>
#Informacje

Na czym polega PR

„PR to nie jest dzisiaj wysłanie informacji prasowej. Nie sprowadzajmy definicji PR-u […] do napisania tekstu […]. PR jest czymś dużo, dużo większym” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

|
5 godz. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jak walczyć z hejterami

„Jest więcej tych ludzi, którzy stosują normalną komunikację, są porządnymi ludźmi w internecie, umiejącymi dyskutować, rozmawiać – nawet kiedy się różnimy w swoich poglądach – od tych, którzy są hejterami. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
#Informacje

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie

Otrzymywanie spamu jest dla nas wszystkich codziennością. Ma on wpływ na pracę każdego specjalisty od public relations. Jako spam może zostać oznaczony komunikat firmy wysłany do dziennikarzy i mediów, co oznacza, że nie dotrze on do celu. ...

|
2 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Branża PR musi reagować na rozwój technologii

„Rozwój branży public relations w dużym stopniu zależy od tego, czy będzie się ona dostosowywała do tego, w jaki sposób rozwija się komunikacja jako taka, coraz bardziej związana z technologią. Tak że musimy odpowiadać na technologiczne wyzwania” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji ALERT MEDIA Communications. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Marketing korporacyjny nie może być oderwany od marketingu produktowego

„Zbudowanie wizerunku produktu jest bardzo ważne, ale w wielu sytuacjach okazuje się, że to wizerunek korporacji, wizerunek całej firmy ma potem wpływ na wizerunek marki i poszczególnych jej produktów” – mówi Adam Ambrozik, corporate affairs manager w VELUX Poland. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Niektórzy influencerzy to oszuści. Jak ich wykryć

„Cały czas powstają i rozwijają się narzędzia, które weryfikują np. prawdziwość influencerów. Jest to niestety dosyć trudne” – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl. Zobacz całą wypowiedź. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Coraz ważniejsza rola CSR-u

CSR ma coraz większe znaczenie. Zobacz wypowiedź Adama Buraka, członka zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Na fake newsy trzeba reagować szybko

„Internet to jest miejsce, gdzie fake news po prostu szerzy się jak zaraza […]. Jest multiplikowany, powielany, nierzadko bezwiednie” – mówi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18. ...

|
2 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jak dotrzeć do klienta biznesowego

„Trudno jest marce zbudować zaufanie w grupie klientów biznesowych, jeżeli nie odwołuje się do doświadczeń innych klientów […]. W takiej komunikacji musimy pamiętać o tym, że to przede wszystkim perspektywa klienta jest ważna” – mówi Joanna Frąckowiak, head of communication w Microsofcie. ...

|
2 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

PR-owcy ważniejsi niż kiedyś

„Uważam, że rola PR-owca czy – szerzej – osoby od komunikacji zmieniła się niesamowicie w przeciągu ostatnich lat […]. Jesteśmy włączani w projekty od samego początku” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...

|
2 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

PR-owcy przed wieloma wyzwaniami

„Musimy się cały czas uczyć PR-u […]. Musimy wiedzieć, po co on jest, jaka jest jego rola […]. Musimy to profesjonalizować […]. Musimy sobie pokazywać, co jest dobrego, jakie są tzw. best practices (najlepsze praktyki), i na tym budować. ...

|
2 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Po co inwestować w komunikację wewnętrzną

„Ludzie, aby w ogóle móc »uprawiać« employer branding, muszą się w firmie czuć dobrze. I to jest moim zdaniem podstawa. Przede wszystkim należy prowadzić sporo programów dla pracowników, po to żeby oni wiedzieli, że nie tylko przychodzą do pracy, ale robią jeszcze coś fajnego” – mówi Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji w Innogy Polska. ...

|
3 mies. temu
zobacz
>