facebook web

Warsztaty: Kobieta w biznesie. Zbuduj swój wizerunek i styl

Pragniesz wypracować spójny, profesjonalny styl biznesowy i już samym wizerunkiem budować w oczach partnerów biznesowych i potencjalnych pracodawców swoje kompetencje? Chciałabyś efektywniej budować swoją karierę w ramach obecnej struktury firmy? A może planujesz w najbliższym czasie zmienić pracę?

Zapraszamy na najbardziej praktyczne, 2-dniowe warsztaty z dziedziny Business Image dostępne na rynku, które poprowadzą dwie przedsiębiorcze, energetyczne i zawsze uśmiechnięte businesswoman, pełne pasji i wiary w siłę kobiet.

DZIĘKI WARSZTATOM:

  • nauczysz się jak wykorzystywać stylizację do budowania profesjonalnego wizerunku.
  • dobierzesz najlepsze stylizacje biznesowe do Twojej sylwetki i osobowości
  • wykonasz prawidłowy makijaż biznesowy, poznasz kolory sukcesu
  • doszlifujesz swoje CV oraz profile na biznesowych serwisach networkingowych
  • nauczysz się dopasowywać je do konkretnych ofert pracy
  • poprawisz zdjęcie biznesowe
  • zbudujesz pewność siebie poprzez poprawę wizerunku
  • wzmocnisz swoją pozycję w firmie, w oczach partnerów biznesowych, klientów i pracodawców


    TERMIN: 9 grudnia 14:00-18:00, 10 grudnia 10:00-14:00

    MIEJSCE: Central Warsaw, ul. Puławska 12 lok. 3, Warszawa

    MAX. LICZBA UCZESTNIKÓW: 12

    CENA: 449 zł

    BILETY DOSTĘPNE NAhttps://kobieta-w-biznesie.evenea.pl

     

Prowadzące:

Joanna Lelejko - Ekspert ds. Wizerunku i Stylistka. Szkołę stylizacji ukończyła z wyróżnieniem ucząc się od najlepszych specjalistów w Londynie. Przez 7 lat trener biznesu, menadżer w dużej korporacji zarządzająca własnym zespołem. Wykorzystuje stylizację i wizerunek w procesie szeroko pojętej zmiany. Motywator z niesamowitym wyczuciem stylu. Pracowała m.in. dla brytyjskich magazynów i na London Fashion Week. Więcej informacji o stylistce - SoSpecial.pl.

Marta Kwiecińska - Make-up Artist, właścicielka pracowni Kwiecińska Atelier, gdzie obok architektury i aranżacji wnętrz zajmuje się wizażem i kreowaniem wizerunku. Mistrzyni Polski w makijażu w kategorii Kobieta Dojrzała. Pracuje głównie z kobietami, przygotowując je do wystąpień publicznych, konferencji, na wybieg oraz w ważnych chwilach w życiu. Malowała takie osoby jak Joanna Racewicz, Kamila Rowińska, Marzena Rogalska, Katarzyna Wierzbowska, Dorota Czekaj czy też członkinie Stowarzyszenia Prokuratorów RP.


PLAN WARSZTATÓW:

DZIEŃ 1 

Sobota, 9 grudnia godz. 14:00-18:00 

  • WIZERUNEK W BIZNESIE - co się na niego składa i do czego możemy go wykorzystywać?               
  • DRESS CODE - podstawowe zasady oraz porady dla różnych typów sylwetek              
  • INTERAKTYWNA PRACA GRUPOWA na przyniesionych przez uczestniczki stylizacjach               
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY I FRYZURA - kluczowe zasady, dobór do różnych sytuacji służbowych           
  • KONSULTACJE INDYWIDUALNE w zakresie makijażu i stylizacji   
     

Ważne! Każda uczestniczka przynosi ze sobą 3 stroje biznesowe ze swojej obecnej garderoby, jeden na dzień wewnętrzny w firmie (smart casual), drugi na spotkanie biznesowe z klientem, trzeci - na kolację biznesową. Jeśli w Twojej obecnej pracy nie ma którejś z powyższych sytuacji - przygotuj w zamian strój, który lubisz nosić służbowo. Dodatkowo należy przynieść swoje kosmetyki kolorowe oraz preparat do demakijażu. Osoby z alergią decyzję o pracy na produktach profesjonalnych makijażystki podejmują na własne ryzyko.

DZIEŃ 2

Niedziela, 10 grudnia 10:00-14:00

  • KOBIECE STYLE BIZNESOWE vs WIZERUNEK - jaki komunikat wysyła Twoja stylizacja?
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY W PRAKTYCE
    • identyfikacja budowy morfologicznej twarzy uczestniczek
    • nauka wykonania makijażu własnego przez uczestniczki pod opieką ekspertki
  • PROFESJONALNE CV
    • kluczowe zasady CV, struktura, zdjęcie biznesowe
    • jak dobierać informacje w CV do konkretnego ogłoszenia o pracę
    • CV vs LinkedIn i Goldenline - podobieństwa i różnice
    • Praktyczny warsztat pracy nad CV - praca indywidualna uczestniczek ze wsparciem szkoleniowca 

Ważne! Każda uczestniczka przychodzi ze swoim CV w wersji elektronicznej oraz laptopem. Dodatkowo przynosi swoje kosmetyki kolorowe i preparat do demakijażu.

Więcej informacji na info@sospecial.pl lub telefonicznie:
Asia – 504 004 432
Marta –  605 561 209

Najnowsze

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...

Debaty o #RODO - zaproszenie od dr Kaweckiego. Już niedługo rozpoczynamy cykl debat o tematyce RODO. Dowiecie się z nich, jak "Ochrona danych osobowych 2.0" zmieni sposoby działania wszystkich zbierających dane osobowe, w tym agencji PR. ...

Pozyskiwanie nowych kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. IV. W poprzedniej części poradnika podpowiadaliśmy jak konwalidować dane konieczne do komunikacji w mediami. Dzisiaj zastanawiamy się jak pozyskiwać nowe dane. Co z wizytówkami? Co z mailami? Co z telefonami? Co z adresami mailowymi redakcji mediów? Jak najlepiej wykorzystać pozostały czas do 25 maja? Wcale nie jest to takie oczywiste. ...

W jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?. Korzystasz w firmie z narzędzi pakietu Microsoft Office? Pamiętaj, że zarówno na twojej poczcie, jak i w innych dokumentach znajdują się dane osobowe. Po 25 maja ich przechowywanie i przetwarzanie niezgodnie z przepisami RODO, może grozić wysokimi karami. ...