facebook web
#Informacje

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27018:2019

Firma netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych. ...

|
1 godz. temu
czytaj więcej>
#Informacje

Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR

Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). ...

|
2 dni temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Po co firmie rebranding?

„Przy rebrandingu należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim musimy mieć jasno sprecyzowany cel tego rebrandingu […]. Oczywiście należy zwrócić też uwagę […], czy dane rozwiązania wizualne sprawdzają się w naszych kanałach komunikacji i [trafiają] do naszych klientów” – mówi Magdalena Pawłowska, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie FAMUR. ...

|
5 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

Marketing i komunikacja potrzebniejsze, niż myślisz

„Marketing i komunikacja służą w dużej mierze wsparciu […] sprzedaży. Służą też relacjom inwestorskim. Służą też działom, które zajmują się relacjami B2B. Więc nie możemy tylko mówić o ścisłej współpracy pomiędzy komunikacją a marketingiem, bo tych obszarów naprawdę jest całe, całe mnóstwo” – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN ORLEN. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
>
#Informacje

„Kobiety coraz częściej poszukują bohaterek, a nie influencerek”

„Komunikacja [kierowana] do kobiet powinna się zmienić. Ona się zmienia, ale zmienia się powoli. Coraz częściej widzimy wykorzystanie w kampaniach reklamowych modelek o puszystych kształtach. To świetnie. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy firmy powinny działać w mediach społecznościowych?

Czy firmy, które twierdzą, że działania w mediach społecznościowych to pomyłka, mają rację? Zobacz wypowiedź Angeliki Jeżewskiej, senior marketing specialist i brand manager w Lenovo Polska. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
#Informacje

Członkini zarządu PSPR poważnie poszkodowana w wypadku. Trwa zbiórka na leczenie

22 grudnia 2019 r. w Częstochowie doszło do groźnego wypadku z udziałem pieszych. Kierowca – pijany w momencie zatrzymania przez policję – wjechał samochodem w zaparkowane auto, które uderzyło w znajdujące się na chodniku osoby. ...

|
2 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Ludzie nie chcą reklam, tylko wartościowej treści

„Content marketing działa według mnie lepiej od standardowej reklamy, ponieważ po prostu jest przesyt reklam dookoła i ludzie tego już nie chcą widzieć. Istnieje takie zjawisko jak ślepota banerowa i w dzisiejszych czasach ludzie właśnie słuchają rekomendacji, słuchają wartościowej treści, a nie chcą oglądać zwykłej reklamy, ponieważ to na nich po prostu już przestało działać”...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Wyzwania współczesnego PR-u

„Jako PR-owcy nie możemy wpadać w takie myślenie, że statystyki są najważniejsze, zasięgi są najważniejsze. Do niedawna leczyliśmy się z tzw. wskaźnika AVE, a dzisiaj trochę wchodzimy we wskaźniki zasięgów. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy kobiety wierzą w swoją wartość na rynku pracy?

„Kobiety już wiedzą, że są warte. Wiedzą, że np. mogą występować o wyższą płacę” – mówi Ewa Rumińska-Zimny, prezes Międzynarodowego Forum Kobiet. Zobacz całą wypowiedź. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jak firmy podchodzą do rebrandingu

„Firmy z branż, które szybko się zmieniają, częściej myślą o zmianie swoich marek. Natomiast firmy z branż, które uważa się za bardzo kostyczne, szczególnie branż B2B, dużo rzadziej myślą o rebrandingu” – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director z agencji Dragon Rouge. ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Pracowników przyciągają do firm… wartości

„Wydaje mi się, że wartości przyciągają pracowników do firm dlatego, że w ogóle zmienia się podejście nas wszystkich do korporacji, oczekiwania, jakie wobec nich mamy […]. Chcemy pracować w miejscach pracy, w których mamy większy sens tego, co robimy” – mówi Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej w IKEA. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>