facebook web
>
#Informacje

Dyskryminacja kobiet na rynku pracy?

Czy kobiety są dyskryminowane na rynku pracy? Zobacz wypowiedź Ewy Rumińskiej-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. ...

|
2 dni temu
zobacz
>
#Informacje

Znamy wyniki „Marketingowych Mistrzostw Polski”!

Za nami VIII edycja konferencji I ♥️ Marketing, która nazywana jest przez wielu nieoficjalnymi  „Mistrzostwami Polski Marketerów”. Jest to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w kraju. Event organizowany przez sprawny.marketing odbył się 22-25 października 2019 roku i na jednej scenie zgromadził ponad 72 prelegentów, którzy rywalizowali o głosy publiczności podczas...

|
4 dni temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Employee advocacy – jak robić to dobrze

„Employee advocacy nierozerwalnie łączy się ze zjawiskiem, z pojęciem social sellingu. I jest bardzo ważne, żeby uczulić na początku, że ten social selling to nie jest sam selling. To nie jest to, że wrzucimy post, który sprzeda nam 1000 notebooków czy 1000 serwerów z serwerowni, tylko naprawdę to jest social selling, czyli budujemy markę eksperta” – mówi Angelika Jeżewska, senior...

|
7 dni temu
zobacz
>
#Informacje

Materiały wideo z udziałem ekspertów. Co zrobić, aby komunikacja z otoczeniem była efektywna

Wideo jest w sieci wszechobecne. Rozwój internetu oraz coraz większe możliwości, jakie daje nam technologia, sprawiają, że więcej osób tworzy tego rodzaju kontent. Jedne materiały mają większą, a drugie mniejszą oglądalność. ...

|
1 tydzień temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Czy w dobie Youtube’a tworzenie podkastów ma sens?

„Największą barierą, jeżeli chodzi o rozwój podkastów w Polsce, jest brak świadomości. I ten brak świadomości dostrzegam na wielu różnych poziomach. To jest brak świadomości, jeżeli chodzi o domy mediowe, brak świadomości, jeżeli chodzi o samych klientów, a także brak świadomości jeszcze wśród odbiorców” – mówi Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy polityka ma wpływ na branżę PR?

„Temperatura polityczna, która jest w kraju, przekłada się na w zasadzie wszystkie obszary, w których pracują PR-owcy. Bo oczywiście przekłada się na PR-owców w samorządach, oczywiście przekłada się na PR-owców w instytucjach państwowych, w spółkach skarbu państwa, ale także – w takim klasycznym biznesie. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Co powinien mieć dobry profil na LinkedInie

„Podstawowym wyróżnikiem LinkedIna na tle innych mediów społecznościowych jest to, że ludzie faktycznie tam chcą wyrażać swoją opinię” – mówi Dagmara Pakulska, właścicielka Espresso Marketing i autorka fanpage’a Niby-Prasówka. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
#Informacje

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu

W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje: REPR zauważa, że opisywane w ostatnim czasie przez media...

|
3 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Media społecznościowe jak powietrze

„Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu nas wszystkich. Myślę, że bardzo często – nawet poza naszą świadomością, nawet wtedy, kiedy się do tego sami przed sobą nie przyznajemy albo twierdzimy uparcie, że »ja na te wszystkie facebooki, instagramy to w ogóle nie wchodzę«” – mówi dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog z Uniwersytetu SWPS. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Każde pokolenie ma… własną motywację?

Czy możemy mówić o motywacji pokolenia Z? Zobacz wypowiedź Krzysztofa Paliwody, trenera dyscyplinarnego i konsultanta HR. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

„Kampanie są znakomitym odbiciem tego, co się dzieje w naszym życiu”

O czym mówią nam kampanie zdrowotne? Jak wyglądał tegoroczny konkurs Cannes Lions? Zobacz wypowiedź Sebastiana Stępaka, dyrektora zarządzającego w MSL. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Co robić, gdy w firmie wybucha kryzys

„Organizacja musi być […] wrażliwa PR-owo, wiedzieć po prostu, że to może być kryzys, to może być niefajne, to może nam zaszkodzić, ale to może być pozytywne, tak powinniśmy powiedzieć, to powinniśmy zrobić” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>