facebook web

Warsztaty: Kobieta w biznesie. Zbuduj swój wizerunek i styl

Pragniesz wypracować spójny, profesjonalny styl biznesowy i już samym wizerunkiem budować w oczach partnerów biznesowych i potencjalnych pracodawców swoje kompetencje? Chciałabyś efektywniej budować swoją karierę w ramach obecnej struktury firmy? A może planujesz w najbliższym czasie zmienić pracę?

Zapraszamy na najbardziej praktyczne, 2-dniowe warsztaty z dziedziny Business Image dostępne na rynku, które poprowadzą dwie przedsiębiorcze, energetyczne i zawsze uśmiechnięte businesswoman, pełne pasji i wiary w siłę kobiet.

DZIĘKI WARSZTATOM:

  • nauczysz się jak wykorzystywać stylizację do budowania profesjonalnego wizerunku.
  • dobierzesz najlepsze stylizacje biznesowe do Twojej sylwetki i osobowości
  • wykonasz prawidłowy makijaż biznesowy, poznasz kolory sukcesu
  • doszlifujesz swoje CV oraz profile na biznesowych serwisach networkingowych
  • nauczysz się dopasowywać je do konkretnych ofert pracy
  • poprawisz zdjęcie biznesowe
  • zbudujesz pewność siebie poprzez poprawę wizerunku
  • wzmocnisz swoją pozycję w firmie, w oczach partnerów biznesowych, klientów i pracodawców


    TERMIN: 9 grudnia 14:00-18:00, 10 grudnia 10:00-14:00

    MIEJSCE: Central Warsaw, ul. Puławska 12 lok. 3, Warszawa

    MAX. LICZBA UCZESTNIKÓW: 12

    CENA: 449 zł

    BILETY DOSTĘPNE NAhttps://kobieta-w-biznesie.evenea.pl

     

Prowadzące:

Joanna Lelejko - Ekspert ds. Wizerunku i Stylistka. Szkołę stylizacji ukończyła z wyróżnieniem ucząc się od najlepszych specjalistów w Londynie. Przez 7 lat trener biznesu, menadżer w dużej korporacji zarządzająca własnym zespołem. Wykorzystuje stylizację i wizerunek w procesie szeroko pojętej zmiany. Motywator z niesamowitym wyczuciem stylu. Pracowała m.in. dla brytyjskich magazynów i na London Fashion Week. Więcej informacji o stylistce - SoSpecial.pl.

Marta Kwiecińska - Make-up Artist, właścicielka pracowni Kwiecińska Atelier, gdzie obok architektury i aranżacji wnętrz zajmuje się wizażem i kreowaniem wizerunku. Mistrzyni Polski w makijażu w kategorii Kobieta Dojrzała. Pracuje głównie z kobietami, przygotowując je do wystąpień publicznych, konferencji, na wybieg oraz w ważnych chwilach w życiu. Malowała takie osoby jak Joanna Racewicz, Kamila Rowińska, Marzena Rogalska, Katarzyna Wierzbowska, Dorota Czekaj czy też członkinie Stowarzyszenia Prokuratorów RP.


PLAN WARSZTATÓW:

DZIEŃ 1 

Sobota, 9 grudnia godz. 14:00-18:00 

  • WIZERUNEK W BIZNESIE - co się na niego składa i do czego możemy go wykorzystywać?               
  • DRESS CODE - podstawowe zasady oraz porady dla różnych typów sylwetek              
  • INTERAKTYWNA PRACA GRUPOWA na przyniesionych przez uczestniczki stylizacjach               
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY I FRYZURA - kluczowe zasady, dobór do różnych sytuacji służbowych           
  • KONSULTACJE INDYWIDUALNE w zakresie makijażu i stylizacji   
     

Ważne! Każda uczestniczka przynosi ze sobą 3 stroje biznesowe ze swojej obecnej garderoby, jeden na dzień wewnętrzny w firmie (smart casual), drugi na spotkanie biznesowe z klientem, trzeci - na kolację biznesową. Jeśli w Twojej obecnej pracy nie ma którejś z powyższych sytuacji - przygotuj w zamian strój, który lubisz nosić służbowo. Dodatkowo należy przynieść swoje kosmetyki kolorowe oraz preparat do demakijażu. Osoby z alergią decyzję o pracy na produktach profesjonalnych makijażystki podejmują na własne ryzyko.

