facebook web

KONGRES PUBLIC RELATIONS: Kryzys wizerunkowy i media

dodaj wydarzenie do kalendarza

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

 

Temat przewodni spotkania brzmi: Kryzys wizerunkowy i Media.
Kongres odbywać się będzie w dniach 19-20 kwietnia w Rzeszowie, w hotelu Hilton Garden Inn.
Prezentujemy Państwu roboczą wersję programu:



19.04.2018 (czwartek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO


9.00 – 10.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU

10.00 – 10.10 dr hab. Dariusz TWORZYDŁO | Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI | Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka: Otwarcie Kongresu

10.10 – 11.00 Adam ŁASZYN | Prezes Zarządu Alert Media Communications: Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.

11.00 – 11.05 Badania:  Kondycja branży public relations, edycja 2

11.05 – 11.35 Krzysztof WĄSOWSKI | PR Manager, DELOITTE: Z pamiętnika młodego PR-owca: jak nie stracić głowy i zdrowia podczas pierwszego kryzysu?

11.35 – 12.05 Damian ZIĄBER | Public Relations Manager, Rzecznik Prasowy PRUDENTIAL Polska: Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzysy

12.05 – 12.20 PRZERWA

12.20 – 12.45 Sebastian BYKOWSKI | Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów: Zapobieganie kryzysom przy wsparciu procesów monitoringu mediów.

12.45 – 13.15 Michał ZALEWSKI | Dobrze Powiedziane, obecnie rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego: Kryzys proszę! Marki same proszą się o pogłębianie kryzysów, ale jak Ty możesz na tym wygrać?

13.15 – 13.45 Magdalena CIUPAK-ZARZYCKA | Kierownik ds. komunikacji, Grupa ADAMED: Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrznych?

13.45 – 14.15 Sebastian CHACHOŁEK | CEO Grupy PRC: Muzeum w Wiśle – kryzys komunikacyjny

14.15 – 15.20 PRZERWA OBIADOWA

15.20 – 15.50 Maciej „mediafun” BUDZICH | Autor bloga: blog.mediafun.pl: Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.

15.50 – 16.20 Filip SZATANIK | Rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego:  Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys?

16.20 – 16.50 red. Rafał MOTRIUK | Polskie Radio Program III: Jak mówić do mediów? Kilka słów o warsztacie w kontaktach pomiędzy specjalistami PR a dziennikarzami.

16.50 – 17.20 Justyna SZAFRANIEC | Dyrektor ds. PR, PROAMA: Zwycięski kryzys? Czy sytuacja kryzysowa może prze-kształcić się w sukces?

17.20 – 17.50 Jacek KOTARBIŃSKI | POPAI Poland:  Hejt, trolling i postprawda - 3 zmory współczesnej firmy.

od 19.30 Spotkanie wieczorne.


20.04.2018 (piątek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO


08.30 – 09.00 Anna NAWROCKA-TEŁEWIAK oraz Bartłomiej TEŁEWIAK | Fundacja Young Arts: Kryzys sukcesu.

09.00 – 09.30 Mariusz SOKOŁOWSKI | Właściciel R4S: System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?

09.30 – 10.00 Magdalena BRZEZIŃSKA | Kierownik działu korporacyjnego Grupy Żywiec: Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.

10.00 – 10.30 PRZERWA 

10.30 – 11.00 Red. Marek KACPRZAK | Telewizja Polsat: Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż pozbierasz myśli?

11.00 – 11.30 Monika PABISEK | Rzecznik Prasowy Kraków Airport: Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?

11.30 – 12.00 Dr Maksymilian PAWŁOWSKI | Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o.: Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.

12.15 – 14.00 WARSZTATY*:

I BLOK  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

II BLOK  MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A PUBLIC RELATIONS
warsztat prowadzony przez ekspertów ORANGE

III BLOK  JAK PRZYGOTOWAĆ PR DO RODO?

Co zmieni nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych (tzw. RODO/ w komunikacji)? Jak przygotować się na
RODO w firmie i agencji PR? Konwalidacja danych czyli jak przygotować bazy danych na komunikację w czasach RODO.
Organizator: Fundacja internetPR.pl.

14.00 Obiad

 

*Równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu, będzie miała miejsce także sesja naukowa. Wykaz prelegentów będzie opracowany przed Kongresem na podstawie zgłoszeń.

Udział w wydarzeniu jest płatny, wg poniższych stawek:

  • do 31 stycznia 2018 - 970 zł netto + 23% VAT
  • do 28 lutego 2018 - 1170 zł netto + 23% VAT
  • do 31 marca 2018 - 1270 zł netto + 23 % VAT
  • do 13 kwietnia 2018 - 1370 zł netto + 23% VAT

Zgłoszenia na kongres można dokonać za pomocą formularza elektronicznego lub tradycyjnie, poprzez wypełnienie karty zgłoszenia w wersji WORD. Regulamin oraz formularze znajdują się w zakładce zgłoszenia, link poniżej:

http://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

 

 

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.



Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Siemieńskiego 20/38; 35-234 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96; dariusz@tworzydlo.pl

www.exacto.pl

 

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Pozycjonowanie SEO - czy znasz już te zasady?. Kilka lat temu pojawił się zawód specjalisty ds SEO, którego zadaniem jest odkrywanie tajników algorytmów Google’a. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ Google doskonale strzeże tych informacji. Znamy jednak kilka istotnych zasadach, które warto wprowadzić do swoich działań i które na pewno przyniosą dobre efekty. ...

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo. Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. ...

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. ...

10 trendów konsumenckich na 2018 rok – czego oczekujemy?. Kolejny raz Ericsson ConsumerLab wydał raport na temat trendów konsumenckich, które będą przeważać w przyszłości. Czego oczekujemy jako konsumenci? Przede wszystkim, aby technologie cyfrowe działały bardziej na zasadach jakie panują w relacjach międzyludzkich. ...

Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?. Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. ...

Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach. 66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy. ...