facebook web

Temat przewodni: "Kryzys wizerunkowy i media" na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie

Kongres Profesjonalistów Public Relations


Kryzys wizerunkowy i Media.
19-20 kwietnia w Rzeszowie, w hotelu Hilton Garden Inn.

19.04.2018 (czwartek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO

9.00 – 10.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU

10.00 – 10.10 dr hab. Dariusz TWORZYDŁO | Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI | Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka:
Otwarcie Kongresu

10.10 – 11.00 Adam ŁASZYN | Prezes Zarządu Alert Media Communications:
Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.

11.00 – 11.05 Badania:  Kondycja branży public relations, edycja 2

11.05 – 11.35 Krzysztof WĄSOWSKI | PR Manager, DELOITTE:
Z pamiętnika młodego PR-owca: jak nie stracić głowy i zdrowia podczas pierwszego kryzysu?

11.35 – 12.05 Damian ZIĄBER | Public Relations Manager, Rzecznik Prasowy PRUDENTIAL Polska:
Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzysy

12.05 – 12.20 PRZERWA

12.20 – 12.45 Sebastian BYKOWSKI | Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów: Zapobieganie kryzysom przy wsparciu procesów monitoringu mediów.

12.45 – 13.15 Michał ZALEWSKI | Dobrze Powiedziane, obecnie rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego:
Kryzys proszę! Marki same proszą się o pogłębianie kryzysów, ale jak Ty możesz na tym wygrać?

13.15 – 13.45 Magdalena CIUPAK-ZARZYCKA | Kierownik ds. komunikacji, Grupa ADAMED:
Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrznych?

13.45 – 14.15 Sebastian CHACHOŁEK | CEO Grupy PRC:
Muzeum w Wiśle – kryzys komunikacyjny

14.15 – 15.20 PRZERWA OBIADOWA

15.20 – 15.50 Maciej „mediafun” BUDZICH | Autor bloga: blog.mediafun.pl:
Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.

15.50 – 16.20 Filip SZATANIK | Rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego: 
Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys?

16.20 – 16.50 red. Rafał MOTRIUK | Polskie Radio Program III:
Jak mówić do mediów? Kilka słów o warsztacie w kontaktach pomiędzy specjalistami PR a dziennikarzami.

16.50 – 17.20 Justyna SZAFRANIEC | Dyrektor ds. PR, PROAMA:
Zwycięski kryzys? Czy sytuacja kryzysowa może prze-kształcić się w sukces?

17.20 – 17.50 Jacek KOTARBIŃSKI | POPAI Poland: 
Hejt, trolling i postprawda - 3 zmory współczesnej firmy.

od 19.30 Spotkanie wieczorne.


20.04.2018 (piątek)

prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO

08.00 – 08.30 Anna NAWROCKA-TEŁEWIAK oraz Bartłomiej TEŁEWIAK | Fundacja Young Arts:
Kryzys sukcesu.

08.30 – 09.00 Mariusz SOKOŁOWSKI | Właściciel R4S:
System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?

09.00 – 09.30 Magdalena BRZEZIŃSKA | Kierownik działu korporacyjnego Grupy Żywiec:
Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.

09.30 – 10.00 Red. Marek KACPRZAK | Telewizja Polsat:
Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż pozbierasz myśli?

10.00 – 10.15 PRZERWA 

10.15 – 11.45 PolskaPrzemysław PRZYBYLSKI z Credit Agricole, Łukasz MAJEWSKI z Duckie Deck oraz Wojtek JABCZYŃSKI z Orange Polska
Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych – wykład oraz debata ORANGE

11.45 – 11.30 Monika PABISEK | Rzecznik Prasowy Kraków Airport:
Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?

12.15-12:45 dr Maksymilian PAWŁOWSKI, Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o. Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.

12.15 – 12.45 Dr Maksymilian PAWŁOWSKI | Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o.:
Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.

13.00 – 15.00 WARSZTATY*:

I BLOK  PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

II BLOK  MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A PUBLIC RELATIONS
warsztat prowadzony przez ekspertów ORANGE

III BLOK  JAK PRZYGOTOWAĆ PR DO RODO?

Co zmieni nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych (tzw. RODO/ w komunikacji)? Jak przygotować się na RODO w firmie i agencji PR? Konwalidacja danych czyli jak przygotować bazy danych na komunikację w czasach RODO.

Organizator: Fundacja internetPR.pl.

15.00 Obiad

 *Równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu, będzie miała miejsce także sesja naukowa. Wykaz prelegentów będzie opracowany przed Kongresem na podstawie zgłoszeń.

Zgłoszenia na kongres można dokonać za pomocą formularza elektronicznego lub tradycyjnie, poprzez wypełnienie karty zgłoszenia w wersji WORD. Regulamin oraz formularze znajdują się w zakładce zgłoszenia, link poniżej:

http://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

Najnowsze

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...

Konwalidować czy usunąć? - oto jest pytanie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. III. Już wiesz, że kluczowe znaczenie ma niepodważalna zgoda od osoby, której dane dotyczą i oprogramowanie, które zapewni nie tylko rozliczalność i bezpieczeństwo danych, ale także wspomoże w realizacji nowych obowiązków. ...

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...