DZIEŃ 2

Niedziela, 10 grudnia 10:00-14:00

  • KOBIECE STYLE BIZNESOWE vs WIZERUNEK - jaki komunikat wysyła Twoja stylizacja?
  • MAKIJAŻ BIZNESOWY W PRAKTYCE
    • identyfikacja budowy morfologicznej twarzy uczestniczek
    • nauka wykonania makijażu własnego przez uczestniczki pod opieką ekspertki
  • PROFESJONALNE CV
    • kluczowe zasady CV, struktura, zdjęcie biznesowe
    • jak dobierać informacje w CV do konkretnego ogłoszenia o pracę
    • CV vs LinkedIn i Goldenline - podobieństwa i różnice
    • Praktyczny warsztat pracy nad CV - praca indywidualna uczestniczek ze wsparciem szkoleniowca 

Ważne! Każda uczestniczka przychodzi ze swoim CV w wersji elektronicznej oraz laptopem. Dodatkowo przynosi swoje kosmetyki kolorowe i preparat do demakijażu.

Więcej informacji na info@sospecial.pl lub telefonicznie:
Asia – 504 004 432
Marta –  605 561 209

Najnowsze

"Legalność" kontaktów w komunikacji z mediami | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. II. Jeśli gromadziłeś kontakty medialne zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, to prawdopodobnie możesz określić bazę mianem „legalnej”, czyli nieobciążonej wadami prawnymi. Przed tobą jednak pewien wysiłek związany z przystosowaniem jej do warunków po 24 maja 2018 roku i implementacją rozwiązań, które pomogą wywiązać się z obowiązków narzucanych przez nowe regulacje. ...

Skuteczne pozycjonowanie – na kim warto się wzorować?. Widoczność w Internecie to w XXI wieku jeden z fundamentów, na którym zbudować można sukces w biznesie. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” przygotowany przez Mayko pozwoli zapoznać się z listą serwisów przodujących pod względem skuteczności wyszukiwania w sieci. ...

Wprowadzenie | Konwalidacja baz danych w czasach RODO cz. I . Konwalidacja danych to sformułowanie, które zapewne zdobędzie dużą popularność w związku ze zmieniającym się prawem dotyczącym ochrony danych osobowych. Konwalidacja oznacza możliwość uzyskania pełnej wartości prawnej danych osobowych po 25 maja 2018 roku. ...

Czy firma może kontrolować aktywność pracowników w kanałach social media?.   Prawo pracy nie zawsze dotrzymuje kroku dynamicznie rozwijającej się technologii. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z portali społecznościowych przez pracowników. ...

Pozycjonowanie SEO - czy znasz już te zasady?. Kilka lat temu pojawił się zawód specjalisty ds SEO, którego zadaniem jest odkrywanie tajników algorytmów Google’a. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ Google doskonale strzeże tych informacji. Znamy jednak kilka istotnych zasadach, które warto wprowadzić do swoich działań i które na pewno przyniosą dobre efekty. ...

Przewodnik wydawcy po reklamie wideo. Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. ...

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu. Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. ...

10 trendów konsumenckich na 2018 rok – czego oczekujemy?. Kolejny raz Ericsson ConsumerLab wydał raport na temat trendów konsumenckich, które będą przeważać w przyszłości. Czego oczekujemy jako konsumenci? Przede wszystkim, aby technologie cyfrowe działały bardziej na zasadach jakie panują w relacjach międzyludzkich. ...

Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?. Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. ...

Dwie trzecie konsumentów oczekuje od marek zaangażowania społeczno-politycznego w social mediach. 66 proc. amerykańskich konsumentów chce, by marki w social mediach zajmowały stanowiska w kwestiach problemów społeczno-politycznych - wynika z raportu firmy analitycznej Sprout Social. Amerykanie uważają, że media społecznościowe to właściwa przestrzeń do wypowiedzi na temat praw pracowniczych, praw człowieka czy biedy. ...