizerunku marki przy pomocy brand hero. Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony konsumentów. ...

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Szokujące wyniki raport. Facebook traci 20% wartości w pozagiełdowych notowaniach. Według ekspertów to efekt wprowadzenia przepisów RODO i pokłosie afery z Cambridge Analytica. 60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z portalu Facebook może skłonić ich do opuszczenia serwisu – wynika z tegorocznego raportu Procontent Communication. ...

MSL otwiera biuro w Turcji. MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

Wideo

Jest ona kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj zasady dobrej autoprezentacji. Pierwsze wrażenie jest bardzo istotne nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Często to od niego zależy czy dostaniemy nową pracę lub zdobędziemy nowego klienta. Na co zwrócić uwagę poznając nową osobę, a czego unikać w tych pierwszych sekundach? A co najważniejsze; czy pierwsze wrażenie da się je zaplanować? Mózg nie lubi się pocić „Ludzki mózg lubi uproszczenia dlatego...

Korzystasz z darmowych filmów i zdjęć? Sprawdź, czy nie łamiesz prawa. W sieci pełno jest portali z darmowymi filmami i zdjęciami. Internauci korzystają z nich bardzo chętnie. Czy jednak publikowanie tych utworów na innych stronach lub przerabianie na własne potrzeby jest na pewno legalne? Jeżeli chcemy wykorzystać jakiś film dostępny w internecie, czy to do celów osobistych, czy to komercyjnych, powinniśmy sprawdzić, czy zezwala nam na to regulamin...

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...