facebook web

Warsztaty: Kobieta w biznesie. Zbuduj swój wizerunek i styl

Pragniesz wypracować spójny, profesjonalny styl biznesowy i już samym wizerunkiem budować w oczach partnerów biznesowych i potencjalnych pracodawców swoje kompetencje? Chciałabyś efektywniej budować swoją karierę w ramach obecnej struktury firmy? A może planujesz w najbliższym czasie zmienić pracę?

Zapraszamy na najbardziej praktyczne, 2-dniowe warsztaty z dziedziny Business Image dostępne na rynku, które poprowadzą dwie przedsiębiorcze, energetyczne i zawsze uśmiechnięte businesswoman, pełne pasji i wiary w siłę kobiet.

DZIĘKI WARSZTATOM:

  • nauczysz się jak wykorzystywać stylizację do budowania profesjonalnego wizerunku.
  • dobierzesz najlepsze stylizacje biznesowe do Twojej sylwetki i osobowości
  • wykonasz prawidłowy makijaż biznesowy, poznasz kolory sukcesu
  • doszlifujesz swoje CV oraz profile na biznesowych serwisach networkingowych
  • nauczysz się dopasowywać je do konkretnych ofert pracy
  • poprawisz zdjęcie biznesowe
  • zbudujesz pewność siebie poprzez poprawę wizerunku
  • wzmocnisz swoją pozycję w firmie, w oczach partnerów biznesowych, klientów i pracodawców


    TERMIN: 9 grudnia 14:00-18:00, 10 grudnia 10:00-14:00

    MIEJSCE: Central Warsaw, ul. Puławska 12 lok. 3, Warszawa

    MAX. LICZBA UCZESTNIKÓW: 12

    CENA: 449 zł

    BILETY DOSTĘPNE NAhttps://kobieta-w-biznesie.evenea.pl

     

Prowadzące:

Joanna Lelejko - Ekspert ds. Wizerunku i Stylistka. Szkołę stylizacji ukończyła z wyróżnieniem ucząc się od najlepszych specjalistów w Londynie. Przez 7 lat trener biznesu, menadżer w dużej korporacji zarządzająca własnym zespołem. Wykorzystuje stylizację i wizerunek w procesie szeroko pojętej zmiany. Motywator z niesamowitym wyczuciem stylu. Pracowała m.in. dla brytyjskich magazynów i na London Fashion Week. Więcej informacji o stylistce - SoSpecial.pl.

Marta Kwiecińska - Make-up Artist, właścicielka pracowni Kwiecińska Atelier, gdzie obok architektury i aranżacji wnętrz zajmuje się wizażem i kreowaniem wizerunku. Mistrzyni Polski w makijażu w kategorii Kobieta Dojrzała. Pracuje głównie z kobietami, przygotowując je do wystąpień publicznych, konferencji, na wybieg oraz w ważnych chwilach w życiu. Malowała takie osoby jak Joanna Racewicz, Kamila Rowińska, Marzena Rogalska, Katarzyna Wierzbowska, Dorota Czekaj czy też członkinie Stowarzyszenia Prokuratorów RP.


PLAN WARSZTATÓW:

DZIEŃ 1 

Sobota, 9 grudnia godz. 14:00-18:00 

  • WIZERUNEK W BIZNESIE - co się na niego składa i do czego możemy go wykorzystywać?               
  • DRESS CODE - podstawowe zasady oraz porady dla różnych typów sylwetek              
  • INTERAKTYWNA PRACA GRUPOWA na przyniesionych przez uczestniczki stylizacjach               
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY I FRYZURA - kluczowe zasady, dobór do różnych sytuacji służbowych           
  • KONSULTACJE INDYWIDUALNE w zakresie makijażu i stylizacji   
     

Ważne! Każda uczestniczka przynosi ze sobą 3 stroje biznesowe ze swojej obecnej garderoby, jeden na dzień wewnętrzny w firmie (smart casual), drugi na spotkanie biznesowe z klientem, trzeci - na kolację biznesową. Jeśli w Twojej obecnej pracy nie ma którejś z powyższych sytuacji - przygotuj w zamian strój, który lubisz nosić służbowo. Dodatkowo należy przynieść swoje kosmetyki kolorowe oraz preparat do demakijażu. Osoby z alergią decyzję o pracy na produktach profesjonalnych makijażystki podejmują na własne ryzyko.

