facebook web

Nowoczesne strategie sprzedaży. Intensywne warsztaty szkoleniowe

dodaj wydarzenie do kalendarza

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

➢poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

➢nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

➢nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

➢poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

➢zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

➢poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

➢zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem


Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

●Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

●Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

●Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z klientami,

●Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

●Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to

mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

●Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

●Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

●Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

●Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

●Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

●Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

●Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

●Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

●Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

●Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Czas trwania: 2 dni -16 h

CENA SZKOLENIA:

1550 zł brutto / os (zw. z VAT)

Przy zgłoszeniu 3 osób z firmy 1250 zł brutto/os


Cena szkolenia zawiera:

•pakiet materiałów szkoleniowych,

•obiad + przerwy kawowe,

•certyfikat ukończenia szkolenia,

•możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia


PROGRAM:

SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

Motywacja i automotywacja

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

Błędy w zamykaniu rozmów.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty. Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży? „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Gwarancje SOLBERG:

•grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

•gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

•gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje,

- mini- wykłady

- ćwiczenia

- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera,

- burze mózgów,

- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji.
To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

➢ Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji

Szkoleniowych 2.24/00207/2014

➢ Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS


Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji?
Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

 



Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 30 03 145

www.solberg-szkolenia.pl

 

Najnowsze

Onet zamyka Blog.pl. „Efekt rosnącej roli mediów społecznościowych”. Serwis blogowy Blog.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) z końcem stycznia 2018 roku zostanie zamknięty. - To efekt rosnącej roli mediów społecznościowych, które - jako centrum tworzenia społeczności i wymiany myśli w internecie - przejęły rolę blogów - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. ...

Polscy internauci w zagraniczych e-sklepach kupują głównie odzież, elektronikę i biżuterię - najpopularniejszy AliExpress. Ponad połowa kupujących online ufa zagranicznym sprzedawcom w takim samym stopniu, jak krajowym. Najpopularniejszym kierunkiem e-zakupów transgranicznych są Chiny. Polscy internauci kupują za granicą ubrania, elektronikę i biżuterię - wynika z badania SW Research. 41% osób, które robią zakupy w sieci, skorzystało z oferty zagranicznych sklepów i serwisów internetowych w ciągu...

Bitcoin przekracza cenę 15 tysięcy dolarów. „Psychologia rynku, korekta jest bliska”. Według czwartkowych danych rynkowych kryptowaluta Bitcoin przekroczyła historyczny próg ceny w wysokości 15 tysięcy dolarów. To oznacza, że kapitalizacja Bitcoina jest wyższa niż 256 miliardów dolarów. Jednak eksperci rynku finansowego nie kryją braku zaufania do Bitcoina. ...

Osoby nieoglądające telewizji i używające AdBlocka intensywnie korzystają z internetu i chętnie płacą za treści. W Polsce jest 1,9 mln osób, którzy jednocześnie nie oglądają linearnej telewizji oraz używają AdBlocka - wynika z badania „Kontrreklamowi” agencji badawczej SW Research oraz ScreenLovers. Reklamodawcy do takich osób mogą jednak dotrzeć wieloma kanałami, m.in. poprzez social media, radio (zarówno FM jak i internetowe) oraz prasę. ...

Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu. 98 proc. użytkowników ogląda treści wideo w domu - wynika z badań Nielsen Audience Measurement. Okazuje się, że użytkownicy konsumujący wideo nie chcą pozbywać się telewizorów ani porzucać telewizji. Polscy internauci najbardziej lubią oglądać filmy na YouTube, Cda.pl oraz Ipli. ...

Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN. „Podwyżka była do przewidzenia”. W przyszłym roku stacje telewizyjne nadal będą borykać się z brakiem zasobów reklamowych. Nadwyżka popytu nad podażą czasu reklamowego będzie się utrzymywać, dlatego też podwyżki cenników są nieuniknione. ...

Larwy w batonie Anny Lewandowskiej. A przecież mogłoby być inaczej. Na przykład gdyby tak dodać do tych wszystkich słodkich grzeszków, na które wszyscy sobie możemy pozwolić, odrobinę goryczy? Gdyby pokazać, że macierzyństwo może i suplementuje, ale również drenuje i zwala z nóg? Daje energię, ale też zostawia dodatkowe kilogramy i rozstępy? Marka Anna Lewandowska nie ma ostatnio dobrych notowań. ...

Branża PR wraca do sektora publicznego. W przyszłym roku spodziewa się dużego wzrostu przychodów. Wzrost zainteresowania zagranicznych firm oraz przetargi spółek Skarbu Państwa na usługi PR to dwa czynniki, które w 2018 roku bardzo pozytywnie wpłyną na kondycję finansową tej branży – ocenia Związek Firm Public Relations. ...

Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport). Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2017 roku były o 14 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia. ...

Złote Spinacze 2017: najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Ryszard Solski z tytułem Gwiazdy PR. W tegorocznym konkursie Złote Spinacze najwięcej statuetek oraz Tytanowego Spinacza otrzymała agencja Big Picture. Nagrodę Gwiazdy PR dla najbardziej zasłużonej w rozwoju branży osoby powędrowała do Ryszarda Solskiego, prezesa Solski Communications. ...