facebook web

Wideo eksperckie bez tajemnic - teoria i warsztat w studio TV

Szkolenie, na którym zdobędziesz lub rozszerzysz swoją wiedzę na temat komunikacji wideo w sieci!

Treści wideo są coraz częściej oczekiwane przez media i dlatego chcemy pomagać w ich tworzeniu zarówno początkującym, jak i osobom, które chcą doskonalić swoje umiejętności związane z komunikacją wideo. 

Podczas szkolenia powiemy jak przygotować się do nagrania eksperckiego materiału wideo, jak rozmawiać z dziennikarzami i jak dobrze wypaść przed kamerą. Szkolenie medialne odbywa się w profesjonalnie wyposażonym studiu telewizyjnym infoWire.pl, dzięki czemu każdy uczestnik szkolenia poza wiedzą merytoryczną, zaczerpnie również ćwiczeń praktycznych. Na szkoleniu powiemy również jak dostarczać mediom content wideo, aby mógł być przez nie wykorzystany oraz na co zwrócić uwagę podczas mierzenia wartości komunikacji marki poprzez formaty wideo. 

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

 

PLAN SZKOLENIA:

Jak zainteresować media eksperckim kontentem wideo (Justyna Wasinkiewicz, ok 1h)

1. Jak przygotować się do nagrania eksperckiego

2. Czego unikać w eksperckiej komunikacji wideo

3. Jak działa wideo w mediach

 

II Jak dostarczyć wideo mediom? (Piotr Ślusarczyk, ok 30 min)

1. Wideo własne vs YouTube, Vimeo

2. Wideo w newsroomie - aspekty techniczne

3. Telewizja firmowa - jak upiec dwie pieczenie na jednym ogniu?

 

III Analityka wideo, ekwiwalent reklamowy (Aleksandra Kamińska, ok 40 min)

1. Współczynniki przydatne w pomiarze wartości komunikacji marki za pomocą video

2. Na co należy zwrócić szczególną uwagę w trakcie pomiaru komunikacji

3. Pomiar treści i strategia komunikacji

 

IV Sztuka wystąpień publicznych (Agata Jakóbczak, ok 1h)

1. Jak przygotować się do wystąpienia publicznego

2. Zasady wystąpień przed kamerą i przed publicznością

3. Jak powiedzieć wszystko w 10 sekund, a jak w 3 minuty

 

V Praktyczne warsztaty z wystąpień przed kamerą w studio TV (ok 2h)

1. Nagranie setki w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

2. Analiza setki każdego uczestnika - wskazanie błędów oraz atutów

3. Nagranie wystąpienia publicznego w profesjonalnym studio TV z każdym uczestnikiem

4. Analiza wystąpienia publicznego - wskazanie błędów oraz atutów 

 

Prelegenci: 

Agata Jakóbczak -  ekspertka ds. wystąpień publicznych i medialnych. Agentka znanych dziennikarzy - współwłaścicielka Agencji Artystycznej Face, reprezentującej osoby znane z mediów. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w mediach i reklamie, połączone z doświadczeniem dziennikarskim. Prowadzi Akademię Face, organizując szkolenia medialne, prowadzone przez znanych dziennikarzy. Odpowiada za organizacyjną i merytoryczną stronę szkoleń. Prowadzi wykłady i szkolenia z wystąpień publicznych dla firm i organizacji. Ekspertka ds. wystąpień publicznych Fundacji Business Boutique.

Aleksandra Kamińska - absolwentka Politechniki Warszawskiej. Z Newspoint związana od 3 lat. Obecnie pracuje na stanowisku Team Leadera działu analiz. Zajmuje się rozwojem badań i analizą social media, w badaniu których się specjalizuje. Odpowiedzialna za obsługę klienta korporacyjnego.

Justyna Wasinkiewicz - od kilku lat związana z komunikacją wideo w internecie. Odpowiedzialna za markę videoPR.pl, produkcję wideo dla redakcji infoWire.pl oraz współpracę z wydawcami mediów. Wspiera firmy w budowaniu strategii komunikacji wideo z wykorzystaniem treści eksperckich. Współtworzy programy telewizyjne dla nowych mediów.

Piotr Ślusarczyk - konsultant i content wizard w netPR.pl. Odpowiedzialny za prowadzenie wdrożeń systemów do komunikacji z mediami, inwestorami i nie tylko. Zawieszony pomiędzy światem PR-u i technologii. Były dziennikarz motoryzacyjny.

Bilety na szkolenie dostępne tutaj.

Najnowsze

Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje. Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. ...

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych. Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. Najnowsze globalne opracowanie Kantar Millward Brown „The Art of Integration” z cyklu AdReaction, poświęcone zostało kampaniom reklamowym realizowanym w wielu kanałach komunikacyjnych. ...

Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata. Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. ...

RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach. Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz...

Wydawcy obawiają się rosnącego wpływu Facebooka i Snapchata. 44 proc. menadżerów firm medialnych obawia się rosnącego wpływu platform dystrybuujących treści - najbardziej Facebooka i Snapchata - wynika z najnowszego raportu Reuters Institute for the Study of Journalism, działającego przy Uniwersytecie Oksfordzkim.   Brytyjscy naukowcy przebadali ponad 190 przedstawicieli mediów z 29 krajów na świecie – w tym m.in. Polski, USA, Japonii,...

Radio Zet, Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24 . W IV kwartale ub.r. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. ...

Facebook zmienia algorytm News feedu, treści od wydawców będą mniej widoczne. Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Dzięki niej Facebook będzie wybierał treści, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi i umieszczał je wyżej w Aktualnościach. ...

Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile. Użytkownicy Orange mogli w grudniu 2017 r. cieszyć się najszybszą średnią prędkością pobieranych danych w mobilnym internecie. W kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus, a najmniejszą wartością ping mógł pochwalić się Orange - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. ...

Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe. W skali globalnej producenci wydają na działania sprzedażowe kwotę rzędu biliona dolarów rocznie, co odpowiada mniej więcej jedną czwartą wartości sprzedanych produktów. Zarządzanie marżami handlowymi (RGM - ang. ...

Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność. Z końcem marca zamknięty zostanie serwis blogowy Bloog.pl (należący do Wirtualnej Polski). To kolejna po Blog.pl platforma tego typu kończąca działalność.   Internauci prowadzący swoje blogi na Bloog.pl zaczęli otrzymywać komunikaty, że z końcem marca serwis zniknie z internetu. ...