facebook web

Wideo eksperckie bez tajemnic - teoria i warsztat w studio TV

Szkolenie, na którym zdobędziesz lub rozszerzysz swoją wiedzę na temat komunikacji wideo w sieci!

Treści wideo są coraz częściej oczekiwane przez media i dlatego chcemy pomagać w ich tworzeniu zarówno początkującym, jak i osobom, które chcą doskonalić swoje umiejętności związane z komunikacją wideo. 

Podczas szkolenia powiemy jak przygotować się do nagrania eksperckiego materiału wideo, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak dobrze wypaść przed kamerą. Szkolenie medialne odbywa się w profesjonalnie wyposażonym studiu telewizyjnym infoWire.pl, dzięki czemu każdy uczestnik szkolenia poza wiedzą merytoryczną, zaczerpnie również ćwiczeń praktycznych. Na szkoleniu powiemy również jak dostarczać mediom content wideo, aby mógł być przez nie wykorzystany oraz na co zwrócić uwagę podczas mierzenia wartości komunikacji marki poprzez formaty wideo. 

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

 

PLAN SZKOLENIA:

Jak zainteresować media eksperckim kontentem wideo (Justyna Wasinkiewicz, ok 1h)

1. Jak przygotować się do nagrania eksperckiego

2. Czego unikać w eksperckiej komunikacji wideo

3. Jak działa wideo w mediach

 

II Jak dostarczyć wideo mediom? (Piotr Ślusarczyk, ok 30 min)

1. Wideo własne vs YouTube, Vimeo

2. Wideo w newsroomie - aspekty techniczne

3. Telewizja firmowa - jak upiec dwie pieczenie na jednym ogniu?

 

III Analityka wideo, ekwiwalent reklamowy (Aleksandra Kamińska, ok 40 min)

1. Współczynniki przydatne w pomiarze wartości komunikacji marki za pomocą video

2. Na co należy zwrócić szczególną uwagę w trakcie pomiaru komunikacji

3. Pomiar treści i strategia komunikacji

 

IV Sztuka wystąpień publicznych (Agata Jakóbczak, ok 1h)

1. Jak przygotować się do wystąpienia publicznego

2. Zasady wystąpień przed kamerą i przed publicznością

3. Jak powiedzieć wszystko w 10 sekund, a jak w 3 minuty

 

V Praktyczne warsztaty z wystąpień przed kamerą w studio TV (ok 2h)

1. Nagranie setki w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

2. Analiza setki każdego uczestnika - wskazanie błędów oraz atutów

3. Nagranie wystąpienia publicznego w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

4. Analiza wystąpienia publicznego - wskazanie błędów oraz atutów 

 

Prelegenci: 

Agata Jakóbczak -  ekspertka ds. wystąpień publicznych i medialnych. Agentka znanych dziennikarzy - współwłaścicielka Agencji Artystycznej Face, reprezentującej osoby znane z mediów. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w mediach i reklamie, połączone z doświadczeniem dziennikarskim. Prowadzi Akademię Face, organizując szkolenia medialne, prowadzone przez znanych dziennikarzy. Odpowiada za organizacyjną i merytoryczną stronę szkoleń. Prowadzi wykłady i szkolenia z wystąpień publicznych dla firm i organizacji. Ekspertka ds. wystąpień publicznych Fundacji Business Boutique.

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

Najnowsze

Pracodawca wykorzystuje twój wizerunek? Musi mieć na to twoją zgodę. Kodeks pracy nie daje pracodawcy prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli pracodawca chce ten wizerunek w jakichś celach (np. promocyjnych) wykorzystywać lub potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności, musi uzyskać zgodę zatrudnionej osoby. ...

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

DIMAQ Day: Kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej.   Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. ...

Wideokonferencje coraz popularniejsze. Czy wiesz, jak chronić swoje rozmowy przed hakerami?. Idea work-life balance cieszy się w Polsce sporą popularnością. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, które cenią sobie możliwość pracowania nie tylko w dowolnym czasie, lecz także dowolnym miejscu. Wiele firm coraz częściej jest w stanie spełniać oczekiwania tych pracowników, a to dzięki wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, takich jak systemy wideokonferencyjne. ...

Chcesz wysyłać informacje prasowe dziennikarzom? Lepiej uzyskaj ich zgody. Wejście w życie RODO tuż, tuż. Część firm prawdopodobnie zastanawia się, czy po 24 maja będzie można bez obaw wysyłać informacje prasowe do dziennikarzy, czy też bezpieczniej będzie uzyskać na to ich zgody. ...

Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?. Na ile polskie przedsiębiorstwa są przygotowane do odparcia kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy i przedstawiciele biznesu podczas konferencji „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na wiodących...

Cele, klauzule i formularze w newsroomach i biurach prasowych czyli przygotowujemy komunikację firmy do RODO.   Bazy danych w działach komunikacji firm i agencjach PR to grupy list zawierające kontakty przeznaczone dla różnych projektów, dzielące media pod kątem różnych kryteriów lub grupujące innych odbiorców w otoczeniu firmy. ...

Koniec z botami na Facebooku?. W świetle afery Cambridge Analytica (CA), jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych - Facebook - wprowadza duże zmiany. Jak z pewnością zauważyliście od pewnego czasu po wejściu na fanpage samoczynnie uaktywnia się okienko rozmowy messengerowej, gdzie możemy zadać pytania (nieraz wybrać też z listy najpopularniejszych), i porozmawiać z botem w oczekiwaniu na kontakt...

Jak Polacy korzystają z internetu w poszczególnych województwach?. W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. ...

Źle prowadzona komunikacja zmniejsza potencjał sprzedażowy firm. Przez ostatnią dekadę oczekiwania dziennikarzy i konsumentów co do komunikacji prowadzonej przez marki mocno się zmieniły. W dzisiejszych czasach odbiorcy liczą głównie na to, że będzie ona kompletna, szybka i atrakcyjna. ...