>
#Informacje

Z hejtem trzeba walczyć systemowo

„Hejt, generalnie w sieci, w socialu, potrafi doprowadzić do wielkich tragedii […] i absolutnie temu się trzeba przeciwstawiać, absolutnie trzeba szukać rozwiązań, nawet systemowych, żeby tego nie było, żeby chronić nas wszystkich, ludzi, którzy tam funkcjonują” – mówi Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Polska. ...

|
2 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

A czy twój kontent żre w internecie?

„W przypadku kontentu bardzo ważne jest to, do kogo z tym kontentem idziemy, gdzie go będziemy publikować. Tak naprawdę to jest klucz” – mówi Angelika Jeżewska, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

|
4 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy reklamy w podkastach mają rację bytu?

Jak pokazuje przykład audycji Tima Ferrissa, reklamowanie produktów w podkastach może się sprawdzić. Zobacz wypowiedź Karola Stryi, chief podcast officera w Storia by Abstra. ...

|
7 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy eksperci są jeszcze mediom potrzebni?

„Dla większości mediów liczy się szybka informacja, krótki news, często bardzo pobieżny, ale są jeszcze na szczęście w Polsce i na świecie takie media, które głębiej wchodzą, analizują, szukają większych przyczyn” – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
#Informacje

Uważaj, komu wysyłasz mejle. W Polsce sąd przyznał zadośćuczynienie za spam

Wysłanie nawet jednego mejla zawierającego tzw. niezamówioną informację handlową (czyli po prostu spam) narusza dobra osobiste: spokój wewnętrzny, prywatność czy swobodę korespondencji – do takiego wniosku doszedł Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli w Warszawie i przyznał 500 zł zadośćuczynienia mężczyźnie, który pozwał jedną ze spółek za przesłanie na jego (nieimienny) adres niechcianej wiadomości. ...

|
1 tydzień temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Komunikacja kierowana do konsumentek będzie się zmieniać, ale wolno

„[Mężczyźni] bardzo często nie rozumieją nas kobiet. Jest im trudno załapać, że skończyły się czasy, kiedy wystarczyło wynająć ładną buzię, która ma 200 tys. lajków na Instagramie, żeby zyskać wiarygodność i życzliwość konsumentek” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Kiedy firma powinna przeprowadzać zmiany

„Oczywiście [do zmian] najchętniej podchodzą firmy, które znalazły się w sytuacji kryzysowej. Tyle tylko, że wtedy mamy do czynienia ze zmianą gwałtowną, która wymaga ruchów na wielu obszarach […]. Firmy, które myślą o zmianie […] wtedy, kiedy dzieje się dobrze, to firmy, które najczęściej odnoszą sukces” – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z agencji Dragon Rouge. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

PR daje korzyści, ale trzeba to umieć wykazać

Jak udowodnić, że PR czy komunikacja w firmie przynoszą realną wartość? Zobacz wypowiedź Joanny Frąckowiak, commercial communication lead w Microsofcie. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Hejt szansą dla branży PR

Agencje interaktywne często nie radzą sobie z hejtem w mediach społecznościowych. Gdy problem staje się poważny, potrzeba interwencji specjalistów… Zobacz wypowiedź Adama Łaszyna, prezesa agencji ALERT MEDIA Communications. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jakie produkty zdobywają serca kobiet

„Żeby kreować produkty, których kobiety będą pożądać, którymi się będą ekscytować, trzeba przede wszystkim poznać kobiece potrzeby. Z tego, co widzę, wielu marketerów, myśląc o kobiecych potrzebach, koncentruje się na tych tradycyjnych, stereotypowych” – mówi Marta Majchrzak, badaczka z agencji badawczej IQS. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy firmy właściwie podchodzą do work-life balance?

„Nie istnieje życie osobiste i zawodowe. Istnieje jedno [życie]” – mówi Krzysztof Paliwoda, trener dyscyplinarny i konsultant HR. Zobacz całą wypowiedź. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jeszcze prawda nie umarła, kiedy dziennikarze żyją?

„Fake newsy niewątpliwie są dzisiaj największym problemem w świecie PR-u i komunikacji […]. Do fake newsów powinniśmy zacząć się przyzwyczajać, bo moim zdaniem nigdy ich nie zwalczymy. Narzędzia do tworzenia fake newsów […] rozwijają się zdecydowanie szybciej niż narzędzia do walki z fake newsami, dlatego zakładam, że niestety ta walka jest z góry skazana na porażkę” – mówi Adam...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>