facebook web
>
#Informacje

Jak zdobywać największe zasięgi w social mediach?

Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Rafałowi Myślińskiemu, który wypowiedział się na temat współpracy z influencerami i o prowadzeniu stron w social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

|
2 dni temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jak skutecznie analizować działania prowadzone online

Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Muryjasowi, który wypowiedział się na temat analizy działań w social mediach i online w ogóle. Zapraszamy do przesłuchania. ...

|
5 dni temu
zobacz
>
#Informacje

Prywatne poglądy rzecznika - czy mogą zagrozić firmie?

Eksperci ds. komunikacji komentują sprawę zwolnienia pracownika w IKEA (biuro prasowe IKEA). W artykule na portalu wirtualnemedia.pl profesor Dariusz Tworzydło wysnuł tezę, która zachęciła członków Klubu rzeczników w PSPR do zastanowienia się nad tym, czy poglądy rzecznika prasowego firmy mogą zaszkodzić firmie w kryzysie, czy rzecznik powinien podzielać wartości firmy i czy...

|
6 dni temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Aby przetwarzać dane osobowe wcale nie potrzebujesz zgody

Chociaż o RODO powiedziano i napisano już wiele, w niektórych organizacjach ciągle panuje przekonanie, że aby móc przetwarzać dane osobowe jakiejś osoby, trzeba uzyskać jej zgodę. To oczywiście nieprawda – podstawy przetwarzania danych osobowych mogą być różne. ...

|
1 tydzień temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Zapraszamy do przesłuchania wypowiedzi Franciszka Georgiewa, CEO z agencji Social Tigers. ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Pokolenie Z kształtuje współczesne marki

Jakie jest pokolenie Z? Czym się charakteryzuje? Jakie są ich wymagania i oczekiwania wobec pracodawców? Na te pytania odpowiada Artur Zabielski z Provident Polska. Zapraszamy do obejrzenia.     ...

|
2 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Czy z tekstu można wyczytać emocje?

Podczas tegorocznego Social Media Week w Warszawie zadaliśmy ekspertce kilka pytań. Agnieszka Czoska z Sentimenti wypowiedziała się na temat emocji w piśmie i social mediach. Zapraszamy do przesłuchania. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Rola kobiet w biznesie nadal niedoceniana

Kobiet na stanowiskach zarządczych jest w Polsce wciąż mało. Dlaczego? Jak można temu zapobiec? Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi ekspertek, biorących udział w Europejskim Kongresie Finansowym. ...

|
3 tygodni(e) temu
zobacz
>
>
#Informacje

Potencjał grup na Facebooku ciągle rośnie

Fundacja InternetPR uczestniczyła w tegorocznej edycji Social Media Week. Udało nam się nagrać wypowiedź Grzegorza Górzyńskiego z Project: People na temat wykorzystania w biznesie grup facebookowych.  ...

|
4 tygodni(e) temu
zobacz
>
#Informacje

Ranking agencji PR według fee income za rok 2018

Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 rok wyniósł 144 940 000 zł, co daje wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%. ...

|
4 tygodni(e) temu
czytaj więcej>
>
#Informacje

Interaktywność podstawą bloga firmowego

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Wojciecha Jabczyńskego, rzecznikiem prasowym Orange Polska. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>
>
#Informacje

Jaka jest największa pokusa influencerów?

Za nami kolejna, XIX, edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Fundacja internetPR.pl podczas tegorocznego Kongresu nagrała materiał wideo z udziałem Maciej Budzicha, autora bloga Mediafun.pl. ...

|
1 mies. temu
zobacz
>