DZIEŃ 2

Niedziela, 10 grudnia 10:00-14:00

  • KOBIECE STYLE BIZNESOWE vs WIZERUNEK - jaki komunikat wysyła Twoja stylizacja?
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY W PRAKTYCE
    • identyfikacja budowy morfologicznej twarzy uczestniczek
    • nauka wykonania makijażu własnego przez uczestniczki pod opieką ekspertki
  • PROFESJONALNE CV
    • kluczowe zasady CV, struktura, zdjęcie biznesowe
    • jak dobierać informacje w CV do konkretnego ogłoszenia o pracę
    • CV vs LinkedIn i Goldenline - podobieństwa i różnice
    • Praktyczny warsztat pracy nad CV - praca indywidualna uczestniczek ze wsparciem szkoleniowca 

Ważne! Każda uczestniczka przychodzi ze swoim CV w wersji elektronicznej oraz laptopem. Dodatkowo przynosi swoje kosmetyki kolorowe i preparat do demakijażu.

Więcej informacji na info@sospecial.pl lub telefonicznie:
Asia – 504 004 432
Marta –  605 561 209

Najnowsze

Onet zamyka Blog.pl. „Efekt rosnącej roli mediów społecznościowych”. Serwis blogowy Blog.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) z końcem stycznia 2018 roku zostanie zamknięty. - To efekt rosnącej roli mediów społecznościowych, które - jako centrum tworzenia społeczności i wymiany myśli w internecie - przejęły rolę blogów - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. ...

Polscy internauci w zagraniczych e-sklepach kupują głównie odzież, elektronikę i biżuterię - najpopularniejszy AliExpress. Ponad połowa kupujących online ufa zagranicznym sprzedawcom w takim samym stopniu, jak krajowym. Najpopularniejszym kierunkiem e-zakupów transgranicznych są Chiny. Polscy internauci kupują za granicą ubrania, elektronikę i biżuterię - wynika z badania SW Research. 41% osób, które robią zakupy w sieci, skorzystało z oferty zagranicznych sklepów i serwisów internetowych w ciągu...

Bitcoin przekracza cenę 15 tysięcy dolarów. „Psychologia rynku, korekta jest bliska”. Według czwartkowych danych rynkowych kryptowaluta Bitcoin przekroczyła historyczny próg ceny w wysokości 15 tysięcy dolarów. To oznacza, że kapitalizacja Bitcoina jest wyższa niż 256 miliardów dolarów. Jednak eksperci rynku finansowego nie kryją braku zaufania do Bitcoina. ...

Osoby nieoglądające telewizji i używające AdBlocka intensywnie korzystają z internetu i chętnie płacą za treści. W Polsce jest 1,9 mln osób, którzy jednocześnie nie oglądają linearnej telewizji oraz używają AdBlocka - wynika z badania „Kontrreklamowi” agencji badawczej SW Research oraz ScreenLovers. Reklamodawcy do takich osób mogą jednak dotrzeć wieloma kanałami, m.in. poprzez social media, radio (zarówno FM jak i internetowe) oraz prasę. ...

Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu. 98 proc. użytkowników ogląda treści wideo w domu - wynika z badań Nielsen Audience Measurement. Okazuje się, że użytkownicy konsumujący wideo nie chcą pozbywać się telewizorów ani porzucać telewizji. Polscy internauci najbardziej lubią oglądać filmy na YouTube, Cda.pl oraz Ipli. ...

Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN. „Podwyżka była do przewidzenia”. W przyszłym roku stacje telewizyjne nadal będą borykać się z brakiem zasobów reklamowych. Nadwyżka popytu nad podażą czasu reklamowego będzie się utrzymywać, dlatego też podwyżki cenników są nieuniknione. ...

Larwy w batonie Anny Lewandowskiej. A przecież mogłoby być inaczej. Na przykład gdyby tak dodać do tych wszystkich słodkich grzeszków, na które wszyscy sobie możemy pozwolić, odrobinę goryczy? Gdyby pokazać, że macierzyństwo może i suplementuje, ale również drenuje i zwala z nóg? Daje energię, ale też zostawia dodatkowe kilogramy i rozstępy? Marka Anna Lewandowska nie ma ostatnio dobrych notowań. ...

Branża PR wraca do sektora publicznego. W przyszłym roku spodziewa się dużego wzrostu przychodów. Wzrost zainteresowania zagranicznych firm oraz przetargi spółek Skarbu Państwa na usługi PR to dwa czynniki, które w 2018 roku bardzo pozytywnie wpłyną na kondycję finansową tej branży – ocenia Związek Firm Public Relations. ...

Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport). Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2017 roku były o 14 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia. ...

Złote Spinacze 2017: najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Ryszard Solski z tytułem Gwiazdy PR. W tegorocznym konkursie Złote Spinacze najwięcej statuetek oraz Tytanowego Spinacza otrzymała agencja Big Picture. Nagrodę Gwiazdy PR dla najbardziej zasłużonej w rozwoju branży osoby powędrowała do Ryszarda Solskiego, prezesa Solski Communications. ...