facebook web

Social media marketing we współczesnym biznesie

Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia. Stały się one miejscem do nawiązywania relacji i wymiany opinii między osobami prywatnymi, między markami a klientami, między twórcami a ich odbiorcami. Social media stanowią wyjątkowo atrakcyjną platformę komunikacji dla marketerów - według raportu IAB Polska są jednym z kluczowych kanałów napędzających wzrost wydatków na reklamę online.

Specjalnie na obchody 25-lecia swojej działalności SKN Marketingu SGH przygotowało wyjątkowy projekt dla wszystkich entuzjastów marketingu w mediach społecznościowych - Social Media, Social Business. Jest to 4-dniowy cykl prelekcji mających na celu przybliżyć rolę, jaką odgrywają social media we współczesnym biznesie zarówno z perspektywy marketerów, jak i twórców najpopularniejszych profili.

HARMONOGRAM WYDARZENIA:

14.05, 19:00-20:30, sala C1b - Marcin Gaworski (CEO 180heartbeats & JUNG v. MATT) - Efektywność Social Media, czyli co Facebook, Instagram, Snapchat mają wspólnego z modelem marketingu wymyślonym ponad 100 lat temu?

15.05, 18:00-20:00, sala C3b - Daniel Kędzierski (CEO FastTony.es) - Facebook Ads szyte na miarę: Co możesz zrobić, by Twoje działania na Facebooku były bardziej skuteczne?

16.05, 19:00-20:30, Aula I C - Patryk Chilewicz (redaktor naczelny Vogule Poland) - Twórcy w mediach społecznościowych

17.05, 17:10-18:40, sala C2b - Kuba Sagan (Creative Director, K2 Internet) - Social Media with a Purpose: Jak robić Social Media, by miały sens?

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny,
ale wymagana jest rejestracja:
https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/warszawa/social-media-social-business-194677/

Zapraszamy! 

Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...